Witam. Przymierzam się do kupna Alfy Romeo GT 1.9 JTD. Chciałbym dowiedzieć się na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie, jakie są jej slabe punkty, oraz poznać opinię mających ten samochód. Jak ze spalaniem, awaryjnością. Pozdrawiam
Printable View
Witam. Przymierzam się do kupna Alfy Romeo GT 1.9 JTD. Chciałbym dowiedzieć się na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie, jakie są jej slabe punkty, oraz poznać opinię mających ten samochód. Jak ze spalaniem, awaryjnością. Pozdrawiam
Wal do bazaru, jest świeża dostawa GT :)
kolego uzyj szukajki i przejrzyj dzial GT, jest kilkanascie takich tematów.
pzd.
podepnę się pod temat. Wiem że jest zapewne milion innych tematów związanych z zakupem ale zależałoby mi na tym aby były wypisane w jednym a nie w wielu tematach :) Jestem nowy na forum i nie znam się na tym :P ogólnie to chciałbym kupić alfę Gt z klekotem pod maską i teraz moje pytanie na co należy zwrócić szczególną uwagę chodzi mi o takie rzeczy jak np. który rocznik wybrać, co jest najczęstszą bolączką tego modelu, co warto mieć w wyposażeniu. miałem wcześniej Gtvkę i wiem że jest sporo rzeczy na które trzeba zwracać uwagę. do tego chciałbym się dowiedzieć co warto na początku zrobić chodzi mi o mody typu FMIC, zmiana hebli na jakieś większe. ITD
PS
może warto byłoby założyć jeden temat w którym każdy mógłby napisać coś od siebie, a nie że trzeba latać po setkach stron żeby dowiedzieć się czegoś konkretnego :)
fmic - nie konieczny jeżeli zadowolisz się fabryką albo przy remapie pułap ok 170 kilka koni ci styknie
powyżej tego niestety konieczny bo ten fabryczny to malutkie pudełko które ledwo daje rade
heble - nie wiem czy każdy tak ma ale ja i dżordż również uznajemy hamulce fabryczne w GT za słabe ( nawet chyba do fabrycznych 150 koników są jednak słabe - no ale to trzeba się przejechać i samemu ocenić bo dla nas mogą być lipne a dla innego wydadzą się ok