Hejka!
Wypowiedzcie się na temat czy można założyć nowy wariator na lekko porysowane półpanewki. Bardzo zależy mi na każdej opinii która jest wagę zlota:) Nie chodzi mi o to że ja chcę tak zrobić ale muszę coś komuś udowodnić.
Pozdrawiam
Printable View
Hejka!
Wypowiedzcie się na temat czy można założyć nowy wariator na lekko porysowane półpanewki. Bardzo zależy mi na każdej opinii która jest wagę zlota:) Nie chodzi mi o to że ja chcę tak zrobić ale muszę coś komuś udowodnić.
Pozdrawiam
Definitywnie nie warto :) bardzo szybko zostanie on "przetoczony" a właściwie porysowany - operacja bez sensowna, był taki przypadek opisany na forum.
mając wszystko rozgrzebane i nie wymienić panewki... to średnio mądre rozwiązanie.
Załącznik 76867
Miałęm gdzieś więcej zdjęć z różnych wymian gdzie były również starte krzywki i wydarte mostki etc pozacierane wariatory i panewk oraz przegwintowane śrubyi-jak znajde to wrzuce jeszcze z kilka
Nie warto tak oszczędzać.Aktualnie dostałem wariator na reklamacje od pana któremu w lipcu zmieniałem obudowe wariatora i sprzedawałem wałek ssący bo miał starte krzywki i wtedy mówiłem już po wstępnych oględzinach w lipcu że warto sprawdzic silnik pod kątem smarowania bo walek jest w agonalnym stanie i podejrzewam że reszta silnika jest też nie lepsza.Teraz wariator został wyrwany z wałka żywcem i kolizja oczywiście,no i obudowa znowu starta jak poprzednio więc nic nie wymienił na dodatek rozrząd pewnie robił ktoś bez doświadczenia i jest znowu robota ale jak wkręcony na kleju wariator zostaje oberwany z wałka to nie wiem i nasuwa mi się tylko myśl że ktoś kręcił za nie odpowiednie kółko i w nie odpowiednim kierunku bo takiego mistrza też miałem co podszlifował sobie blokady bo mu nie pasowały po czym po 30 km silnik stanął i sprawiał wrażenie kolizji więc zdemontował głowice po czym sie zdziwił i dzwonił z pretensjami że wariator kręci się w kółko na wałku...
Jak sie pózniej okazało nie mógł sobie poradzić z ustawieniem rozrządu i kręcil w lewo co poskutkowalo odkręceniem się wariatora od wałka-miał akurat mnóstwo szcześćia bo nie doszło akurat do kolizji zaworów
co racja to racja DARECZKU ale wiesz niektorym szkoda wydac na panewki 90zl a potem dochodzi remont silnika
to wlasnie nie chodzi o moja oszczednosc tylko o to ze ktos bez mojej wiedzy zalozyl wariator na porysowane panewki, efekt wiadomo jaki jest. Po pół roku rozbieraliśmy silnik żeby zrobić remont okazało się że wariator mimo tego że był sprawny to cały jest obrysowany od panewek.
ten temat założyłem właśnie dla niego bo chciałem mu pokazać że on jest winny całego tego zamieszania do którego usilnie nie chce się przyznać
aha no to nie dobrze najgorsze jest przyznac sie do bledu
blandor, była f-vat na usługę? Kto to naprawiał? Lepiej będzie jak napiszesz, może kolejny chętny wybierze inny warsztat...
Robił to moj kuzyn i pracuje w jednym z warsztatów. Na razie ma wyrąbane na to i nie ma zamiaru ze mną rozmawiać. Antyreklamę na fejsie juz dostal i teraz rodzina na mnie oburzona jak ja tak wogole moglem zrobic a jak chciałem z nim porozmawiać to oczywiście telefonu nie można było odebrać bo wiedział w jakiej sprawie dzwonie. A kurde wzial 250zl za wymiane rozrzadu łącznie z wariatorem to niech bierze odpowiedzialnosc za to co zrypal. Jeśli nie będzie chciał ze mną rozmawiać to wtedy już nie będę miał żadnych skrupułów. Dodam jeszcze że za te 250zł to mi normalnie w warsztacie z pocałowaniem w rękę zrobią taką usługę a tu po rodzinie takie zdzierstwo i nie ma się komu do winy przyznać. Jeszcze żeby to za darmo było zrobione to bym machnął ręką i olał go. Wziął pieniądze to niech robi porządnie i bierze odpowiedzialność za to co robi
blandor kolego powiedz jak to jest ... trzeba kupic nowe szpilki jak sie sciaga glowice czy mozna zastosowac te co juz byly>?
kupuj nowe, ja kupiłem za 130zł
ok dzieki o taka odpowiedz mi chodzilo
za 130zł mają na Lwowskiej w INTERMOTOR we Wrocławiu ale jak Ci się nie spieszy to pewnie gdzieś w necie znajdziesz taniej.
no no ... zastanawiem sie nad wymiana uszczelki pod glowica i przy okazji zobaczyc dul silnika
to jak już ściągasz głowice i otwierasz dół silnika to pierścienie sobie zmień
no tez tak myslalem nie jest to drobi interes
330zł za pierscienie goetza
- - - Updated - - -
moje autko czeka już tylko na wariator od kolegi darek2116 mój uległ porysowaniu niestety przez pseudo mechanika no jeśli się nie uda złożyć ani jednej sztuki z 3 które wysłałem to będę musiał kupić nowy. Na szczęście ktoś mi załatwi za 420zł.