Chce kupić kable do FESa tak żeby ruszyć tym wszystko łącznie z poduchami itp. idt. Jakie polecacie i jakie muszę mieć? Viaken będzie dobrym rozwiązaniem? pozdrawiam.
Printable View
Chce kupić kable do FESa tak żeby ruszyć tym wszystko łącznie z poduchami itp. idt. Jakie polecacie i jakie muszę mieć? Viaken będzie dobrym rozwiązaniem? pozdrawiam.
Mam Viakena i nie narzekam
Oki a jakie kable masz?
viaken będzie najlepszy
kupp obd i elm i będzieszaz miał kpl
bo na samym obd nie zrobisz can ,service , itp
ale viaken - bardzo dobry sprzedawca
Kupić z adapterami?
to zależy co chcesz robić / badać
zwykły obd styknie do silnika/abs
elm - proxy, serwis itp
Tylko Viaken :) Kup ELM i OBD jeden wydatek a zawsze może się przydać ;)
Chce ruszyć wszystko co możliwe tymi kablami.
Ej :P znalazłem tego viakena ale ni cholery nie wiem co mam u niego kupić :P
Podrzuci ktoś linka ? do obd i elm konkretnie które wziaść ? to i ja się zaopatrze..
Ktoś z Was posiada niebieski kabel od Viakena z 4ro pozycyjnym przełącznikiem?
Zakupiłem taki i okazuje się, że z ECU i poduchami łączy bez problemu ale z ABSem nijak nie chce. Próbowane w trzech 156.
Czy ktoś ma podobny problem z tym kablem?
Dzięki. Wychodzi na to, że z moim kablem jest coś nie tak a gwarancji na niego raczej już nie mam ;/
to zależy co chcesz robić
już gdzieś pisałem
odb II tym zwykłym nie skasujesz np service , nie zrobisz proxy
ale zrobisz wiele innych rzeczy
ale już te powyżej wymagają ELM'a
ot tyle
w sumie nawet zakup obu kabelków nie jest mega wydatkiem więc można sobie pozwolić
tak właśnie patrzę że nie jest to nadzwyczajny wydatek. Poprostu chciałem wiedzieć.
Bocian wiem że były ale mam ciężki okres (budwlany) i mam chwilę na obejrzenie forum i tyle....
Czyli ja dałem du.. bo wczoraj kupiłem taki:
http://moto.allegro.pl/interfejs-fia...417803821.html
a chciałem też mieć wszystko w "jednym" :rolleyes:
Niebieski łączy się z silnikiem, poduszkami i ABS ale nie pozwala na bardziej skomplikowane operacje. Natomiast ELM327 standardowo nie pozwala na łączenie się z poduszkami i ABS. Głównie w AR kasuje się błędy poduszek i sprawdza za co odpowiada kontrolka silnika gdy się zapali. Dlatego jak ktoś chce tylko kasować błedy to wystarczy mu ten niebieski a jak ktoś chce coś więcej kombinować to niech dokupi ELM327. Natomiast zakup samego ELM327 jest słabym pomysłem gdyż najprostszy błąd poduszki i mamy problem.
Masz niebieski do silnika, ABS i poduszek oraz dodatkowo przejściówkę do starszych modeli.
a po mojemu wcale nie dałeś
masz obd II ( 45zł )
masz 3 pin ( 20zł ci wyszło . starsze modele - a mi ostatnio akurat taki 3 pin był potrzebny do mareii i nie miałem i poległem i nie zarobiłem 4 paka )
nie wydałeś 200zł więcej tylko 20zł - a przydać się może więc nie rycz :lol:
dokup se elma jak chcesz grzbać więcej i za nieco ponad 100 będziesz miał kpl
a 5 razy kogoś podepniesz za 2 dychy i już masz konto prawie zero
ja kupiłem coś takiego: http://allegro.pl/interfejs-punto-st...428389509.html :)
Każdy jakiś tam kupił :) Ja za swój OBD dałem 62PLN z przesyłką u Viakena, fakt że to było już jakiś czas temu. I tak się prawie zwrócił już przy pierwszym podłączeniu (kasowanie błędu poduszki). I tak jak Bocian napisał nie ma się co przejmować tym że ktoś przepłaca 20PLN (przecież to nie 200PLN), najważniejsze żeby kabel był kompatybilny i spełniał swoją funkcję :)
No własnie to samo miałem na myśli :D
Ja też mam ten OBD z Viakena, później może dokupię drugi.