Witam, proszę o opinie na temat zawieszenia sportowego mts, najlepiej od osób które miały okazje doświadczać jazdy alfa z tym zawieszeniem.
Printable View
Witam, proszę o opinie na temat zawieszenia sportowego mts, najlepiej od osób które miały okazje doświadczać jazdy alfa z tym zawieszeniem.
Maiłem okazje co prawda gwintowanym się przejechać w 156 sedan. Twardo jak na taborecie. czyt. beton. Dla mnie wielki minus!
ponawiam
Był już wątek z opiniami o tym zawieszeniu. Wszystko zależy od tego do czego się porównuje to zawieszenie oraz do czego odnosi się to porównanie. Dużo zależy od tego z czym je połączysz. Np. wrzucisz twarde opony RunFlat lub XL i już będzie inaczej. Nie wiem jak jest e przypadku gwintu MTS i z czym było porównywane, jak bardzo był skręcony. Jest wiele zmiennych.
MTS nie ma zbyt wiele wspólnego ze sportem, z resztą z jakiegoś powodu kosztuje tyle, ile kosztuje. Zobacz ile kosztuje gwint na przykład Koni, Bilstein, KW...
zalezy mi na opinii ile auto będzie niższe i jak z twardością zawieszenia. Aktualnie mam sprężyny apex i tyl ładnie siedzi ok 3, 4 cm a przód chyba z 7/8 i to trochę za dużo.
A jaki masz silnik?
- - - Updated - - -
A jaki masz silnik?
1.9 jtd
Może przód usiadł za bardzo, bo masz sprężyny pod benzynę. Niestety nie wypowiem się na temat zawieszenia MTS, bo sam nie używałem nigdy.
W temacie zawieszenia MTS, warto poczytać:
http://www.maxbimmer.pl/f46/uwaga-na-mts-technik-15672/
To nie tylko oni tak robią.
Pisałem o tym w innym temacie, a że właściciel marki był znany i lubiany, to zostałem oczywiście zakrzyczany. Tymczasem ja mam info od naocznego świadka, który zakładał i obsługiwał centrale tel. przez prawie 4 lata w Chinach w firmie gdzie amorki produkowano. Na tych samych podzespołach, z jednej taśmy schodziły albo "no name" oraz xxxx. Przy czym na widok tych xxxx w naszym kraju sikają ze szczęścia ;)
Zdradź tajemnicę o jakiej marce mówisz ;-)
Bo mam zamiar wrzucić gwint do swojej Alfy, a nie chcę dziadostwa.
pewnie apex albo koni ?
Jeżdżę na zestawie amory MTS + sprężyny eibach pro-kit -30mm, na zestawie zrobiłem 10 kkm i mogę szczerze polecić. Auto przestało 'nurkować' , zawieszenie jest twardsze od seryjnego ale nie to co na gwincie oczywiscie, kompromis miedzy sportem a komfortem. Polecam ten zestaw osobom którzy niechcą zrobić z auta 'taczki' :D Jako ciekawostkę mogę dodać że częściej 'haczyłem' zderzakiem na seryjnym zawieszeniu gdyż alfa dosłownie pływała na nim (amory były jeszcze sprawne).