Jak w temacie do AR 147 JTD 16v 140km przód,tył.
GG 2075208
email dreamlightz.internet@gmail.com
Printable View
Jak w temacie do AR 147 JTD 16v 140km przód,tył.
GG 2075208
email dreamlightz.internet@gmail.com
Były zapisy na takie cuda.
Tylko nikt jednoznacznie nie umiał stwierdzić czy do mojego auta pasuje.
A może wiesz czy http://moto.allegro.pl/rozporka-stal...104704979.html
To jest coś warte? i jak to się montuje.
Kiedyś zastanawiałem się nad zakpuem rozpórek ale gdybym się już zdecydował to chyba poprzestał bym na przedniej bo ta z tyłu ogranicza bagażnik. Naczytałem się kiedyś o tych rozpórkach i jestem ciekaw jakie realne odczucia by były po zamontowaniu. Sposób montarzu masz na potkach w tej ofercie: http://www.rallyshop.pl/index.php?p5...a-1784-010107#
Ok dzięki, teraz mam zamontowane zawieszenie mts+ jamex (całkiem dobrze siadł) . Na ten sezon mam gwint vogtland (chce niżej). Więc rozpórki chyba by się przydały jak uważasz ?
Ja ma u siebie komplet MTS i też zastanawiałem się nad rozpórką i gwintem ale w tym sezonie jeszcze sobie odpuszczę. Gwinta sprzedawał Matejko z AC - od niego masz może?
Tak gwint mam od Matejko z AC. Ale nic o nim nie mogę napisać gdyż jestem aktualnie w trasie. I nie mam jak wstawić auta do mechanika. Dopiero po 13.03 montuje + plus poleruje felgi 2 częściowe 8j 17 et29. Rial F1 szeroki rant, przypominające oz futura. Zapewne nie obejdzie się bez rozpychania nadkoli. Zderzak mam tak jak ty z tyłu po fl :) taki mały off w dziale sprzedam :)
Dalej poszukuje rozpórek do 147 JTD
życzę powodzenia. z tyłu przy ET 32 felga wystaje już 1cm.. a przód jest na styk
ciekawe skąd wyciągniesz te 3.5cm..
Jak nic - nadkola będzie trzeba poszerzać. Jest na to patent bardzo prosty - rant błotnika który jest zagięty do wewnątrz i podtrzymuje nadkole odginasz na zewnątrz. Oczywiście trzeba zatroszczyć się o dorobienie elementów mocujących nadkole ale coś takiego znacznie ułatwia sprawę przy poszerzaniu błotników.
Jeśli chodzi o rozpórki to może Kuba ma obie zamontowane w 147 to coś Ci o nich może powiedzieć. Jego nick na forum wheelerwasp02.
Przymierzałem na przód i felga z et29 8j 17 jest na równi z seryjnym błotnikiem. Myślałem że z tyłu jest szerzej. Najwyżej założę oponę 195 :) A poważnie to muszę wstępnie przymierzyć przód i tył. Może uda mi się to dziś bo wracam do domu na 1 dzień. A jak tego nie zrobię to przez kolejny tydzień nie zasnę :D
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...2012/03/68.jpg
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...2012/03/69.jpg
http://images41.fotosik.pl/1371/46b353ab3b4b4a53m.jpg
et29 8j
W rzeczywistosci rant wystaje max 3 mm albo jest na równi z nadkolem. W środę zakładam gwint.
Jak w temacie do AR 147 JTD 16v 140km przód,tył.
GG 2075208
email dreamlightz.internet@gmail.com
Przyłączam się do tematu, poszukuje przedniej górnej rozpórki do AR 147 2.0T.S.
Jeśli chodzi o opinie prowadzenia.. To ja mam u siebie przód i tył górne do tego gwint FK Konigsport.. tylna stalowa Sparco.. przód Duraaluminium Weichers.. o ile przednia nawet przy gwincie daje niewielkie odczucia.. przednią górną odczuwasz naprawdę ostro skręcając.. zakręt 90stopni.. a reszta odczuwalna to na spowalniaczach auto daje po plecach :P
Co do tylnej to również w zakręcie auto lepiej nam siedzi.. i jakby bardziej się pilnuje żeby koło nam się nie odrywało.. jak wiadomo FWD lubię w ostrym zakręcie oderwać sobie jedno tylnie kółko.. to z tylną górną rozpórką auto sztywniej się trzyma zakrętu.. i wręcz bym powiedział że w naprawde szybkim łuku kiedy jeszcze zacieśniamy zakręt to zamiast właśnie oderwać to jedno koło to delikatnie tył się robi nadsterowny.. czyt. dupka nam ucieka jakby driftować chciał zacząć..
Jak w temacie do AR 147 JTD 16v 140km przód,tył.
GG 2075208
email dreamlightz.internet@gmail.com
Dalej szukam.