Alo
Czy do tego wynalazku są jakieś zastępcze, podobne, pasujące przewody zapłonowe? Droga eliminacji pozostały tylko one, a właściwie jeden no ale...
Rozbierał ktoś ostatnio w ogóle TB u nas na forum? Nic nie moge znaleźć w giełdzie...
Printable View
Alo
Czy do tego wynalazku są jakieś zastępcze, podobne, pasujące przewody zapłonowe? Droga eliminacji pozostały tylko one, a właściwie jeden no ale...
Rozbierał ktoś ostatnio w ogóle TB u nas na forum? Nic nie moge znaleźć w giełdzie...
Od 164 3.0 V6 12V lub 2.0 V6 TB będą te same,
Czyli biały kruk...
Maestro.... aleś Ty oporny. Przecież Ci pisałem. Autosklep24 przewody od spidera 3.0. Tanie i dobre. Za nic w świecie nie pakuj się w używki, bo sam fakt że jakiś szrociarz je wyciągał dyskwalifikują je z dalszego użytku.
A tu masz zamienniki na których ja osobiście się przejechałem.
http://moto.allegro.pl/przewody-lpg-...982442936.html
I nie pisz że biały kruk bo już masz dwa tanie zestawy do wyboru. Są jeszcze janmory ale to jeszcze gorsze. To czego się spodziewałeś? Wyboru zamienników jak do paska? :)
Weź się w garść!!! :)
Aktualnie mam sentechy.
Cztery paczki za przewody - na bogato. Spider 3.0 V6? To jest 12stka?
To chyba bym wolał 6 cewek, chociaż wiadomo która padła i co wymienić, a nie strzelanie w ciemno ;)
Może to nie drogo, ale w porównaniu z konkurencją to wszystko jest cholernie drogie.
Do spidera 400, i w sumie nie wiadomo jaki shit.
W porównaniu z jaką konkurencją? Do czego Ty chcesz porównywać mało spotykane 166 z silnikiem który prawie wcale nie jest spotykany???? :)
eehhhh
W autosklep24 do spidera są NGK. TO bardzo dobry produkt. Sprawdziłem. Ale marudzisz maestro :)
Jak już tak strasznie chcesz po bandzie to zmierz średnicę przewodu, jedź do elektrycznego i sprawdź który przewód ziemny ma w przekroju taką średnicę. Kup tylko drut nie linkę. Chyba 5x2,5mm2 będzie dobrze. Wyciągasz drut z izolacją wewnętrzną i sam pancerz czy też tą czarną zewnętrzną otulinę nakładasz na przewody WN. Pozbędziesz się przebicia na nich. Na dobre :) Sprawdzone. Ale profesjonalne to nie jest :P
Tyle że ja moge je trzymać i mnie nie pieszczą :)
To padaka. Ale izolacja to izolacja. Co za różnica czy z kabla czy z czego innego. Mnie taka partyzantka raz uratowała na kilka dni. A potem jeździłem kilka miesięcy bo było git a nie chciało mi się zmieniać :P ale żeby było profesjonalnie to NGK z 3.0 spidera
To nie prościej opitolić amelinium przewody?
Jak masz to może prościej. Ja wtedy nie miałem :) co nie zmienia postaci rzeczy że będziesz musiał w końcu odżałować te 400zł. Kable WN w TB to podstawa.
Witam, również posiadam 2.0 v6 tb i przed zakupem przekalkulowałem parę spraw zwiazanych z wydatkami i powiem tak przewody wysokiego napięcia czy świece czy sonda lambda czy sprzegło nie jest tak drogie jak by się mogło wydawać. Po pierwsze alfa 166 z tym silnikiem naprawdę jest fajnym samochodem a wydatki nie są większe niż w np. w samochodzie który miałem poprzednio tj Mondeo mk3 2.o TDDi siadła mi pompa wtryskowa regeneracja w rzeszowie 2 tys spalanie w granicach 8 litrów ON zaczeła mi siadać dwumasa koszt 2.5 tys zł no i tak żadnej przyjemności z jazdy no bo co moze pokazać 115 konny diesel.... spalanie jak już mówiłem 8 litrów to moja alfa nawet 15 litrów LPG może mi palic i nie bede zły choć pali mi w granicach 12 litrów czyli nawet oszczędniej jeżdze więc wydanie 400-500 zł na przewody które nie wymienia się co roku naprawde jest małym wydatkiem tylko proszę was nie kupujcie tych santechów one świecą w nocy nawet do Fiata CC bym ich nie polecił
Tak jak pisałem NGK niewiele droższe a się sprawują dobrze.
Dokładnie kupić przewody NGK pilnować świec co 20 tys bo też nie są jakies drogie NGK juz po 12 zł za sztukę można dostać olej co 10 tys i jeździć jeszcze raz jeździć ;)
- - - Updated - - -
kolego marek230482 dlaczego swoją zamieniłeś na 3,0 V6 ?? i mam do Ciebie prywatne pytanie jak znalazłeś kiere ze sterowaniem do radia ja już szukam dłuższy czas i znalesc nie moge...
a kolega maestro to niech lepiej sprzeda swoją AR bo widzę że przerasta go 166-tka ;):P
sam bym taką przygarną ;) myślałem że ze względu na silnik :P jakoś każdy się boi tego silnika ;) a mi on pasuje ;P macie koledzy jaką instrukcje serwisową do ustawienia luzu zaworowego w 2.0 v6 tb ?? bo z tego co wiem to podobnie jak świece pasowało by co 20tys tam zajrzec :P
Ssące robi sie przy rozrządzie bo są na pastylkach i nie walą sie tak jak wydechowe na "konikach" ktore mają tylko śrubę regulacyjną. Jestem świeżo po serwisie zaworków. Jak pałujesz auto to lepiej co powiedzmy 30k zrobić luzy ssących ( bo do wydechowych dostac sie to banał ) Ale do ssących trzeba wałek podnieść.
Trzeba.
Zmieniłem na 3.0 tylko i wyłącznie ze względu na automat. Miałem TB, co prawda na początku przysparzał mi ten silnik (jak i całe auto) sporo problemów, ale po jakimś roku poprawek po poprzedniku było już ok. W zasadzie nic nie wychodziło. To sprzedałem klubowiczowi który nastukał z powodzeniem już wiele kilometrów.
Dlatego ja też kupiłem od klubowicza. A jak kupujesz jajo niespodziankę to potem psioczysz że alfa się sypie.
Jeżeli chodzi o porównanie to jest w moim temacie z Rosso Proteo. Na pewno 3.0 nie ma takich "trudności" z zapłonem. W TB to podstawa. Dlatego maestro kupuj NGK i nie jęcz :) jak przetrwasz tyle co ja to będziesz się cieszył. Na razie musisz zacisnąć zęby.
A kiera spisuje się zajebiaszczo :D
Kolego mizer - zbyt krótko masz TB żeby mówić o nim same superlatywy. Ja też byłem zadowolony do momentu gdy w 15 minut wypompowało mi ćwiartke baku do silnika i na przepał i myślałem że już jest amen w pacierzu wiec wydawanie kolejnych setek w tym momencie - w zasadzie bez pewnosci ze pomoze zaczyna mnie boleć, a złożyło sie nieszczęśliwie że nawarstwiły mi sie inne wydatki.
A czy mnie przerasta? Robi sie wiele aut znajomych i nieznajomych - i wiem ile co kosztuje chocby do BMW, Opla czy Renault, mówie o autach raczej klasy średniej-wyższej. Sam miałem tylko 'dziwne' auta bo jak doszlismy juz w jednym z tematow z markiem - mamy podobne widzenie na auta. Musza być rzadkie, dyskusyjnie piękne i wzrok ludzi z pytaniem - co to za auto? :)
Jak miałbym kupować to w autosklepie - czesto bywam w Łodzi.
PS. Bardziej kręcą mnie takie wynalazki, można powiedzieć że "już" z epoki
http://allegro.pl/renault-21-2-0-tur...008639720.html
:)
Może i ja mam krótko ale brachol tym jeździ po sycyli z takim samym silnikiem już 4 lata dolewa tylko olej ca 2 tys kilometrów co 10 tys go zmienia wraz ze wszystkimi filtrami świece wymienia chyba za każdym razem przy okazji oleju tylko tyle że on nie ma jej zagazowanej przez te lata miał problem z centralnym, czujnikiem deszczu i coś z prądami a ma nabite już 290tys. z tego on zrobił 100tys i nawet turbiny jeszcze nie robił po prostu trafiłeś źle a jak bedziesz ją myślał sprzedawać to ją chętnie przyjme :) a jak byś coś chciał z części nawet te przewody WN to mam dostęp do intercarsu i mogę ściagać czesci z dobrym rabatem
Wiem jak "szumi" trzylitrowa fałka bo i miałem Safrane z takim silnikiem i teraz mam Lagune 2, i tego brakuje w TB... ale cóż :)
Intercars to w tej chwili chyba najdrozsze miejsce w sieci do zakupu częsci. Jedyny plus to taki że można sobie znaleźć częsci i ich numery i lecieć do sklepu :D
autosklep24 ma strone internetowa. jak nie ma na niej to dzwonisz. Dzwiek 3.0 w alfie jest o niebo lepszy od innych V6. Sam mam porownanie bo w 406coupe tez mam V6
Myśle że temat o dźwieku silników V6 można zamknąć tym że ja nie znam lepszego dźwieku od rzędowej szóstki BMW :)
Jak Ci za drogo to tutaj ,,taniej,,http://gt4.istore.pl/pl/przewody-zap...0i-v6-12v.html
Niestety ale nie są takie same
- - - Updated - - -
Wiadomo wiadomo.
I nie 400 tylko ja dałem z naszymi zniżkami atosklepie.24 ok 320 zł
164 3.0 v6 12V ma ten sam silnik co spider, mówię o autach tych z lat 95
Witam. Czy przewody z 2.0 V6 turbo lub z 2.5 oraz 3.2 V6 będą pasować do Alfy 164 V6 3.0 12v H1A 64305? Czy trzeba szukać dedykowanych do konkretnego silnika kabelków? Dziękuję. Pozdrawiam.
Totalnie miewzasz silniki. Ty masz 12V wiec musiwz szukać przewodów z takich silników. V6 TB będą ok, ale pozostałe silniki ze 166 mają 24 zwwory i zupełnie inne przewody.
który rok auta, jak ten co w opisie to jest ten sam moduł zapłonowy co w TB
Rok produkcji 1994/95 wersja 12v 132kW 180KM, w aucie mam cewkę zapłonową taką jak na zdjęciu: http://img.archiwumallegro.pl/?1406965040
To tak jak pisałem. Musisz szukać od silników 12V
Hej, odkopuję bo mi padły takie przewody w V6 TB.
Szybkie pytanie. Czy te przewody łatwo jest wymienić czy lepiej poszukać mechanika. Słyszałem, że można coś upierdzielić przy wyjmowaniu ale czy przy montażu też?
Skill w mechanice jakieś 2/6 :)