Witam. Montowal ktos je z przodu? czy lapia rejstracje, czy w ogole to nie przeszkadza?
Printable View
Witam. Montowal ktos je z przodu? czy lapia rejstracje, czy w ogole to nie przeszkadza?
skoro z tyłu czujniki nie łapią rejestracji to czemu miały by to robić z przodu?
lapią kazdy dolek czy gorke podcza jazdy a zamontowane mam na wysokosci srodka zderzaka
no to mnie zaskoczyliście, zastawia mnie jakby kupić czujniki w których można ustawić czułość i jeździć z ustawieniami na min.
tyle że już nie wyglądają dobrze takowe czujniki z przodu, z tyłu jakoś ujdą, faktem jest iż najlepiej prezentuje się seria która była tylko na tylnym zderzaku.
widzialem kiedys na allegro jedna z czujnikami z przodu nie wygladalo to zle, mowie oczywiscie o polakierowanych w kolor.
Maziarek a jak masz te z przodu podlaczone bo wiem ze mozna albo wlaczyc na "stale" czyli jak zlapia przeszkode to wlaczy sie wyswietlacz albo pod hamulec ze dzialaja chyba 10-15sek od nacisniecia hamulca. Widze ze ma tablice na srodku to nie jest jeszcze zle, ja mam z boku i boje sie ze z lewym bedzie problem
plusem jest to ze przednie nie "bipaja" przy przeszkodzie
tyl mam podłączony pod światła wsteczne a przód nie pamiętam ale łapie mi caly czas cos, wiec raczej nie pod hamulec bo zasilanie maja cały czas ( chyba pod zapalniczkę mam muszę zobaczyc bo jesli tak to dobry pomysl z tym hamulcem )
w tygodniu maja do mnie przyjsc to Ci powiem jak dokladnie radza je podlaczyc. a na jakiej wysokosci masz te przednie, bo wyglada mi jak bylyby za nisko?
Ja mam tył, przód valeo i świetnie sobie dają redę. Są zamontowane +/- na wysokości dolnej krawędzi ramki od tablicy i nie ma możliwości że łapią jakieś nierówności. Przy wrzuceniu wstecznego czujniki się aktywują następni po wbiciu 1-ego biegu działają 15 sekund, super sprawa!!
bo jak dzialaja przy 1 tylko 15 sek to nic dziwnego ze nie lapia. chodzi o to czy lapia nierownosci jak masz na stale podlaczone czyli wlaczaja sie jak cos spotkaja :)
A po co dłużej niż 15 sek. czy nie wystarczy tyle do zaparkowania? jeśli nie mam wcześniej wbitego wstecznego biegu to się nie aktywują tak działają czujniki. Jak na stałe że niby cały czas maja pokazywać odległość od pojazdu za lub przed?? szaleństwo jakieś. Wszystkie czujniki muszą być czymś aktywowane w moim jak i w większości przypadków jest to bieg wsteczny.
Nie rozumiem po co komu taka glupota jak czujniki parkowania z PRZODU ;] 166 ma taki przod ze da sie tym podjechac na centymetry do sciany;samochodu. A wywalanie pieniedzy w cos co jest niepotrzebne to glupota ;P No chyba ze kobieta jezdzi, ale to nie pomoze, itak cos spie****li xD
To teraz musisz przeprosić wszystkie koleżanki z forum:P Zamontuj sobie i zobaczysz czy głupota, głupota było by sugerowanie się nimi i tylko nimi. Np: wczoraj wcisnąłem się w miejsce w które na pewno bez czujnika nie dał bym rady
Jest to na pewno fajny dodatek który nie raz się przydaję. 166 ma długi przód a sam nigdy nie dojeżdżam do końca ale taki miły dodatek. Moja pani jest zachwycona. Oczywiscie gdy auto jest oblodzone lub zawalone śniegiem na nic się to zdaje ale pomijając fajna rzecz
po to mi potrzebny czujnik z przodu ze zeby zmiescic sie w garazu musze podjechac na 2-3cm do malej szafki a nie sciany ktora widac, tylko do szafki ktora jest niewidoczna. z reszta pod uczlenia tez trzeba stawac na centymetry wiec sie przyda.
dlatego nie chce pod 1 bieg bo mam automat to po pierwsze, po drugie nie zawsze parkuje sie na jedynce tylko np na wrzuconej dwojce i wcisnietym sprzegle to juz tak opisowo.
dobra mniejsza z tym, czujniki w przeciagu 2 tyg zaloze i dam znac jak to wyglada po lifcie
Przecież masz automat więc jak wciskasz sprzęgło?? Musisz znaleźć czujniki przystosowane do automatu.
dobra rada to 'arkusz' styropianu na dojeżdzanie do szafki.
tylko ze to nie moj garaz prawnie i nie moge nic ruszac, tak to b yl wypier* wszystko z harazu zeby na luzie wjezdzac a tak wole sie wlascicielowi nie narazac bo sam czasami w nim parkuje :) z tym sprzeglem napisalem teoretycznie dlaczego pomysl z 1 nie jest do konca trafiony, ja swoj podlacze pod hamulec zamiast pierwszego biegu.
Ja mam - 30mm i nadal nie rozumiem. Z tyłu - spoko. Z przodu - bez sensu.
Chyba nie, ale najeździłem sie niskimi i sztywnymi autami. Trzeba brać poprawke na wszystko. Wystarczy że ostatnio zawisłem na wahaczu :D
Znam bardziej bezsensowne opcje wyposażania aut ale to nie jest temat o upodobaniach. Kto ma to ma kto nie ma będzie krytykował.
a nikt nie próbował podłączyć czujnika pod przycisk koło właczania/wyłaczania TCS. Tam jest jakis wolny przeważnie przycisk i nie łatwiej by było włączać sobie na tą chwile kiedy potrzebne? tak miałem w tiquanie i to bardzo wygodne.
Nie próbowałem, dla mnie najlepszą opcją jest wsteczny i pierwszy bieg oczywiście mowa o manualu.
a w 166 nie było seryjnie takiego przycisku z jakimś symbolem czujników parkowania? nie chce nic na przycisku samodzielnie malowac :)
Nic takiego nie było, ori. czujnik występował tylko z tyłu ale załączał się z automatu. Niech fantazja cię poniesie:)