czy to normalne ze wiatrak mi sie włancza przy 99 stopniach??dodam ze jak sprawdzałem na kompie to dwa biegi na wiatraku działają.prosze o pomoc
Printable View
czy to normalne ze wiatrak mi sie włancza przy 99 stopniach??dodam ze jak sprawdzałem na kompie to dwa biegi na wiatraku działają.prosze o pomoc
Być może wskaźnik temperatury źle pokazuje, czasem się tak zdarza. Najlepiej pod kompa podłączyć i sprawdzić właściwą temperaturę oraz faktyczną temperaturę załączenia wiatraka.
no własnie na kompie pokazywało 99 stopni a na wskazniku było ponad 90 stopni
To w takim razie wiedz, że coś się dzieje. :D
A tak poważnie, kiedy sprawdzałeś płyn chłodniczy ostatnio?
dawno ale co to ma do załanczania sie wiatraka...????
Nie wiem jak jest w 2.0L TS, ale u mnie wentyl się włącza również przy 99~100*C wskaźnikowo jak i na kompie. Termostat oraz czujnik temperatury zmieniony i nadal tak samo i podobno tak już jest i inaczej nie będzie.
W trasie oczywiście nie dochodzi do 90*C wiadomo ;)
Chodzi mi o to, że możesz mieć za mało płynu już, dlatego się grzeje, a wiatrak to już swoją drogą, może po prostu czujnik temperatury?
szkoda bo "może" to za mało by kupic nowy czujnik...
Może, to wystarczy, żeby sprawdzić, a nie tam od razu kupować ;)
A przy ilu powinno się załączać? Mi się wydaje że tak właśnie powinno być. 99 st to temperatura wrzenia więc wentylatory nie powinny dopuścić do dalszego wzrostu.
Z forum:
"Silniki 1.8 i 2.0 TS
samochody bez klimatyzacji:
98C
samochody z klimatyzacją:
I bieg 98C
II bieg 101C
Termostat
temperatura otwarcia 81-85C
temperatura pełnego otwarcia: 101-105C"
Więc tym 1 st. więcej bym się nie przejmował :)
No i płyn w układzie (NIE woda) ma sporo wyższą temp. wrzenia niż 100 stopni.
Płyn w układzie (woda też) wrze powyżej 100* bo jest pod ciśnieniem.
W otwartym garnku będzie wrzał tak jak woda przy 100*.
P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)* co to oznacza bo cos takiego mi sie wyswietliło
oki juz wiem co to doszukałem sie na szukajce dzieki i sorki