czy regulator ciśnienia?
wyskoczył mi taki błąd,dodam tylko że auto gaśnie na wysokich obrotach.
Jak sprawdzić która część jest zepsuta żeby nie ponieść nie potrzebnych kosztów.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Printable View
czy regulator ciśnienia?
wyskoczył mi taki błąd,dodam tylko że auto gaśnie na wysokich obrotach.
Jak sprawdzić która część jest zepsuta żeby nie ponieść nie potrzebnych kosztów.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Na forum jest poradnik jak sie czysci ten regulator , spoko u mnie też ten bład sie pojawił ale podczas testowania w FES-ie normalnie auto chodzi jak marzenie ,jutro będe prawdopodobnie się brał za to także jakby co to dam fotki gdzie co jak :-)
Więc może czyszczenie to za mało i trzeba wymienić regulator na nowy.
No i właśnie o to mi chodzi,regulator czy czujnik,bo błąd P0191 wskazuje że to czujnik a wyczytałem na forum że może być to też regulator a nie chce kupować dwóch części naraz bo to koszt rzędu 1000pln.
Czyli nie da się stwierdzić dokładnie czy to czujnik czy regulator?
miałem to samo. auto chodziło do 2 tys obr a powyzej gasło. sprawdzałem czujniki ,wtryski ,a okazało się ,że to pompa paliwa.... wogóle nie dawała ciśnienia.
Czujnik najprawdopodobniej jest dobry i prawidłowo sygnalizuje niewłasciwe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, a to może powodować:
-zabrudzony filtr paliwa
-uszkodzona pompa w zbiorniku
-regulator ciśnienia
-pompa wysokiego ciśnienia
-lejący wtryskiwacz
Dołączam sie do wątku, problem mam podobny ale jednak poważniejszy. Auto nie odpala w ogóle. Żadnych błędów, pompa paliwa w zbiorniku działa i paliwo dochodzi przez filtr do pompy wysokiego ciśnienia, problem pojawia się dalej ponieważ ciśnienie na listwie mam tylko 8,7 bara. Regulator ciśnienia wykręcony i przeczyszczony. Na próbie przelewowej paliwo nie pojawiło się na żadnym przelewie wtrysku.
Natomiast przy zmontowanym układzie paliwo jest na przelewach ale dochodzi od drugiej strony! Tak powinno być?
Uszkodzona pompa wtryskowa?
Jak sprawdzić czy regulator ciśnienia działa?
Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Sterowanie, jakiś moduł?
Dołącze się z pytaniem o ciśnienie paliwa po podłączeniu pod kompa ciśnienie mierzone strasznie mi faluje od jakiś 240bar do 340bar a wymagane powinno trzymać 300bar i teraz moje pytanie czy winny jest regulator czy przyczyna mogą być również naprzykład wtryski?
miałem to samo. i pompa nie dawała ciśnienia.... pompa byla do wyzucenia
- - - Updated - - -
i tez błędnie mi pokazywało cisnienia 270-340
tez miałem taki bład i brak mocy a okazało sie po wymianie czujnika ze to nie był on tylko niełaczaca wtyczka od filtra paliwa.
mechanik sprawdzał ja.W tym przypadku moze byc wiele rozważań.U mnie było spr wszystko.czujniki,filtr paliwa ,wtryski wkoncu jak miałem juz się poddać podmieniliśmy pompe z jakiegoś fiata co stał u mechanika i alfa zaczeła normalnie chodzic.
Jednak ciężko o pomysł na rozwiązanie mojego problemu... :( Koledzy, a orientujecie się czy podmiana pompy mojej rail 1600 na starszą 1400 wchodzi w grę? Mam dostęp do trakiej pompy 1400 i chciałbym w ten sposób weliminować ewentualne uszkodzenie mojej 1600.
Witajcie odkopując temat,
Problem p0191 błąd regulatora wysokiego ciśnienia, podmienilem na używany co zaowocowało pogorszeniem się sytuacji więc założyłem stary ale pozbyłem się sitka teraz na jałowym pluje czasem więcej niż wymagane 300bar ale ciągle skacze, jest problem żeby utrzymać stałe ciśnienie pod obciążeniem brakuje 100-150bar i gaśnie albo przechodzi w tryb awaryjny, problemy zaczęły się od wycieku na pompie (została uszczelniona zestawem naprawczym, rozrządu nie ruszałem) macie jakieś pomysły? Dodam że po odpięciu wtyczki od czujnika na listwie auto nie gaśnie i równo pracuje, trochę głośniej wtryski chodzą nie próbowałem jeszcze jeździć ale próbę odpalenia bez wtyczki nie pozwala na uruchomienie auta chodzi jak na plaku i nie może załapać.
Auto odpala całkowicie normalnie rano obroty nie falują, nie szarpie i nie dymi. Regulator pracuje (w zakładce testu nawet słychać jego prace w komorze silnika a na odpalonym podczas testu zgasnie
- - - Updated - - -
Witajcie odkopując temat,
Problem p0191 błąd regulatora wysokiego ciśnienia, podmienilem na używany co zaowocowało pogorszeniem się sytuacji więc założyłem stary ale pozbyłem się sitka teraz na jałowym pluje czasem więcej niż wymagane 300bar ale ciągle skacze, jest problem żeby utrzymać stałe ciśnienie pod obciążeniem brakuje 100-150bar i gaśnie albo przechodzi w tryb awaryjny, problemy zaczęły się od wycieku na pompie (została uszczelniona zestawem naprawczym, rozrządu nie ruszałem) macie jakieś pomysły? Dodam że po odpięciu wtyczki od czujnika na listwie auto nie gaśnie i równo pracuje, trochę głośniej wtryski chodzą nie próbowałem jeszcze jeździć ale próbę odpalenia bez wtyczki nie pozwala na uruchomienie auta chodzi jak na plaku i nie może załapać.
Auto odpala całkowicie normalnie rano obroty nie falują, nie szarpie i nie dymi. Regulator pracuje (w zakładce testu nawet słychać jego prace w komorze silnika a na odpalonym podczas testu zgasnie