Czy ktokolwiek na tym forum podmieniał silnik i elektronike ? Ze skrzynią rozumiem nie ma wielkich problemów poza ew. łapami czy półosiami.
Printable View
Czy ktokolwiek na tym forum podmieniał silnik i elektronike ? Ze skrzynią rozumiem nie ma wielkich problemów poza ew. łapami czy półosiami.
rybkamj miał taki pomysł i go porzucił ;)
a jak On go porzucił to jest ro raczej napewno nie opłacalne .
W Twoim przypadku skrzynia ma wyjście także na tył napęd, musiałaby więc zostać od crosswagona
oczywiscie, a widziales jak naped w q4 cross jest zrobiony ? ta sama skrzynia co w 1.9 i 2.4 jeśli będe musiał zmienic łape czy półosie to jest max
banalne wymieniasz wszystko co pod maska pewnie zostaje tylko pompa hamulcowa i zobiorniczek spryskiwaczy , sterownik i jezdzisz koszt? lepiej kup 2.4
właśnie nie ma 156 2.4 Q4
Założ i zapomnij to napewno nie bedzie. Pytanie czy ktoś Ci posadzi 2.4JTD na skrzynie od Q4 (jakaś flansza etc)??? I długie wieczory na spędzone na ogarnięciu elektroniki bo to coś nowego gdzie nie ma gotowców w necie opisów zdjęc itd.
Ale oczywiscie tak jak rybakowi zycze i Tobie powodzenia bo było by to coś zupełnie nowego
Po co Ci takie ustrojstwo. Jak brakuje mocy to programik i o wiele mniej problemu, a przyjemność ta sama.
Myślę że prościej byłoby przełożyć czteronapęd do zwykłej 2.4 jtd SW niż ożenić silnik z Q4
Sraty taty. Kup rozbitą 2,4 i przekładaj co trzeba. Tanio i prosto nie będzie, ale 5 cylindrów to zupełnie inna bajka.
Jest cięższy ale ten dodatkowy cylinder to z pewnością wyrówna.
Nie mam porównania,może da więcej.
- - - Updated - - -
Tylko 0,5l wiecej i tak brakuje jednego.
80 kg na przedniej osi w aucie przednionapędowym gdzie rozkład mas i tak nie jest najszczęśliwszy to akurat może być problem - pewnie na co dzień i na prostej mało istotny ale na torze auto chętnie wyjedzie przodem i czasy będą słabsze