Tyle to czasami Twin Spark 2.0 wychodzi...
Weź pod uwagę, masz dwie głowice przy kapitalnym remoncie wypada zrobić je na igłę bo po LPG na bank będzie w średnim stanie, z doświadczenia wiem że zawsze trafią się np. wywalone popychacze, podkrzywione zawory, podjechane krzywki i różne tego typu zonki... wywalony łańcuch napędu pompy oleju który kosztuje nie mało.
Zliczając wszystko grosz do grosza można się niemiło zdziwić.
Ogólnie mając odłożone 7000 zł na remont bądź przygotowany że kwota może znacznie wzrosnąć po rozebraniu i oględzinach silnika.
Nawet jeśli złożysz silnik z pominięciem czegoś co według mechanika nadaje się do wymiany to mechanik nigdy nie weźmie na siebie odpowiedzialności za remont o ile w ogóle podejmę się roboty.
Wyżej opisane prawdopodobieństwo mieliśmy np. w przypadku alfy z linku poniżej tyle że akurat klient praktycznie w ogóle nie szczypał się z kosztami, polecenia były proste: co do wymiany to wymieniać.
http://www.flar-ital.pl/index.php?op...stki&Itemid=98