witam,
jaki większy IC można włożyć do AR 147 1,9 JTD 115 KM
chodzi mi o to od jakiego innego auta AR/Fiat można zaadaptować ?
jaki będzie najlepszy (da najlepsze rezultaty)
i czy wogóle jest sens zmieniać seryjny na większy ?
Printable View
witam,
jaki większy IC można włożyć do AR 147 1,9 JTD 115 KM
chodzi mi o to od jakiego innego auta AR/Fiat można zaadaptować ?
jaki będzie najlepszy (da najlepsze rezultaty)
i czy wogóle jest sens zmieniać seryjny na większy ?
Wiem ze od AR 156 mozna zalozyc, jest niewiele wiekszy ale zawsze. Gdzies mam fotke na kompie z takim IC W 147. Nie wymaga przerobek bo wyjscia sa skierowane identycznie jak w oryginalnym od 147.
ooooo to jakbyś znalazł tą fote to poprosze na rorum
chce założyć większy IC, wydech remusa już mam kupiony, dziś jadę założyć, jeszcze myślę nad zaślepieniem EGR tylklo nie mogę znaleść jasnej informacji czy w CF3 daję to jakiś efekt i czy błędami nie pluje
Niedawno Pablo wrzucał na FB FMIC swojej roboty: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Z tego co napisał, to w 156/147/GT nie ma problemu :)
ja zmieniać to tylko na frontowy żadne inne półśrodki nie są sensowne.
planujesz jakiś remap ?
EGR możesz całkowicie zaślepić.
Kolego tak trudno przewertować kilka stron dalej ?
tak będzie remap robiony, dziękuje za te zdjęcia
Bociek pablo pewnie nie ale sa takie firmy co takie rzeczy robią, macie taka jedną na ślunsku która zrobic ci jak chcesz i co chcesz jesli chodzi o ic
- - - Updated - - -
Ten ze zdjecia to chyba z fmic 180/550/65
bardzo mozliweże to ten 550/180/65 - do GT i do 147 włazi :-)
(ok 330zł w fmic.pl ) :-)
temat walkowany od lat, zdjec i opisów kilkanascie, ale po co szukac w archiwum...
pzd.
Mam pytanie do osób które wsadziły większy frontowy ic :)
Przerabialiście też rurę od filtra powietrza co idzie do turbo ( ta na której jest przepływomierz ) czy zostawialiście fabrykę ?
A drugie to w nowej instalacji podłączacie ten rezonans ( tą puszkę co jest jak by za filtrem powietrza ) czy nie bawić się w to ?
Mam dziurę w tej harmonijce i nie wiem czy kupować fabrykę czy już robić coś innego pod frontowy ic, stąd moje pytania :)
Ja jeszcze mam serie tak jak było.
jezeli nie masz zamiaru bawić się w większe turbo i wyłącznie programowe przeplywomierza to nie warto tego ruszać.
No nie mama zamiaru zmieniać turbo ,może kiedyś zdecyduje się wgrać lepsze mapy.
Mam dziurę w tej harmonijce stąd moje pytanie, bo jam mam już wydać kasę na ten odcinek to mogę od razu to przerobić.
W sumie mam czas alfa praktycznie stoi ( używam jako drugie auto), jak się wkurzę to jak będzie pogoda rozbiorę na podwórku przód ( brak garażu ) pomierzę i zamówię z allegro ic. Patrzyłem to ic na allegro z 320 zł , nie wiem ile te wszystkie złączki, kolanka i rurki mnie wyjdą. Zmieszczę się w 800zł jak sam będę to robił ?
Chyba zrobię z aluminium na łącznikach silikonowych bez żadnego spawania.
kolego pamietaj o tym ze im wiecej połączeń tym wieksza możliwosc rozszczelnienia, a puszczaja przewaznie te połaczenia które sa dostepne za zderzakiem i od dołu silnika, ot taka złośliwosc rzeczy martwych.
pzd.