Stan oleju idealny jadąc na zakrętach zapala mi się kontrolka oleju na 2 sekundy Mam się martwić co się dzieje?
Printable View
Stan oleju idealny jadąc na zakrętach zapala mi się kontrolka oleju na 2 sekundy Mam się martwić co się dzieje?
Od stanu czy magiczna kontrolka alladyna?
Czerwona alladyna tak tak
Być może tylko czujnik wariuje, jeśli chcesz być pewny czy jest wszystko okej to musisz zrobić pomiar ciśnienia oleju.
Jaki olej lejesz?
Konieczna kontrola ciśnienia oleju prawdziwym czujnikiem. Nie ma żartów - może pompa olejowa się kończy.
Dokładnie. Im wcześniej tym lepiej.
10w40 autko chodzi idealnie zadnych problemow sprawdzę to ciśnienie. Olej ważna Zecz Prawda
To będzie najlepsze rozwiązanie.
No i czemu to się Dzieje tylko przy skrętach to ciekawe?
- - - Updated - - -
Czy niedobór oleju to też ten sam wskaznik, autko stoi dziobem minimalnie wyzej I kontrola jest niedokładna, moze to tylko lekki brak oleju i doleję z litr i wtedy sprawdzę
Zaraz.. W pierwszym poście napisałeś, że stan oleju "idealny" to po co chcesz litr dolewać?
No to jest własnie kontrolka od niedoboru oleju tzn swieci jak jest malo albo cisnienie za niskie :D A podejrzewam ze od wymiany oleju na bagnet nawet nie spojrzales a TS-y charakteryzuja sie tym ze maja wielki apetyt na olej :D Gdyby to byla pompa to kontrolka nie zaswiecala by sie tylko na zakretach. Ale skoru kontrolka mruga to oleju naprawde musi byc juz malo... ja w swojej na 20tys km dolewam ok 3l oleju ale ponoc to i tak jaes calkie przyzwoity wynik :D
tak ale auto stoi z minimalnie uniesionym przodem lekki pochył , na wskaźniku oleju jest ok ale naprawdę ? wciąż zastanawia mnie dlaczego jak skręcam to się zapala ,taki czuły ten czujnik ?
- - - Updated - - -
właśnie często zaglądam na bagnet bo tak co 3000 dolewam ok litr szczególnie po trasie do polski i z powrotem do cholandi bo tu mieszkam , 2 lata mam belle i naprawdę nie mogę narzekać wahacze ,rozrząd ,filtry i jazda
- - - Updated - - -
ok żeby się nie rozpisywać sprawdzę ciśnienie postawię na płaskim terenie i sprawdzę dokładnie dzięki panowie mam jeszcze wiele pytań ale śledzę tematy pewnie jakieś odpowiedzi padną i tak dzięki wam wszystkim na forum wiele wiem o mojej kochanej 166
Olej w ts to podstawa, musi być pod przysłowiowy korek!! Musi ci go sporo brakować kolego skoro masz problem z ustaleniem jego ilości. U siebie jeśli stoję pochylony przodem,tyłem lub bokiem pod max mam zawsze. Skoro kontrolka ciśnienia pomryguje na zakrętach tzn że smok nie ma czego zassać z miski.....nie wygląda to dobrze.