Czy któryś z kolegów miał by do udostępnienia ( chwilowa podmiana do sprawdzenia ) sterownik silnika do V6 TB ?
Rafał, może Ty masz ?
No i najprawdopodobniej poszukuje takowego do kupienia.
Printable View
Czy któryś z kolegów miał by do udostępnienia ( chwilowa podmiana do sprawdzenia ) sterownik silnika do V6 TB ?
Rafał, może Ty masz ?
No i najprawdopodobniej poszukuje takowego do kupienia.
sprawdze i dam znac w niedziele wieczorem
Czy to możliwe aby V6 TB miało ten sterownik: http://motoallegro.pl/show_item.php?item=2448015640 - bo niby to jest do 2.0 16V ale jakimś cudem takowy jest u mnie ?
- - - Updated - - -
Wedle tej strony możliwe: http://www.megatec.gr/ALFAROM.htm ????
to jest podstawowy sterownik wtryskow ml4.1 (http://www.pelicanparts.com/bmw/tech...ME-Numbers.txt)
w 164 V6 turbo jest jeszcze dodatkowy modul rozszerzajacy ez212k. jak jest w TB to akurat nie wiem, bo ta wersja jakoś mnie najmniej interesuje ;)
jak szukasz po numerze boscha to jest git. może taki być.
ja mam np. mam wersje ml4.1 0261200108, która była takze w AR 75 w dokladnie takiej samej wersji softu (porównywalem wsady).
napisz czego dokładnie szukasz i dlaczego?
będziesz miał porównanie, ale nie sadze żeby nagle komp ci sie spitolil. to kawał starej dobrej elektroniki.
Auto spuszcza ciśnienie bo jest w trybie awaryjnym, wywala błąd spalania detonacyjnego:
Wedle zaleceń egzaminera wszystko zostało zrobione, została ostatnia wskazówka czyli wymień sterownik. Czujniki są nowe.
przyczyna jest zewnętrzna - jeśli czujniki są ok to albo nie maja połączenia z ecu albo działają poprawnie tylko występuje jedna z wielu przyczyn spalania stukowego. nie ma bolca, żeby ML4.1 chodził w trybie awaryjnym jako niesprawny.
jedna z przyczyn jest np: zbyt wysoki stopień sprezania.
Niestety kicha, bez zmian.
zerknij na wypowiedz goscia o niku SpeakerDoctor w linku: http://forum.berlinasportivo.com/arc...hp/t-2006.html
gość pisze jakie ma ciśnienia w silniku TB. może to cię coś naprowadzi.
Wsio sprawdzone: pierścienie puszczają. Kapitalka silnika - w poniedziałek wyciągamy silnik do remontu. Trochę mnie dziwi to, że przy udokumentowanym przebiegu niecałe 150 tys klęka silnik. Oleju zawsze pilnowałem i nie lałem byle czego, turbo studziłem, silnika nie "piłowałem". No ale trudno się mówi - będę miał nowy silniczek :)
Nie do wiary
Nie wiem czy robisz sam czy z kimś (zakładam, że z kimś), ale zanim rozbierzesz sprawdź dwa razy, a najlepiej u innego mechanika.
Autko zrobione :) Parę fotek :)
Załącznik 64475Załącznik 64476Załącznik 64477Załącznik 64478