witam jak się nazywa ta czesc zaznaczona kolkiem na rysunku.
Printable View
witam jak się nazywa ta czesc zaznaczona kolkiem na rysunku.
To się nazywa rezonator.
czy ten rysunke przedstawia jak to ma wygladac w silnikach diesla alfa romeo 156 rok 2000?
cholera to ja nie mam tego rezonatora:/ to pewnie dlatego jak podepnę przeplywke to mi muli "kupiłem auto już z odpieta "
nie, to nie jest zaden rezonator i nie, nie masz przez niego muła
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=3&DRW_NUM=2
masz muła bo coś jest nie tak z przepływką, najprawdopodobniej dlatego jest odpieta DOUH !!!!
co najwyzej to jest tłumik szmerów, rezonator phi.
Odsyłam do dokumentacji serwisowej.
nie chodzi o to jak się to nazywa bo wychodzi ze tlumik szmerow i rezonator to to samo, tylko czy ma to wpływ na muła po podłączeniu przepływki, co za ludzie ...
i nie, nie ma wpływu na to czy ma muła .... przepływka jest zesrana dlatego lepiej chodzi bez dźizasss
przeplywke wstawiłem nowa egr zamieniłem z innego auta .pozatym brat ma ta sama alfe i ma ten sam problem :/ już nie mam pojęcia o co chodzi.Podlaczylem do kompa kiedy miałem stara przeplywke były 2 bledy wstawiłem nowa nie ma bledow a dalej zamula
wyniki wyszukiwania dla tlumik szmerow i rezonator.
http://allegro.pl/listing.php/search...k+szmer%C3%B3w
http://allegro.pl/listing.php/search...ategory=0&sg=0
Kolejny samobój. Nie chce mi się tłumaczyć jaka jest różnica, bo jak ktoś czerpie wiedzę z allegro to nie ma to najmniejszego sensu.
Specjalnie dla Ciebie łamigłówka- Znajdź tłumik szmerów w JTD. Podpowiedź- on tam naprawdę jest!
phi! co za ludzie
stiv88- obecność rezonatora nie ma raczej wpływu na przepływomierz, ale nie zmienia to faktu, że nie masz części która powinna być. Uzupełniłbym ten brak.
Może być tak, że Twoja Alfa miała kiedyś wizytę u "tjunera", który coś namieszał. Oczywiście to tylko hipoteza.
bonzaj a czy wtedy nie powinienem mieć bledu w kompie ? pozatym tak jak pisałem brat ma taki sam problem .Oczywiście ma ta "puszke na swoim miejscu tej co ja nie mam i i tak dupa"
a za przeplywka wszystko całe, bez dziur?
a MOŻE Z INNEJ STRONY, czy masz dobry przepływomierz,tzn. czy własciwy do wersji 105 hp jest bosch z końcówka nr 019
nazywajcie sobie to jak chcecie specjalisci od układów dolotowych sie znaleźli, nie ma to nic wspólnego z problemem muła w samochodzie a spuszczacie sie nad tym jak by to wpływało na przyspieszenie.
tak wszystko jest ok ogolnie kiedy kupiłem auto tak jak pisałem przeplywka była odpieta wpielem ja i auto muli (na starej przeplywce) kupiłem nowa i dalej to samo brat ma podobnie tyle ze u niego nawet jak jest wepnieta przeplywka jego to pokazuje blad na kompie wepmnie moja stra albo nowa objawy te same co u mnie 0 bledow auto dalej muli.Ktos wie może jakie ma być napiecie na wtyczce od przeplywki na poszczególnym pinie? zdiecia przeplywki:Załącznik 65544Załącznik 65545Załącznik 65543
Coś mi się wydaje .żę możesz mieć źle włożoną wkładkę, przekręcona o zły kąt względem przepływu powietrza
jak zle? przecież inaczej nie darady tego przykrecic ;p ?
chyba pomoc się skonczyla;p
Wszystko da rade dzisiaj sprawdzę jak mam włożona przepływkę , i u mnie jest 5 pinowa
Panowie a ja mam takie pytanie czy w 2.4 JTD 150 KM również jest taki rezonator czy tam tłumik szmerów ?
nie wiem
Czyli mam rozumieć, że nie ma bo na rysunku nie widzę tego albo nie wiem jak to wygląda :)
W 2.4 może nie być rezonatora, bo tam "ciąg" powietrza jest płynniejszy z powodu 5. cylindrów. Tłumik szmerów jest.
Sprawdziłbym, ale mi się nie chce :P
Jak kupowałem AR to kumpel przedstawił mi typowe usterki owego modelu. Z wielu nadmienię trzy które mogą mieć wpływ na Twoje przyspieszenie:
- czujnik położenia pedału przyspieszenia
- przepływka
- turbo
Jedno już prześwietliłeś, teraz proponuje zobaczyć jakie wartości FES odczytuje z położenia pedału.
A czy odłączenie przepływki może uzdrawiać czujnik pedału?
Mnie się pytasz? Tak napisałem?
Wysłane za pomocą myśli z i9100
Gdyby to była wina pedału, to nic nie zmieniałoby odłączanie przepływki.
Ja wywnioskowalem że od zakupu mu zamula auto, przeplywke sprawdził to myślę że trzeba iść dalej...np sprawdzic pedał przyspieszenia.
Wysłane za pomocą myśli z i9100
Powinien być na tym plastikowym "kolanie 180st", idącym od przepływki do turbo.
ale
z tego co znalazłem to jest chyba tylko w 20v...
stiv a podmień czujniki ciśnienia doładowania,może tu jest przyczyna