jak w temacie coś mi stuka w silniku prosze o porady
co to moze byc koszt wymiany jak go zneutralizowac
krótki filmik http://www.youtube.com/watch?v=Sf-Yow-LIyM
Printable View
jak w temacie coś mi stuka w silniku prosze o porady
co to moze byc koszt wymiany jak go zneutralizowac
krótki filmik http://www.youtube.com/watch?v=Sf-Yow-LIyM
wariator dawno wymieniony?
olej dawno wymieniony?
dla pewności płukanka i zmiana na jakiś dobry
- - - Updated - - -
rozrząd właściwie ustawiony?
Po mojemy wychodzi na wariata.
wymiana oleju 181 tys lub 11.2012 teraz ma 186 tys
rozrzad wymieniony przy 104 tys
płukanka to znaczy wymiana oleju
Wariator obstawiam również.
Z JTS zrobiło się JTD :)
proponuje wymienic rozrzad... i tak masz sporo szczescia ze jeszcze nie strzelil... no a przy okazji powodem stukow jak na moj sloch jest wariator
czyli wariator rozrzad i olej
powiem szczerze ze olej jest czrny
a i jeszcze w dodatku zapala sie kontrolka
http://www.google.com/imgres?hl=pl&c...,r:4,s:0,i:100
Cholera, ale dźwięk... Pierwsze co, to olej bym wymienił, najtańsza sprawa. Kup najtańszy w tych samych parametrach, pojeździj z 100km słownie sto kilometrów i wymień drugi raz. Potem od razu wymień rozrząd z wariatorem, jeszcze raz olej i powinno być po sprawie. Chyba, że nie masz smarowania i to wałki taki dźwięk wydają. Czy w miarę gazowania, dźwięk również się powiększa? Kontrolka MCSF to może być sto rzeczy, podłącz pod kompa i zobacz
Przydałoby się np żeby ktoś przegazował kilka razy i takie nagranie coś więcej wyłoży.Na początek wariator ale to trzeba sprawdzić akurat bo jest troche wysoki ten dzwięk.Przerabiałem już coś podobnego i mogą być starte krzywki i wariator naraz lub sam wariator albo same krzywki
Krzywki sa ok
po dodaniu gazu przyspiesza klekotanie
Zdjąłeś pokrywe zaworów?jeśli krzywki są ok to raczej wariator
tak zdjołem pokrywe krzywki sa ok po załołeniu pokrywy odsłuchałem jeszcze raz wiec odglosy dochodza z 3 zaworu ssacego lecz sam tego nierozumiem poniewaz spalanie ma na czterech świecach
- - - Updated - - -
jutro postanam sie wrzucic filmik lecz sadze ze troche odbiega od rzeczywistości chodzi o ustawienie glosnosci w komputerze sprawdzalem
Mogłeś zrobić od razu zdjęcie tych wałków no ale trudno.Generalnie masz przy odpalaniu auta stukot?to taki typowy objaw wariatora,przy takim stanie to powinno być na bieżąco
ok kupilem 10 litrow oleju varvoline 10w40
peparat do plukania silnika i poprawy pracy popychaczy zobaczymy co to da napisze napewno
pnastepnym krokiem wymienie rozrzad plus wariator
- - - Updated - - -
wałki sa w bdb stanie lecz mam zastrzerzenia do oleju
Ok, super, że są jakieś prace. Daj znać jak coś się poprawi/zmienie
- zeszlifowany wałek na wydechu na cylindrze 3.
- jedna krzywka zeszlifowana całkowicie, fazy trzyma na drugiej krzywce.
- patrz temat Majki.
dzieki bubu lecz krzywki sa ok takze mysle ze to popychacze albo wariator lecz tak jak koledzy pisali zaczne od wymiany oleju + filtr oleju i plukania silnika i dodam przeparat dla chydraulicznuch popychaczy zobaczymy co sie bedzie dzialo teraz czekam za plynami z allegro jak cos to wrzuce filmik i zobaczymy czy sa poprawy lecz niepredzej niz po swietach piszcie jezeli z filmiku wychodzi cos innego kto trafi w usterke otrzyma karte doladowania telefonu kom na kwote 30 zł
no to ślij juz doładowania-wariator 100% jeżeli krzywki są ok to popychacze na pewno nie są i szkoda kasy na ten płyn.Olej też tego nie wyciszy.
Rozrząd do rozkopania i wariator do wymiany lub naprawy zależy w jakim jest stanie
dzieki darek jezeli masz racje to badz pewien ze masz doladowanie!!!
- popychacz i raczej żaden płyn tego nie usunie.