Wie ktoś może, którędy zaciągane jest powietrze przy włączonym wewnętrznym obiegu?
Printable View
Wie ktoś może, którędy zaciągane jest powietrze przy włączonym wewnętrznym obiegu?
Wygląda, że pod schowkiem jest wlot (przynajmniej sens to ma patrząc na schemat układu klimatyzacji w Brerze)
Jakby ktoś wiedział dokładnie w którym miejscu, to byłbym wdzięczny - chciałbym tam umieścić jakiś zapaszek, żeby rozchodził się przez nawiewy ;)
Chyba chodzilo Ci o obieg zewnetrzny? W schowku masz filtr kabinowy i tam mozesz umiescic zapach ale wydaje mi sie ze po wlaczeniu dmuchawy bedzie to zbyt skondensowane...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ochyda! :)
No raczej się z tym nie zgodzę. Kiedy włączony jest obieg zamknięty i nadmuch, powietrze musi być zaciągane z wnętrza kabiny, nie ma innej fizycznej możliwości.
Nawet sam tego doświadczyłem, kiedy odświeżałem klimatyzację. Którędy jest jednak ono zaciągane, nie mam pojęcia.
Janio, jeśli chcesz tam umieścić zapach, to żeby działał, to musiałbyś zawsze jeździć na obiegu zamkniętym.
Pozdrawiam.
- Rafał
A, skąd, Twoim zdaniem, bierze się powietrze, które wydmuchują dyfuzory przy obiegu wewnętrznym?
---------- Post added at 06:40 ---------- Previous post was at 06:36 ----------
Wystarczyłoby, żeby zaciągało tylko wtedy, kiedy działa wewnętrzny, co przy funkcji "full auto" i ustawieniu temperatury niższej niż otoczenia, jest bardzo częste, przynajmniej do momentu schłodzenia do wymaganej temperatury - przynajmniej u mnie tak jest, poza tym, wewnętrzny jest włączany przez czujnik zapachów ;)
Pewnie zależy od tego jaką choinkę wsadzisz, NewCar zamyka, Ocean otwiera :)
Sorry za off...
Po wlaczeniu recyrkulacji slychac silownik w okolicy filtra kabinowego, jak sie nie myle to w popszedniej wersji klapka byla pod nim...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Panowie podczas przełączania z nawiewu zewnetrznego na wewnętrzny pojawia się średnio przyjemny zapach, po dłużej chwili znika. Przy przełączeniu z powrotem na zewnętrzny nie ma takiego problemu. Co może być jego przyczyną?
Coś Ci tam pewnie zdechło...
Sprobuj wyszyscic podszybie od strony zewnetrznej, masz tam dwie rury spustowe; moze sie przytkaly i cos gnije. Rozumiem ze filtr kabinowy jak i odgrzybianie klimatyzacji robiles...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Filtr kabinowy byl wymieniany w lato , jutro mam zamiar go wyjac i sprawdzic. Podszybie od strony zewnętrznej wydaje mi się na chłopski rozum mialoby wplyw na zapach przy podawaniu go z zewnątrz, czy sie myle? Problem jest o tyle dziwny ze pojawia sie na chwile i tylko w momencie zamkniecia obwodu. Gdzie się znajdują klapy zamykające obwód zewnetrzny?
Widzę, że tamat powrócił, a odpowiedzi na moje pytanie, które było przyczyną jego założenia nadal nie ma :(
Kolego nie lepiej coś takiego kupić? - przykładowa aukcja http://allegro.pl/zjawiskowy-zapach-...812342885.html
Zamiast cudować z wkładaniem czegoś gdzieś :D
Nie lubię, jak mi zapach dmucha w nos, a poza tym, mógłbym go sobie regulować obiegiem :)
Zawsze można skierować tak aby nie leciało na nos, albo zamknąć kratkę ;)
Ale jeśli kolega chce osiągnąć Swój cel to pozostaje życzyć powodzenia :)
z kiedy jest obieg zamknięty klimatyzacji ?? gdy świeci się przycisk ??
Niestety, nie skapowałem po tym rysunku :( Możesz napisać?
2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sprawdziłem filtr kabinowy i to raczej nie to, w miarę czysty jest.
Silownik jest podlaczony do klapki wiec jest szansa ze ''wlot'' jest blisko, popatrz do elerna sa rysunki w 3d.
Pozdrawiam i Wasze zdrowie:-)