mam silnik 1.8 16v ts
na jaki zmienic (musze wymienic silnik tylko jaki)
8v 16v
czy co
Printable View
mam silnik 1.8 16v ts
na jaki zmienic (musze wymienic silnik tylko jaki)
8v 16v
czy co
Najlepiej na jak największy :D słyszałem że 8V są bardziej wytrzymałe, ale nigdy nie jeździłem z takim silnikiem więc nie mogę tego potwierdzic, zaczekajmy na kolegów.
Ps. Mam rodzinę w Kraśniku 8)
To zależy ile chcesz wydać . Ja bym wpakował 2.5 V6 lub spróbował upchnąć nawet 3.0
ale niestety Sam musisz zdecydować. Z drugiej strony jak trafi się dobry, pewny i tani TS To kupuj. Nie radzę jednak kupować słabszego bo się rozczarujesz.
slabszego napewno nieCytat:
Napisał Ferrari-1
1.8 lub 2.0 ewentualnie 2.5
tylko jaki podejdzie bez kombinacji obecnie jest 1.8 16v ts
czy to prawda ze 8v lepsze od 16v?
jesli wiekszy i bez kombinacji to T.SPARK 2,0 16V czy 8V jest lepszy?zdania podzielone,napewno ma plus w postaci bezpiecznego rozrzadu i trwalszego wariatora.chciaz mam 16v i poza elektronika nie mam i nie mialem problemu.136 tys km wariator drugi,oleju nie ubywa praktycznie wcale.wiec nie jest zle :wink: pozdrawiamCytat:
Napisał cobra82_82
moja smigala elegancko i wkoncu zaczely sie problemyCytat:
Napisał lesio146
ma juz 250tys km przejechane
nie ma juz przyspieszenia,przerywa jak zlapie tem,kopci na niebiesko,oleju ubywa niewiele ale..
jedzie ale to juz nie to co bylo
niedawno wymienialem komletne sprzeglo przewody i swiece
i dalej ja cos boli.....
Zakładaj taki sam jaki masz albo kup inną 155 z silnikiem V6 a te auto sprzedaj ja bym kupił 155 z kodem lakieru 130B/B po lifcie bez silnika lub z padaczką
jesli ta masz w dobrym stanie,zdecydowal bym sie raczej na remont silnika.
jak to jest ztymi silnikami
w dowodzie mam 1773
silnik twin spark 16v jest to zapewne 1.8
ale cos mi sie niezgadza mowili ze 1.8 16v t.s jest na lancuszku u mnie jest pasek wiec jak to jest
jesli chce wymienic silnik to jaki mi wejdzie bez przerubek?
jaki wybrac 1.7ts 1.8 ts 8v czy 16v
To zle ci mowil ;// widze ze naprawde duzo wiesz o swoim aucie...Cytat:
Napisał cobra82_82
Jeżeli jest 16V to osprzęt silnika i zawieszenie jest pod 16V i tyle. Chcesz 8v lub V6 to licz się z wymianą 1/5 samochodu. 16V wszystkie mają pasek rozrządu.
Można jeszcze postąpić tak jak ja, ale jest kosztownie, a koledze cobra_82 chyba nie chodzi o większe wydatki ;->
Pozdrawiam, d.
decyzja zapadla najpier podjade na komputerCytat:
Napisał REIJO-AR155
bo mozliwe ze silnik nie padl bo zapierd.....ladnie tylko kopci ale na bialo
i troszke przy ruszaniu ma mula a takpozatym to ok
tylko wczoraj znow kaprys wyjechalem i pedal od sprzegla wlecial w podloge
pod autem plama padl chyba silownik tylko ktory?aha w zbiorniczku ubylo plynu
tak komputer na dymienie pomoze :lol: okreslenie silnik padl jest z...e.jak plama pod autem to wysprzeglnik.wymiana gumek lub calego.jak kto woli.poza ty pisales ze kopci na niebiesko.to jak w koncu?zastanow sie.no i ubywajacy olej.ale to ci komuterem wykasuja :lol:Cytat:
Napisał cobra82_82
EGH tak jak Ci już pisali koledzy zeby założyć 8v(według mnie trwalszy silnik) musiałbyś przełożyć go z całym osprzętem i oczywiście ze skrzynią biegów.Cytat:
Napisał cobra82_82
Ogólnie to jest tak:
8v był tylko i wyłącznie na łańcuszku
16v był tylko i wyłącznie na pasku
I musisz zacząc od podstawowej wiedzy tak jak Ci koledzy pisali jeśli chcesz się rozglądać za jakimś silnikiem