Są nowe mapy do dużej nawigacji RT3 datowane na 2013 rok
Printable View
Są nowe mapy do dużej nawigacji RT3 datowane na 2013 rok
No Michał słuchamy dalej
Sprawdzona działa z nowym softem 12.3
Orientuje się ktoś czy te mapy mogą się nadać do 147?
Dodałem do mojego chomika zapraszam "michal121"
A łyżka na to: niemożliwe ;)
Taki mały OT.
Brak plików na chomiku ;)
Już są.
Ponieqważ jestem zielony w tym temacie, napiszcie krok po kroku procedure nagrania tych map na płytę. Czy po zassaniu trzeba je rozpakować ? Itd.
Kolego jest to plik obrazu płyty ISO. Masz jakiś program do nagrywania płyt? Jeśli tak to wystarczy otworzyć plik i nagrać płytkę.
Podczas wypalania wszystko się samo rozpakuje.
Mam NERO, nagrać to jako obraz na dysk i image recorder czy utworzyć dysk cD z danymi?
Płytka wypalona jutro czas na sprawdzenie i porównanie zmian z poprzednią mapą.....
nagrywacie mapy navteq na CD czy DVD?
Do tej pory nagrywałem na CD i wszystko było ok tak też zrobiłem tym razem najmniejsza prędkość płytka dobrej jakości i wszystko powinno być ok
Płytka wypalona(CD), działa rewelacyjnie, w końcu mam całą autostradę A2. Ma ktoś pozostałe kraje?
Potwierdzam działa tak jak należy......wyrazy uznania ....:)
podobnie jak w bmw, umieszczono na mapie sciezki, drogi polne. jakas zmowa czy co?:o mapa coraz gestsza
Działa bardzo fajnie, podziękował!
Potwierdzam, hula fajnie. Jak wygląda sprawa z pozostałymi krajami Europy? Ma może ktoś już dostęp?
Jest wersja do navi bez nowego softu? Nie zamierzam robić update'u.
Szukam map do instant nav ma ktoś może albo skąd je ściągnąć i czy będą działały?
Mapy są do kupienia na navigation.com w wersji 2011. Do navi z kartą SD są w wersji 2013 za 179 Euro.
Dzięki za odpowiedz. To ze są do kupienia to wiemy w Aso tez są , pytałem o jakieś darmowe mapy gdzie je można je ściągnąć albo od kogo pobrać:)
Zobaczcie jeszcze tutaj:
http://www.navmapstore.com/category/116/Alfa_Romeo