-
Tłoki
-
-
tzn w jakim sensie ile? bo mi zalezy tylko na tym czy tloki sa dobre
-
Denka wyglądają na ok, ale ciekawe jak jest dalej, u mnie były np. popękane pod kanałami pierścieniowymi, a poza tym nie wiadomo, czy jakiś korbowód nie ucierpiał albo coś na dole, a więc tak czy inaczej zalecałbym rozebranie dołu. Poza tym należałoby dokładnie zweryfikować gładź.
-
Na oko to ja Ci mogę soli nasypać :D
Po kolizji rozrządu tłoki powinny być wyjęte i sprawdzone, to samo dotyczy się tulei i reszty silnika. Mojej ciotce mechanice rzeźbiarze zrobili bez sprawdzania to brał jej silnik litr oleju na 100 km.
-
No to miał dobre smarowanie;)
-
no wiem dzis rozbiore, lecz chodzilo mi o wizualne :)
-
Wizualnie to płaszcz tłoka byś pokazał, a nie od góry.
-
http://imageshack.us/photo/my-images...203021746.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...203021745.jpg/
oto zdjecia po sciagnieciu tlokow.
pytanie brzmi, co myslicie o nich ? rysy sa na bokach tloka i cylindra w tych miejscach.
panewki tez porysowane i wal dziwnie wyglada jakby nie mial tyleprzebiegu.
pytanie brzmi czy zmieszcze sie z obrobka walu, cylindrow i glowicy do 1500zl ?
oczywiscie poza tym 1500zl licze ze potem rozrzad, plyny, filtry itp.
-
kolego skladaj to wszystko do kupy, dla mnie to niepotrzebnie wyjmowałeś tloki, trzeba bylo tylko glowice zrobic druga uszczelka i to wszysko, ale jak juz tak rozebrales to mozesz zmienic pierscienie i panewki
-
Tłok są ok, chociaż flesz na zdjęciu utrudnia ocenę :P Kolega ma rację panewki zmień na pewno, pierścienie wedle uznania, chociaż też można - kosztowo niewielka różnica, a po co drugi raz to robić, jak na panewkach poleci :P Zwłaszcza, że te korbowodowe mają na środku już wytarty nieco stop ślizgowy.
-
no tak, racja. flesz troszke namieszal.
ale sa widoczne rysy a na jednym nawet bardzo z boku tlokow, bo od gory to wszystko elegancko w miare.
no i sie zastanawiam bo w sumie moglbym panewki i pierscionki wymienic i by bylo w sumie dobrze, tylko szwagier mowil ze na wale korbowym widac tez troszke sladow zuzycia i wgl i proponowal mi ze jak to robic to by on osobiscie to zawiozl wal korbowy, blok i glowice do obrobki i regeneracji, mowil mi o tym zeby zalozyc to na tym z nowymi panewkami i pierscionkami ale czy to nie jebnie za przeproszeniem po pewnym czasie znow ?
bo jesli jeszcze zdolalo by mi sie jakos zmiescic w kosztach do 2tys. znalesc jakies dobre tloki czy ztymi cos zrobic, i zrobic to wszystko porzadnie to jak myslicie robic to czy poprostu tak jak mowicie panewki i pierscionki ?
no a do panewek nie trzeba walu dopasowywac ?
i nie wiecie ile koszty takich zabaw z regeneracja i cylindrami i walem ?
-
kolego ma ile chcesz tym jeszcze jezdzic?do konca swoich dni ?:) nie pchaj tyle kasy bo za te 2tys to ze trzy takie silniki kupisz, jak chcesz jeszcze dluzej pojezdzic to zmieniaj panewki, pierscienie i skladaj maszynke, a jak zamierzasz niedlugo zmienic auto to wal po silnik bez osprzetu ( sam słupek) i skladaj
-
Najlepiej, niech Ci na żywca to oceni szlifierz z mikrometrem, bo może się okazać, że zrobisz polerowanie wału i nie będziesz musiał zakładać nadwymiarów na panewki. Fakt, że jak robisz remont silnika, to ślub z autem, ale z drugiej strony - używany może być równie rozwalony :P
-
wogole bylo nie rozbierac, panewek nie wymienaic itd;) zalac ceramizerem i dojdzie z 30 KM:) zrob porzadny remont. panewki i zobacz jak pompa oleju.
-
zamiast robić porządny remont... weź ode mnie motorownie po kapitalce ;) napewno wyjdzie taniej. ;)
same nowe tłoki w moim to 1600zł ;)
-
Kolego heh interesuje mnie silnik 1.6 16V gdyz taki posiadam :)
No a z tego co widze to Ty masz 2.0 i do tego dosc drogi wartosc mojego auta nawet przekracza silnik :)
---------- Post added at 18:03 ---------- Previous post was at 18:01 ----------
amigas no ale pytanie brzmi ile kosztuje szlifierka cylindrow, wału, dopasowanie pod panewki i co z tłokami bo tez porysowane ?