Hej.
Czy oryginalny podwójny wydech jest zbudowany tak jak ten od Ultera tzn wszystko jest połączone ?
Czy może są to dwa osobne pojedyncze tłumiki połączone jeszcze osobnym elementem - rurą ?
Printable View
Hej.
Czy oryginalny podwójny wydech jest zbudowany tak jak ten od Ultera tzn wszystko jest połączone ?
Czy może są to dwa osobne pojedyncze tłumiki połączone jeszcze osobnym elementem - rurą ?
Sprawdź w EPER ale jak dobrze kojarzę to są 2 osobne końcowe tłumiki.
2 osobne tlumiki + odpowiednia rura.
Masz może jakieś zdjęcie poglądowe ?
Nie mogę załadować zdjęcia z Eper, ale z tego co widzę, to jest identyczny jak Ulter.
Ja właśnie nie dysponuję Eper.
Czyli jednak zdania są podzielone co do jego wykonania.
OK. Dzięki.
A więc wszystko jasne, dwa osobne tłumiki ale jest inna rura, która rozchodzi się w dwie strony.
Teraz wszystko jasne. Zastanawiałem się jak to jest wpasowane.
Jeszcze Ulter dla porównania.
Załącznik 49982
To wiem.
A zdjęciem tego trójnika dysponujesz ?
To co zakreślone, niestety zdjęcia samego trójnika nie posiadam.
Załącznik 49983
Tu masz rozwiazanie Ragazzona:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...-90::3177.html
Generalnie wychodzi na to, ze trzeba oryginalna rure uciac i zamontowac nowokupowana.
Jakiś czas temu zainstalowałem tłumiki Ulter, jestem zadowolony. Jedyne co trzeba zrobic to: dokładnie przymierzyć i uciąć oryginalną rurę, wyciąć starannie "zaślepkę" po prawej stronie zderzaka (zachowując 5mm rant), dokupić jeden wieszak i to wszystko. Widok rewelacyjny a właściwości wydechowe bez zmian.
Spoko, tyle, że nie pytam tu o instrukcję montażu. Chodziło mi właśnie o to, jak jest zbudowany seryjny podwójny wydech.
W oryginale rura z "rozwidleniem" jest w całości i do tego dochodzą dwa tlumiki.
Czy ta oryginalna rura z rozejściem na dwa tłumiki, występowała w kilku wersjach?
Tzn na tym zdjęciu w EPErze jest jakby z tłumikiem środkowym ale na mniejszym zdjęciu widać taką bez tłumika ?