Po podłączeniu pod komputer pokazało taki błąd (chociaż nic się złego nie dzieje) P1702 lampka kontrolna przekładni automatycznej.
Tyle było napisane, a teraz bym chciał wiedzieć co to oznacza dla mnie i mojej kieszeni :cool:
Printable View
Po podłączeniu pod komputer pokazało taki błąd (chociaż nic się złego nie dzieje) P1702 lampka kontrolna przekładni automatycznej.
Tyle było napisane, a teraz bym chciał wiedzieć co to oznacza dla mnie i mojej kieszeni :cool:
Jeśli masz skrzynię automatyczna to możesz mieć spaloną żarówkę sygnalizującą awarie skrzyni. Spróbuj przycisnąć na liczniku CHECK i zobacz czy się zapali.
Mam automat. Jeśli chodzi Ci o czerwoną kontrolke w kształcie ''buta'' to przy przekręconym kluczyku do zapłonu to sie świeci razem z wszystkimi innymi ale po chwili gasnie i przy uruchomionym silniku tez się nie zapala
Skrzynia zachowuje się w porządku. Czym odczytywałeś błędy FES czy AlfaOBD i rozumiem ze podpinałeś się do skrzyni. Zastanawia mnie ten błędny opis kodu.
P1702 TRS (transmission range speed) Circuit Intermittent Malfunction. Zerknij w poniższy link (dotyczy co prawda Daewoo ale opisuje tą usterkę):
http://technoanswers.blogspot.com/20...o-leganza.html
Było to ogólne podpięcie pod komputer (ciekawosc) i raz na jakiś czas zapali mi sie kontrolka ABS i Trakcji i wtedy te systemy przestają działać, ale po ponowny uruchomieniu silnika juz sie nie zapala i znowu wszystko działa. Program nie wiem jaki bo to u znajomego mechanika. Skrzynia działa normalnie tzn. nie szarpie i płynnie zmienia biegi.
No to już wszystko jasne. Jeśli masz okresowe problemy z ABS'em to pewnie przestaje Ci wtedy działać prędkościomierz. Skrzynia pobiera z czujników ABS'u sygnał prędkości kół. Doprowadź do ładu ABS i tamten błąd przestanie wystepować.
Ale nie zaważyłem żeby prędkościomierz coś źle wskazywał... A nie wiesz może gdzie powiinienem szukać problemu z tym ABSem? Klocki mam napewno dobre... Czytalem kiedyS o tym problemie ale wiekszość była spowodowana kiepskim akumulatorem a go tez mam dobrego...
Przede wszystkim to podłączenie sie kompem do ABS'u aby dokładnie ustalić co mu się nie podoba. Przyczyn może być wiele: od uszkodzonego czujnika poprzez brak styku na złączach po padający sterownik ABS'u.
Oj to juz wygląda na głębszą sprawe i troche szukania.... Jak będę miał czas to trzeba będzie sie tym zająć, ale puki co nic się nie dzieje to będę jezdził i musze poszukać w mojej okolicy kogolś bardziej ogarniętego z komputerem albo kupić sobie kabel...
mimo że masz aku dobre to podładuj go, i sprawdź wtedy czy nadal wyskakują błędy, u mnie tak raz się zdarzyło na nowym markowym aku, rozładował się i poszedł na reklamacje potem już było wporządku.
Witam. Ost wyskoczył mi błąd P1702 i nie mogę go skasować. Cały czas aktywny. Auto zachowuje się raczej normalnie. Razem z tym błędem wyskoczył jeszcze potencjometr przyspieszenia. Ten dało się skasować, wyczyscilem styki na kostce te przy "pedałach" i jest ok.
Nie wiem czy to może być powiązane więc wolę napisać.
Następna sprawa. Nie mogę się połączyć ze skrzynią(prędzej łączyło normalnie).
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...017/08/502.jpg
Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka