Czy to ktoś z was może?
http://otomoto.pl/alfa-romeo-164-jed...C23447030.html
--
pozdrawiam
flup
Printable View
Czy to ktoś z was może?
http://otomoto.pl/alfa-romeo-164-jed...C23447030.html
--
pozdrawiam
flup
Chyba nie, ale brak bocznych szyb i kompletu dokumentów to może być problem... Da się to wogóle zarejestrować?
Z rejestracją jest problem bo nie ma drugiego dowodu rejestracyjnego.a w naszym pięknym kraju ze wszystkim jest problem
Tak że pewnie zostanie tam w tym miejscu na dłużej...
Tylko na dawce :( jak zejdzie troche z ceny to ja wezme :)
Brak dużego briefu, brak szyb bocznych, przednia pęknięta. Przebieg 258000km. Silnik nie odpala. Pedał sprzęgła w podłodze. Stan zawieszenia, napędu nieznany. Dalej to kosmetyka (prawy halogen, lakier). Pięć lat stała w garażu. Sprzedający otrzymał ja w ramach zapłaty za pracę w Niemczech. Nie ma pojęcia co to za samochód.
Co do rejestracji to jest oczywiście taka możliwość. Sprzedający oferuje za niewielką opłatą zdobycie potrzebnych dokumentów.
Pytanie tylko ile pochłonie doprowadzenie auta do ładu...?
No to liczymy...
Szyby do ogarnięcia w cenie do 2kzł. Silnik - skoro 5 lat stała to nie dziwne że się coś zepsuło - przebieg 260kkm raczej dla niego nie stanowi problemu - koszt remontu to ok 6-8kzł - dla naszych obliczeń niech to będzie ~5. Sprzęgło - sam sobie odpowiedziałeś pisząc o jej postoju. Myślę że za 20tyś zł można ją uruchomić i się przemieszczać. Jak wiadomo sprawy estetyczne zostają na potem i można je liczyć w dziesiątkach tysięcy :) także jeśli tylko jest w stanie załatwić resztę papierów myślę że jest to ciekawa propozycja :)
A jeśli kogoś zastanawia czy warto? Niech każdy sobie sam odpowie. Wolałbym kupić tą i doprowadzić do ładu niż tą co jest w bydgoszczy za 25kzł (z gazem - <olaboga>) i nie musieć nic przy niej robić - ale to tylko moje zdanie :D
Z q4 to ciężka sprawa jest - przede wszystkim czasowa i kosztowa, sam sie troche przeliczyłem, koszty są ogromne! ale!!!! gdybym miał to oddac do warsztatu i zapłacic to 30000zł to byłoby minimum. a samemu to mysle 22 koł się zamknie-- mam nadzieje :).
Tą z ogłoszenia to z aok 3000zł by sie opłacało kupic i wtedy 20000 włozyc i wtedy bedzie super.
do Zlotu jeszcze troche czasu wiec mam nadzieje iz kilka q4 na zlocie sie pojawi :)
Szyby i inne tego typu detale są jak najbardziej do ogarnięcia, tak samo jak silnik. Problemem może być elektronika, wszelkiego rodzaju czujniki, przekaźniki itp. których w tym aucie nie brakuje. Trzeba oczywiście wziąć spory margines na inne niespodziewane wydatki, prawdopodobnie układ wydechowy, zawieszenie też będą wymagać wymiany/remontu. A w tym aucie oznacza to duże wydatki. Myślę, że pomimo tego się opłaca.
Zgadzam się z Krawatem. Przyjemność płynąca z odbudowy auta jest równie ważna co jego posiadanie.
Pomijając finanse w przypadku Q4 problemem jest dostępność części. Niektórych można szukać miesiącami.
Ogłoszenie już zdjęte. Czyżby już poszła? ;)
Najważniejsze żeby tylny napęd był sprawny, resztę zawsze będzie można naprawić.
Jako ciekawostkę podam że skrzynia biegów w Q4 wcale nie została wyprodukowana przez Getraga, wyprodukowali oni jedynie aluminiową obudowę, reszta mechanizmów jest prawdopodobnie produkcji Alfy/Fiata.
Bezpośrednio od Getraga zwróciłem się do nich o dokumentację techniczną tej skrzyni i w odpowiedzi dostałem informację że oni wyprodukowali tylko obudowę a właściwie zaadoptowali od jakiegoś amerykańskiego samochodu 4X4. Też się zdziwiłem, ale prawdopodobnie nie opłacało się projektować osobnej skrzyni dla 1000 samochodów i kupili obudowę a resztę podobierali ze swoich podzespołów. Przypuszczam, że w środku można będzie znaleźć mechanizmy od różnych włoskich samochodów.
Panowie
Czy ktoś ją kupił z forumowiczów??
Jesli nie może komuś ostał sie numer telefonu do właściciela??
Z tego co wiem kupił ją kolega, który chciał przeszczepić napęd z Q4 do Saaba 9000. Zakładał wątek na forum.