witam czy może ktoś wie średni koszt wymiany łożyska oporowego proszę o podanie kosztów samej robocizny bo mój mechanik woła 400zł na robote???
Printable View
witam czy może ktoś wie średni koszt wymiany łożyska oporowego proszę o podanie kosztów samej robocizny bo mój mechanik woła 400zł na robote???
chodzi o to przy sprzęgle ?
no to po mojemu 400 to sporo
w sumie robota jak przy wymianie sprzęgła no ale sprzęgła mieniają nieco taniej więc i za to nie powinno tyle być
300zł jest tak optymalnie. Mi w krakowie ASO nodzyński zawołali 700zł:)
To wszystko zależy od warsztatu ceny zaczynają od 250zł.wzwyż.
kolego bocian to za ile bys to zrobil??
Ja bym za 250zł tego nie ruszył! U siebie robiłem sprzęgło i jest trochę roboty w sumie około 5-6 godz. dłubania...
Na Warszawskie ceny warsztatowej robocizny.. to 400zł za zdjęcie skrzyni, wymiane elementu i założenie to niezła cena.. Byłem przy demontażu i montażu mojej skrzyni cały czas na warsztacie.. i naprawdę jest od pyty pierdzielenia się przy TS..
Podpinam się pod temat bo akuratnie, niestety mnie dotyczy.
Oceniam swoim okiem że padło mi sprzęgło i pompka sprzęgła. Pedał wpadł w podłogę i sprężyna prawdopodobnie nie podnosi go do góry. Sprzęgło od zakupu chodziło mi bardzo ciężko i myślałem że wcześniej coś padnie, ale przejeździłem 2 lata.
Zamówiłem na razie kompletne sprzęgło (docisk, łożysko i i tarcza, ale gościu w warsztacie twierdzi że jest jeszcze jedno łożysko które mogło paść i teraz nie wiem czy chodzi mu o wysprzęglik skrzyni czy coś innego?
I jeszcze jedna prośba. Czy ktoś mógłby mi sprawdzić jaki jest numer pompki sprzęgła do mojego auta?
Bo sprawdziłem w programie i wychodzi mi że jest taki 46780400, ale koleś u którego chcę kupić mówi że pompka z tym numerem nie wchodzi... hmmm....
Moja alfa to:
Alfa 147, JTD, 8V, 115KM
Pozdr
Kolego a wysprzęglik masz wewnątrz skrzyni??? Czy na wierzchu ?
Kolego odpowiadasz pytaniem na pytanie, które niczego nie wnosi i tak można sobie je zadawać aż będzie po naprawie, a mechanik skasuje mnie za część której być może nie ma w aucie :P
Może źle opisałem...
Nie wiem, chyba że źle kombinuję lecz patrząc z przodu auta, bliżej przodu mamy ramię odpowiedzialne za zmianę biegów, wchodzące do skorupy, a dalej jest pompka sprzęgła która jest na zewnątrz. I tu pojawia się moje pytanie czy wspomniany mechanizm (ramię ) ten opiera się o jakieś dodatkowe łożysko? Czy to tam jest łożysko oporowe?... :confused:
Gdzieś mi stamtąd leci olej i nie wiem czy to już wystarczająca informacja żeby stwierdzić że jest do wymiany czy trzeba rozebrać i sprawdzić?