witam,jak w temacie moge wykonac taka rurke(spawana)do 147 115 konnej(narazie taka wersja,beda chetni,dodam ze widac spawy ale wszystko wypolerowane na lustro i jest ok,prosze pisac na PW
Printable View
witam,jak w temacie moge wykonac taka rurke(spawana)do 147 115 konnej(narazie taka wersja,beda chetni,dodam ze widac spawy ale wszystko wypolerowane na lustro i jest ok,prosze pisac na PW
niema chetnych,tak to wyglada,narazie do 115 konnej jakby co prosze pisac zamowienie na PW
jaki koszt ? takiej zabawy do GT jtd 150 16v
no właśnie, najważniejszego brak -cena
Ja w styczniu lub lutym zamawiam dolną. Kupiłem u Ciebie górną i jestem zadowolony - choć jeden kąt łamania rury można by ciut zmienić ;)
przepraszam za moje pytanie ale chciałbym wiedzieć co dają takie rury z kwasówki poza tym że ładnie wyglądają i ich cena jest niższa niż oryginalnych gumowych ?
nie ma efektu "turbo dziury"
Nie przedziurawi Ci się jak rura gumowa
Wysłane z mojego HTC One S
Czepiasz się omen..
napisałeś, żeefekt, turbo dziury można zniwelowac ale wtedy potrzenba jest druga turbo sprężarka.Cytat:
nie ma efektu "turbo dziury"
Z dwiema turbinami jeszcze bardziej Omen.
robisz BiTurbo.
Dwie sprężarki jedna mniejsza druga większa. Jednak odpowiada na ładowaie z niskim posiomie obrotów do 2000 obr a druga od 2000. Oczywiście ma to być sterowane odpowiednim zaworem i wtedy nie ma turbo dziury.
Generalnie rury z nierdzewki maja tylko dwie zalety, nie pekaja...jak rury gumowe. i nie pęcznieja podczas wzrostu cisnienia.
poza tym same wady
-cena zakupu rur, plus złaczki silikonowe, plus porzadne zaciski
-zwiekszona ilosc połaczen na opaski skutkujaca wieszym prawdopodobienstwem rozszczelnienia
-podczas montazu FMIC klopot z montazem zderzaka
-nie zapobiegają turbo dziurze
-efekt placebo
w zasadzie rura z stali nierdzewnej nie jest konieczna na dolot, wystarczy zwykla czarna cienkoscienna, dlaczego??
z prostego powodu, z odmy przed turbo zawsze jest dostarczana niewielka ilosc oleju, wiec rury pomiedzy turbosprezarka a kol. ssącym nie skoroduja, z zewnatrz można je pomalowac, np proszkowo.
efekt turbo dziury mozna rozwiazac na dwa sposoby
-jezdzic tak aby obroty silnika nie spadały ponizej 1700,
-udac sie do tunera, który poprawi mape
pomijam kwestie dokladania drugiej turbosprezarki, ze wzgledu kosztów takiej przeróbki.
pzd.
Może rury z aluminium czas zacząc robic?
najprosciej jest wygiąc zwykłą czarąa rure, aluminium ciezko się gnie, i jest drogie w spawaniu
pzd.
No Wy tu pitu pitu, a cena jak nie była znana tak nie jest...
przeciez jej tu nie napisze, pisz do niego PW
pzd.
a dlaczego nie? co to za tajemnice
Pewnie żeby inni taniej nie zaczęli robić.
Nie wiem po co te dziwne teorie. Skoro Misiu podał cenę w tym temacie:
http://www.forum.alfaholicy.org/sprz..._kwasowka.html
to tutaj też poda.
Do spawania nierdzewki wystarczy elektroda. Warunek, aby to dobrze i ładnie zrobic, potrzeba dużo praktyki. Ja spawam elektrodą 1.6 oraz 2mm, lecz nie doloty, a poręcze. Z wyglądu super, bez tzw. "ciąp" do środka rury. Tylko trzeba miec zaplecze, dobrą spawarke, umiejetnosci i chęci:)
Lecz to tak poza tematem.
Ja mam zasadnicze pytanie. Z jakiego gatunku stali są wykonane te rury?
ja daje spawac Adams'owi,spawa je tig'iem, nigdy nie zdarzyła sie wpadka dot nieszczelnosci, lub jakichkolwiek smieci w srodku,(przed montazem sa sprawdzane i profilaktycznie czyszczone) dodatkowo spawy wygladaja estetycznie i równo, jak by ktos poukładał 25 centówki w rzedzie...
pzd.
czy to jest ta rura
http://allegro.pl/alfa-romeo-147-1-9...395717906.html
czy taz tej aukcji bedzie pasowac }?
sorrrry za odgrzanie kotleta
potrzebuje ta gorna i wydaje mi sie ze to bedzie ta
http://allegro.pl/alfa-romeo-147-156...422284240.html
ta pierwsza ktora podalem idzie przed filtrem powietrza, pod spodem auta
druga (dluzsza) idzie za filtrem do przepustnicy
Panowie, zeby nie zakładaćnowego tematu, odkopię ten.
Mam nieszczelność na dolnej rurze od intercoolera, skutki wszystkim znane - brak mocy, świst powietrza.
Moje pytanie - czy do czasu aż nie dojedzie nowy wąż, mogę jeździć autem ? Pilnie potrzebuję jutro zrobić jakieś 50 km i nie wiem czy nie będzie miało to jakichś konsekwencji.
Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Jeśli żaden luźny element nie wpadnie do dolotu, to możesz jeździć uwzględniając spadek mocy :). Ewentualnie na ten czas postaraj się obandażować pęknięcie taśmą do rurociągów.
Owiń to taśmą zbrojoją i tyle. Tylko wcześniej odtłuść. 50 km to jest nic, ludzie tysiące km robią z dziurą wielkości palca ;) A póxniej zakup rurę stalową z końcówkami silikonowymi i opaskami, na wieki to będziesz miał :)
Misiu robisz jeszcze te rury? Potrzebowalbym gorna do swojej 147.