Mam taki problem, oto jak wygląda maska po lifcie przy blotnikach przed liftowych:
Załącznik 48746
Czy jakiś ogarnięty blacharz poradzi sobie z tą nierównością? (maska wysunietą o 15mm do przodu w stosunku do błotników).
Printable View
Mam taki problem, oto jak wygląda maska po lifcie przy blotnikach przed liftowych:
Załącznik 48746
Czy jakiś ogarnięty blacharz poradzi sobie z tą nierównością? (maska wysunietą o 15mm do przodu w stosunku do błotników).
Wszystko da się kwestia nakładów pracy i pieniędzy.
Nie chciał bym zabrzmieć obcesowo ale ... twoimi kategoriami nie da się
Pytam bo nie wiem co bardziej opłacalne, blacharz czy nowe błotniki. I nie bardzo rozumiem co miałeś na myśli mówiąc "twoimi kategoriami" ?
Nowe czytaj używane błotniki chyba wyjdą sensowniej.. ale po co ta cała szopka ? bo z tego co widzę jeszcze zderzaka zabraknie do tego żeby tą maskę spasować.. warte to robienia ?
Mam podniszczone reflektory i lekko uszkodzony zderzak, więc pomyslałem, że jak już w sumie mam to wszystko wymienić to dokładam maskę i mam przód po lifcie, który o niebo bardziej mi się podoba.
Tak już całkiem na poważnie.
Nie kombinuj tylko kup ori maskę.
a tak jeszcze poważniej
uzyj szukajki i są tematy co trzeba robić przy zmianie z przed fl na po fl
nawet google to ma
bocian czytalem, na zagranicznych forach również. I co człowiek to osobna opinia na temat błotników. Z całą resztą już wiem co i jak. I poprostu chciałbym się dowiedzieć czy to co widać na zdjęciu jest do zrobienia u blacharza i za ile, bo błotniki ze wszystkich części są najdroższe :)
Co ty kombinujesz? Co tam chcesz przerobić? Naciągnąć błotniki? Skrócić maskę? Przesunąć na zawiasach? Co byś nie zrobił następna rzecz nie spasi. Jak później dopasujesz lampy, pas przedni, zderzak? Potem będzie lament przy sprzedaży że nikt takiego ulepa kupić za przyzwoite pieniądze nie chce.
Rób jak chcesz, ale rób a nie przez neta męczysz "można nie można", nie uważasz że z takim pytaniem do blacharza powinieneś uderzyć? Piszą ludzie co powinno się zrobić a Ty jak katarynka.......
Ok,ok nie rozumiem skąd ta wrogość. Pytam bo chcę zrobić porządnie, i pytam bo nie jestem mechanikiem/blacharzem/jasnowidzem i forum jest po by pytać jak się potrzebuje rady czy pomocy. I męczę bo wbrew Waszym opiniom ja właśnie nie chcę zadnego druciarstwa i kombinowania. Co Wy myślicie, że wszyscy na forum tutaj mają magistra z mechaniki pojazdów? Przypominam, że istnieją inne kierunki studiów.
To nie wrogość tylko irytacja, temat wałkowany wielokrotnie, chyba tylko falowanie obrotów jest częściej.
A my jesteśmy?
W każdym temacie o przekładce na polift jest jak byk - maska,błotniki,lampy,pas. W tym również, więc?
Jak byk stoi na Twoim zdjęciu że BŁOTNIKI NIE PASUJĄ.....
Nic osobiście do Ciebie nie mam, bo i co miałbym mieć, odnoszę się do posta... Powodzenia.
Teraz już wiem, że błotniki nie pasują. A niestety nie było to jasne (dla mnie) bo niektóre osoby mówiły, że właśnie pasują. A odnośnie pasa - wcale nie trzeba zmieniać. Jakbyś ktoś chciał to mam instrukcję z niemieckiego forum alfy. A odnośnie tego posta, liczyłem poprostu, że może akurat ktoś ogarnięty w blacharce spojrzy na zdjęcie i powie "pikuś to zrobienia" albo i nie ma bata kupuj błotniki. Także przepraszam, jeśli moje wątpliwości i chęć dotarcia do sedna sprawy okazały się dla kogoś uciążliwe.