Czy ktoś z Was stosował już przewody hamulcowe w stalowym oplocie w samochodzie?
Da się wyczuć zmianę ?
Printable View
Czy ktoś z Was stosował już przewody hamulcowe w stalowym oplocie w samochodzie?
Da się wyczuć zmianę ?
Ja mam w Kawasaki i są one nieodzowne na tor :)
W motorze też mam.
Pytam o samochód.
Też się nad tym zastanawiałem, dołączam się do pytania :)
Sama wymiana wezy niczego pewnie nie zmieni,trzeba by podejsc kompleksowo do tematu konkretne tarcze,klocki,plyn i wtedy weze.Napewno hamule bylyby lepsze.Rowniez rozwazam taka mozliwosc
- - - Updated - - -
http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=biacZGnQsZk
przy tym napewno sa:cool:
Zmiana jest wyczuwalna. Z wymianą na dobre tarcze sportowe i klocki bardzo wyczuwalna.
No to sprawa prosta. Jak w motorze dają rade (nie puchna przy częstym hamowaniu) to tak samo bedzie w samochodzie.
To montowal je już ktoś ?
Różnica jest zauważalna nawet dla amatora (moja żona po jeździe moją 159, poprosiła o zmianę w jej MiTo).
Różnica jest na pewno zauważalna bo przewody w stalowym oplocie nie "puchną" tak jak gumowe.
Nawet laik wyczuje o wiele mniejszy lag przy hamowaniu.
Ja się właśnie też zastanawiam nad zamontowaniem, ale nie wiem gdzie można takie przewody dostać żeby pasowały do 159.
Gdzie kupowaliście przewody ?
Różnica na duży plus. Tylko jak już ktoś pisał wcześniej trzeba podejść do tematu całościowo. Tarcze, klocki, płyn i przewody. Ja brałem swoje z alfisti.net. Polecam. Te które ja mam od nich to Goodridge.
Pizza brakes. To takie jak hell. 320 zł bodajże.
Załącznik 188842
Generalnie przewody w oplocie zaje...sta sprawa.Miałem w motocyklu sportowym i heble były kosa.Miałem wcześniej też w stilo kombi JTD gdzie miałem swap zacisków Brembo z AR166 plus oplot i róznica na tym brembo z oplotem w porównaniu do gumiaków była bardzo duża. Miałem tam zamontowane przewody HELL na początku były ok ale po nie długim czasie okazały się syfem w którym zewnterzna część czyli plastik przetarł się w miejscu przejścia przez przelotkę.Znajomy założył takie przewody Hell w lancii i znowu kicha , przewód pękł przy metalowym zakuciu . Ponadto pękanie przy zakuciu na końcówce zdarzało się częściej, bo miał to też znajomy w fiacie bravo II.Reklamował przewody,po wielkich bólach reklamacja uznana, ale juz tych przewodów do auta nie założył. Także przewody Hell odradzam.
A da się założyć jakieś _bardziej_ gumowe przewody od seryjnych? Bo ja to ciągle ląduję nosem w desce rozdzielczej...
A Goodridge można kupić gdzieś u polskiego dystrybutora ?
Można - PTM.pl dawniej , a teraz to jest Fastforward : biuro@fastforward.com.pl
Dwa razy tam kupowałem, raz dorabiane na wymiar, raz standardowe (akurat od o156tek ale i do 159 na pewno będą) wiem że do sportu je ludzie kupują , ja do amatorskiego również, można zaufać.
nie jest przypadkiem tak, że każdy "gumowy" przewód jest w oplocie. tzn. siatka stalowa jest wewnątrz? Pytam, bo widziałem przytarty gumowy wężyk i miał w środku splot (wydaje mi się, że stalowy). Poza tym nie wydaje mi się, że seryjne sprawne przewody mogą pęcznieć (jeżeli są sprawne).
Skoro jest pompka od układu ABS i eletroniczne rozdzielanie mocy hamowania to nawet standardowe przewody puchną?? Tak pytam, podchodząc do tego na chłopski rozum.
Koledzy, tylko trzeba pomyśleć i porównać elastyczność przewodu gumowego (nawet wzmacnianego) i teflonowego w metalowym oplocie. Trójka z fizyki powinna wystarczyć (chyba że były wagary). [MENTION=12943]jacool.n[/MENTION] dobrze zauważyłeś, źle oceniłeś jest to kord włókienny.
nie chodzi przypadkiem o to, że oplot stalowy zapewnia większą trwałość, odporność na przetarcie itp. Przecież w układzie hamulcowym nie ma prawa być elementów, które zwiększają swoją objętość. To po pierwsze. Po drugie, w układzie hamulcowym nie występuje aż tak wielkie ciśnienie. Przecież w układach hydraulicznch sprzętów budowlanych, rolniczych występują o wiele większe ciśnienia i to w pracy ciągłej i raczej nie stosuje się przewodów w oplocie. Kordy z tego co mi wiadomo też sa tekstylne.
Podłączam się pod temat, które przewody w oplocie byście polecali? Hel czy Black Diamond?
Wymieniał ktoś je samodzielnie? dużo z tym roboty?
Wymiana jak wymiana, problemów raczej brak. Problem może dotyczyć tylko właściwego odpowietrzenia układu. Co do producentów to jakościowo podobni, w moich alfach zamontowałem przewody HEL jak do tej pory bez uwag.
Pizza też są dobre, a to na gratach hel`a. Problem jedynie może być z nakrętkami na sztywnych przewodach w aucie.
Zamontowałem Goodrige z alfisti.net, jak na razie jestem zadowolony.