Hej,
czy ktoś wymieniał dusze spryskiwaczy na inny model, żeby było więcej strumieni, albo mgiełka, pasuje od jakiegoś innego modelu z koncernu FIATa
Chodzi mi o model po FL chyba, że dysze są takie same
pozdro
a.
Printable View
Hej,
czy ktoś wymieniał dusze spryskiwaczy na inny model, żeby było więcej strumieni, albo mgiełka, pasuje od jakiegoś innego modelu z koncernu FIATa
Chodzi mi o model po FL chyba, że dysze są takie same
pozdro
a.
W 156 wymieniali na takie od Skody Octavii II, moze tez podejda do 147. Ponoc roznica kolosalna, ja tez jak znajde czas, to zmieniam na takie
Tak mglowe, z II wsadzaja.
Dokladnie. Cos ok 25zl za sztuke.
Średnica węża 4mm, dysze w 147 mocowane na masce za pomocą zatrzasków, żeby je wyjąć trzeba odchylić wygłuszenie na masce.
W 156 są podszybiu i coś ponoć trzeba podcinać..także nie wiem jak by to wyszło w 147.
są do kupienia uniwersalne i wyglądają że powinny pasować
http://moto.allegro.pl/spryskiwacze-...831535930.html
Szukacie chyba dziury w całym. Tak naprawdę nie wiem po co kombinujecie ze spryskiwaczami. Jeśli o mnie chodzi to nie widzę żadnych problemów z "wytryskiem":)
Za jakiś czas zauważysz ;)
a twoja mówiła co innego ... :sarcastic:
na youTube jest film z AR 147 i dysze od C3, ja już zamówiłem za 30zł +KW, jak przyjdą to napisze co i jak
Czy Wy też macie tak ze spryskiwaczami w 156, że zamarzają? Płyn zimowy, przewody przepłukane i działa ok do czasu aż odstawię auto na jakiś czas. Tak jakby wyparowywał alkohol z płynu pozostającego w spryskiwaczach i reszta zamarzała. Prysnę odmrażaczem i jest OK, do następnego czasu.
Co robić?
ja tam mam oryginalne , podgrzewane, ni ma tragedii a ma to swój urok
Też mam podgrzewane i co z tego? Po co komuś spryskiwacze które nie spełniają swojej funkcji w 100%.
Napisz jak będziesz miał coś do powiedzenia na temat spryskiwaczy nie oryginalnych.
Grzeczniej proszę, powiedziałem tylko że moim zdaniem dobrze ustawione spełniają swoje zadanie, jeżeli masz nieoryginalne to wątpię że są z podgrzewaczami.
Od Citroena pasują "chałupniczo" trzeba je samemu odpowiednio dostosować bo nie są takie same jak oryginalne sprysi w alfie . Gdyby oryginalne faktycznie nie spełniały swojej roli, to po co producent by je zakładał ? warto się zastanowić czy twoje dysze są sprawne, nie zatkane, wężyki nie zapchane, oraz czy pompka wytwarza odpowiednie ciśnienie.
Ja mam spryskiwacze oryginalne z kabelkami czyli są podgrzewane nigdy nic nie zamarzło itp.
Tylko jak wcześniej pisałem nie spełniają moich oczekiwań i większości użytkowników którzy tu się wypowiadali.
Nie dość że spryskują kilka punktów szyby to używają do tego więcej płynu niż mgłowe które nawilżają całą szybę,
oraz wycieraczki tak nie szurają o szybę podczas pracy ze spryskami.
Co to znaczy nie pasują?
Są luźne w gnieździe i mają inny zaczep, zakupiłem je bo skoro inni zamontowali to myślałem że to będzie pasować prawie idealnie,
lecz okazało się inaczej.
Po obejrzeniu tego filmiku śmiem twierdzić,że pomimo tego, że spryski są "mgłowe" to ich przydatność jest mniejsza niż ori. Widać wyraźnie, że główny punkt "mgły" jest za nisko na szybie i przy jeździe z prędkością większą niż dozwolona w mieście szyba w górnych partiach będzie sucha jak pustynia...Więc jedyny efekt jaki się uzyska to podniesione ciśnienie kierowcy;)
Spryskiwacze z C3 po przeróbce wyglądają http://moto.allegro.pl/spryskiwacze-...831535930.html więc od razu prościej takie kupić. Chyba że chcesz się bawić w gwintowanie w cieniutkim plastiku.
Dorzucę od siebie,że mam AR 147 z 2001 roku gdzie spryskiwacze były z 3 dziurkami i dość szeroko rozstawione na masce co w efekcie prowadzi do tego że spryskujesz szybę nie tam gdzie trzeba i regulacja specjalnie nie pomaga, po roku 2003 spryski trafiły bliżej środka maski i zostały zmienione na takie z dwoma dziurami co w połączeniu dobrze się sprawowało dlatego koledzy którzy mają auta po 2003 roku nie wiedzą o co nam chodzi:) ja u siebie wymieniłem pompkę, trójnik ten na wężyku i prawą dyszę założyłem tą z dwoma dziurami i teraz nie ma szału ale jest lepiej jak było. Co do spryskiwaczy z C3 to sprawdzałem i wchodzą w dziurę tylko są luźne i trochę za nisko pryskają, jeśli ktoś się chce bawić z ustawianiem i mocowaniem to wydaje mi się że efekt będzie fajny, wiem też że fiat Brava miał takie same dysze ale na 5 dziur lecz tego jeszcze nie sprawdzałem, ale kto wie:)
ja zakupiłem najpierw od C3, porażka, nie pasują, psikają nisko,
zakupiłem od c4 okazało się że identyczne tylko podłączenie wężyka mają inne (jedne pionowo a drugie pod skosem)
ale wpadła mi w ręce dysza od Marei, jest 4-ro kanalowa i pasuje idealnie, normalnie wpina się jak oryginał w maskę, w ASO 15zł/szt, tylko trzeba zwrócić uwagę bo są 2,3 i 4-kanalowe (mowie o otworkach którymi sika płyn na szybę),
jak dla mnie te 4-ro kanałowe są idealne, lepsze od mgłowych
http://moto.allegro.pl/spryskiwacze-...983147855.html
Montował już ktoś te spryskiwacze? Czy one mają jakąś możliwość regulacji wysokości spryskiwania?
Tylko szkoda, że nie są podgrzewane :/
regulacje widać że powinny miec, za taką kwote porządnych z podgrzewaniem się nie kupi, a w alfie spryski są na masce o tyle daleko od szyby, że nie każde mgłowe jak widać są dobre, bo za nisko pryskają
to samo co dysze od C3 tylko nagwintowane i dołożyli nakrętkę, z doświadczenia nie polecam
Ktoś wkońcu dopasował te spryskiwacze do 147? U mnie sa oryginalne i totalna porażka,W tygodniu przejadę się do jakiegoś sklepu moto i może coś dopasuje innego:mad:
jak mam serie, i nie narzekam, zadowolony jestem.
może masz już dysze zapchane, albo pompe słabą, węzyki zapchane..
Pompke tydzień temu wymieniłem na nówkę,na postoju psika dobrze,ale w czasie jazdy to masakra. Nie idzie spryskać szyby. Ostatnio zaczęło mnie to wnerwiać,i chyba czas poszukać jakiś innych spryskiwaczy.
pamiętaj że samo to że spryski są na masce, i odległość jest daleka, to już wada i zakładając mgłowe, może być problem, jak jeden kolega pisał powyżej, bo wtedy nic nie leci na szybę przy prędkościach
pytanie czy problemem jest wtedy "mgła" czy słaba pompka. Do tego wydaje mi się, że widziałem mgłowe fabryczne które były na masce montowane, wydaje mi się że właśnie te z punto mk2FL . Może ktoś potwierdzi jak tam było...
- - - Updated - - -
pytanie czy problemem jest wtedy "mgła" czy słaba pompka. Do tego wydaje mi się, że widziałem mgłowe fabryczne które były na masce montowane, wydaje mi się że właśnie te z punto mk2FL . Może ktoś potwierdzi jak tam było...