Jak w temacie, tyle czasu się z tym zbierałem aż w końcu kupiłem...
Teraz pytanie gdzie najlepiej wbić się z tym wężykiem , w kolektor a może w rurę przed kolektorem ( całość wykonana z kwasówki)
Printable View
Jak w temacie, tyle czasu się z tym zbierałem aż w końcu kupiłem...
Teraz pytanie gdzie najlepiej wbić się z tym wężykiem , w kolektor a może w rurę przed kolektorem ( całość wykonana z kwasówki)
W kolektor ssący.
Ja mam wpięty między gruszkę, a turbo. Tak jak było w instrukcji. Z ciekawości jakie zegar? (firma)
i pokazuje prawidłowo?
kupiłem ten:
http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-...item564c9b3176
U mnie jak najbardziej. Wpięte mam tak jak na zdjęciu nr 9. I pokazuje fajnie.
Poza tym, że to najtańszy chinol, to wciśnij gdzieś w kolektor dolotowy.
Gdzie umieściliście wyświetlacz?
kobziak kupil mechaniczny wskaznik, wiec ogolnie mogl tak podpiac
Ty masz elektroniczny, wiec nie ma opcji
Ja mam autogałgana i mam go po lewej storonie przyklejony na nerce od nawiewu.
wrzuc fote
właśnie jak ktoś ma założony wskaźnik doładowania to niech wrzuci fotki w jakim miejscu :)
U mnie wygląda to w ten sposob. Było kilka opcji. Na środku zegarów, na słupku i właśnie tak jak jest teraz. Tłumacze dlaczego. Na środku zasłaniała kiera, na słupku ograniczałaby widoczność, która wg. mnie do najlepszych nie należy. Tutaj stoi nikomu nie zawadza. Wszystko jest bardzo fajnie. Wg mnie oczywiście :) Dalej sposób montażu trójnika.
na przewod w gruche ? na podcisnienie ? ile Tobie tam wskazuje ?
Ja tam nie mam podciśnienia :) 1.1 bar tak jak powinna pompować moja turbina :)
yhhh .. CF2 :)
Exactly :) Później zrobię zdjęcie w ciemności jak zegary widać.
Jak by ktoś był zainteresowany - ja u siebie wskaźnik ciśnienia oleju, STRI 52mm wrzuciłem w ten sposób:
http://img195.imageshack.us/img195/294/dsc29302.th.jpg
Nie musi porażać, ani nikomu się podobać :) Ważne, że dla mnie jest w sam raz :)
A do kolegi Krusz. Jak wygląda wtedy z tyłu ten panel? Masz jakieś zdjęcia jeszcze?