Witam was. Czy może mi ktoś odpowiedzieć ile wyszło sztuk tych modeli. Ciekawi mnie czy więcej wyszło topowych 145 czy raczej 146. Już dawno nie widziałem żadnej topowej wersji tych modeli na drodze, a bardzo mi się podobają. Pozdrawiam
Printable View
Witam was. Czy może mi ktoś odpowiedzieć ile wyszło sztuk tych modeli. Ciekawi mnie czy więcej wyszło topowych 145 czy raczej 146. Już dawno nie widziałem żadnej topowej wersji tych modeli na drodze, a bardzo mi się podobają. Pozdrawiam
Chyba nie da się uzyskać tak szczegółowych danych. To zbyt popularny model był :)
A rzadko je widać, bo w większości stoją gdzieś w krzakach z poprzekręcanymi panewkami :P
Ja myślę, że raczej stoją w garażach bo te auta już nie tanieją. Te panewki nie są takie straszne jak się wydaje, ale na pewno w niejednym egzemplarzu się przekręciły z różnych powodów. Ty masz chyba najrzadszy model 146 1,7 16V tak??
Chodzi mi wersję silnikową. Chyba właśnie boksera 1,7 16V wyszło w 145 i 146 najmniej.
Tylko nie mów, ze kupić chcesz, bo ostatnio w Lublinie 146 TI po swapie na 1.8 za psie pieniądze, do dopieszczenia, na złom poszła bo nikt jej nie chciał ^^ Wrzucałem za kolegę ogłoszenie w dziale bazar.
Najrzadsze z tego co wiem były własnie 1.7 BX i 1.8 TS, 2.0 wbrew pozorom nawet sporo było, ale robi się ich coraz mniej, bo ja znam co najmniej 3 sztuki QV/TI które poszły na złom albo na części - jedną z pukającą panewką chciałem ratować, ale byłem nad morzem, a właściciel nie chciał czekać tydzień ze sprzedażą.
Swoją drogą, 1.9 JTD też wychodziły w topowym lub prawie topowym wyposażeniu i nie za dużej ilości, Dominik z LKARu taką ma :)
O tej 146 z silnikiem 1,8 słyszałem i za pózno się zorientowałem. Jeśli bym trafił naprawdę ładną sztukę to pewnie bym się skusił. Warunek jest taki, że musi być oryginalna. Bez żadnych swapów i bajerów typu wieś tańczy i śpiewa.
Panowie, będę szukał 146 Ti badź 145 Qv po FL i szczerze? Jest gorzej niż źle. Przeglądam allegro/tablice dzień w dzień i nic (od grudnia). Ostatnio tylko była (badź jest) 145 qv na niemieckich:
http://otomoto.pl/alfa-romeo-145-C28116009.html
Sztuki przed FL'em zdarzają się ale też rzadko. Mam nadzieje że coś się znajdzie (we wrześniu dopiero 18'stka i dopiero po 18 będę na poważnie szukał).
Niestety, ceny paliwa i opinie o 2.0 TS zabijają QVki...
Jeżeli chce się kupić fajną sztukę, to chyba najlepiej zrobić to za granicą.
Kolejna 2.0 QV tylko tym razem przed FL'em. Ciekawe jaki stan
http://otomoto.pl/alfa-romeo-145-qua...C28201371.html
Ogólnie to za tą cenę podjąłbym się przerobienia na polift (wnętrze i zewnatrz). Ciekawe jak ten TS śmiga i jaki gaz założony.
Jak nie trafi się QV/Ti to szybciej ustrzele 1.6/1.8 (najlepiej to drugie) w sekwencji i fajnie ją dłubnę (gleba, alu 16 lub 17, ciemne szybki, gta look) ale przed modami musi to być dooooobra seria.
to nie jest 1997 rok bo wnętrze przed liftem, kierownica nie powinna być w skórze? plus recaro, minus za zegary. brak zaślepki tylnego zderzaka, zbity halogem, opony wyjechane do zera. brak zdjęcia co jest pod maską, nie napisał jaka instalacja zamontowana. cudów bym się nie spodziewał - auto w cenie dobej instalacji lpg. dużo lepiej wygląda ta na niemieckich zjazdówkach
Wiesz, ja w tej cenie nie spodziewam się nawet żadnego szału. Taka cena jest praktycznie jak za doooobry rower.
Chyba nie pozostaje mi nic innego jak grzebać na mobile.eu i znaleźć coś sensownego...
Edit:
Moment i jest...
http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-...RT&tabNumber=1
Kurcze czemu to nie jest wrzesień... :/
i jedyna szansa na trafienie czegoś sensownego to szukanie na zachodzie...
Tylko wiesz, jak mam jechać po samochód za 750E ponad 1100km to ja wolę kupić tu coś przed FL (niekoniecznie QV czy TI) np.1.8TS z sekwencją i dłubnąć ją tak jak bym chciał.
//Vanish: No i cena rośnie i rośnie, gra nie warta świeczki :/ Taka Ti/Qv sprowadzona wyjdzie mnie z 7000 jak nie lepiej (przywieść do PL, zarejestrować, "pakiet startowy" itd)