Witam panowie mam taki problem poszukuje wtryskow do swojej v6 tb dodam ze zrobilem glowice chcialbym jakies lepsze wtryski i wydajniejsze . Myslalem o wtrskach od vr6 z vw ?? do tego stare juz klepaly co polecacie ??
Printable View
Witam panowie mam taki problem poszukuje wtryskow do swojej v6 tb dodam ze zrobilem glowice chcialbym jakies lepsze wtryski i wydajniejsze . Myslalem o wtrskach od vr6 z vw ?? do tego stare juz klepaly co polecacie ??
Wydatniejsze wtryski? Pamiętaj o wydatniejszej pompie. A tak na marginesie po co kombinujesz? Wtryski BOSCH w iparts chyba coś ok.300 za szt. Na pewno taniej będzie u chłopaków w łodzi autosklep24. Kupiłem dzisiaj nówkę sztukę na alledrogo 1 szt za 90 zł. i już nowych nie ma.
Bo jak chce coś więcej osiągnąć z tego slinika to wymiana wtrysków to podstawa... Pompa da radę pociągnąć większe wtryski ale też nie przesadzajmy to walbro 255 nie jest;) Fabryczne wtryski ledwo co wyrabiają na fabrycznym doładowaniu przy overbooscie. Na chipie squadry dają na 100% przy depnięciu do podłogi.
Pasują wtryski od Saaba - mam gdzieś w mailach numery - jak jesteś zainteresowany, to napisz.
dokladnie panowie chce ja troszke podrobic a wtryski to podstawa . pompa nieproblem nie bedzie wydalac to sie zmieni chodzi oto ze najpierw chce go do serii doprowadzic tak jak pisalem glowice sie juz robia bo zawory mi nie trzymaly i mialem po 8 barow na cylindrach . jak juz doprodze do serii to autko pojdzie do chlopakow z vtecha z krakowa . z tego co dowiedzialem sie to wyciagaja z tych silnikow do 320 km bez kucia .mysle ze do 250-280 chcialbym osiagnac . oczywiscie pewnie wiekszy ic mysle o turbie zeby czesc zimna zmienic na wieksza ale podobna ta mozna podciagnac jeszcze . i oczywiscie tlumik calosc chyba beda robil od poczatku bo jakis imbecyl wycial kata i zaspawal:D
- - - Updated - - -
powiedzcie mi a wtryski z vr6 przykladowo z bory 2.8 ?? dawaly by sobie rade?? moze ma ktos jakies doswiadczenie w wtryskach ?? czytalem ostatnio o wtryskach wlasnie od vw vr6 ale temat sie urwal po dwoch postac:)
Mam wtryski z 3.0 24v na pewno mają większą wydajność, chyba są zakładane do gta mogę sprawdzić.
[QUOTE=darek131994;1125210]i oczywiscie tlumik calosc chyba beda robil od poczatku bo jakis imbecyl wycial kata i zaspawal:D
akurat dzięki temu, że kata nie masz dostałeś kilka KM więcej.... Wtryski od 3.0 są bardziej wydajne ale raczej po włożeniu ich będziesz musiał robić od razu program bo inaczej będzie Ci go zalewało
[QUOTE=milky;1125710][QUOTE=darek131994;1125210]i oczywiscie tlumik calosc chyba beda robil od poczatku bo jakis imbecyl wycial kata i zaspawal:D
rozumiem jakby ktos wycial calego kata i wstawil za niego kawalek rury a ktos srodek wyciol i zaspawal. sory zasmarkal nie zaspawal:D
no narazie moge nawet stare wtryski zalozyc bo program za miesiac albo dwa dopiero cash oczywiscie trzyma mnie :D
- - - Updated - - -
dobra mniejsza z tym powiedzcie mi co z wtryskami od vr6 ?? z vw??
A to ciekawe skąd te konie więcej :) na pewno nie w V6 Tb, bo tam kat jest fabrycznie sportowy oraz tłumiki przelotowe więc wywalenie kata nic nie daje, chyba że byś dał sama rurę bez tłumików to może w tedy, no chyba że kat jest zapchany to wtedy na pewno odzyskasz to co straciłeś , ale dalej wtryski będą wystarczające. Jak będziesz zmieniał turbinę to wtedy można dać szybsze wtryskiCytat:
i oczywiscie tlumik calosc chyba beda robil od poczatku bo jakis imbecyl wycial kata i zaspawal:D
akurat dzięki temu, że kata nie masz dostałeś kilka KM więcej.... Wtryski od 3.0 są bardziej wydajne ale raczej po włożeniu ich będziesz musiał robić od razu program bo inaczej będzie Ci go zalewało
Co do wtryskow...
Gdzies mialem katalog wtryskiwaczy boscha wraz z wydajnoscia...
Przypomnij sie na PW to poszukam bo mam na komputerze...
Wysyłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 2
zastanawiaja mnie jeszcze wtryskiwacze od 1.8t z s3 albo z tt ??
Sora ale nie wprowadzaj w błąd ludzi. TB i 3.0 mają dokładnie te same wtryskiwacze. numer 0 280 150 701
Co ciekawe ma je też BMW M5 E39:D
http://www.injectorrx.com/boschtf.html
miłej lekturki ;) ( generalnei impedancja musi być taka sama )
Wtrysk zapewne jaki cię zacieszy to 0 280 150 450 ( wtrysk z Fiata Coupe Turbo )
http://allegro.pl/lancia-kappa-2-0-t...063112933.html
impedancja ta sama ale wydajność 371 cm^3 / minutę. Generalnie z tym wtryskiem powinno się odrazu auto zestroić ;) Bo będzie nieźle lało na seryjnym kompie :D
Generalnie brać ... zrobić kontrolę na warsztacie ( czyszczenie około 60 zł sztuka.... żeby każdy lał tyle samo bo u nas jak jeden daje za mało to komp zwiększy dawke tak żeby ten jeden cofnięty lał dobrze a pozostałe 5 mają za bogato i wtedy spalanie masz z dupy... i mocy mniej ... Ja swoje wtryski niebawem oddaje na regenerację )
no wsumie racja nie pomyslalem nad tym ale te od saaba juz wynalazlem jedne sprawdzone za 6szt kolo 500 wiec bardziej sie oplaca a co do wydajnosci to maja przy 3barach 350cc ale narazie jeszcze szukam :) narazie to mam problem z uszczelniaczami. i glowic niemoge odbrac przez to :(
A może sprawdzisz lepiej zamiast kogoś pouczać?
3,0 i 3,2 24V mają 0 280 156 038 wydajność 224cc
2,0 TB i 3,0 12v ma 0 280 150 702 wydajność 189cc
i nie, komp nie zwiększa dawki tak żeby ten cofnięty lał dobrze - komp zwiększa dawkę żeby lambda była ok, nie jest dla niego ważne co jest na poszczególnych cylindrach bo nie ma sondy na każdym cylindrze.
wtrysk wyciągnięty z 3.0 24v ma numer 0 280 150 701 więc gdzie tu sens ?
w moim ktalogu 0 280 156 038 ma ciśnienie operacyjne 3.5 bara a wydajnosc przy 3 barach 246 cc ( pozatym moj katalog pokazuje ze ten wtrysk siedzi tylko w 3.2 a ten wyżej w 3.0 )
Ale z tego co widze to co katalog to inną wydajność wtrysku podają.
I oczywiście mój błąd bo wtrysk z TB był w 3.0 tylko że 12v ;)
Co do lambdy... u mnie autko na gazie chodzi jak pszczółka a na benzynie troche "rzuca" silnikiem. Obstawiam wtryski więc dam je do czyszczenia/regeneracji z tym żę odrazu pojde w nowe świece i kabelki.
co do swiec i kabelkow to sa u mnie na pierwszym miejscu listy zakupów jakie polecicie swiece do v6 tb ?? a co do wtryskow orginalnych w 2.0 v6 tb to wyczytalem ze przy 3 barach cos kolo 189cc wiec cieniutko:(
świece beru 4 elektrodowe, przewody beru.
Szarpanie na benzynie może być spowodowane tym, że komp gazowy rozstraja benzynowy (komp benzynowy używa korekt "nauczonych" na gazie które są nieodpowiednie dla benzyny). Warto zresetować komp benzynowy i pojeździć tylko na benzynie. Jeśli nie będzie szarpać to znaczy że gaz mimo wrażenia, że jest ok, jest źle zestrojony.
Wtryski nie są takie złe 6x189=1134cc/min w saabie 4x350=1400 a moc na nich do około 270KM się stroi więc ponad 30% więcej niż w Alfie czyli przepływ adekwatnie większy o 30%.
Najsłabszym ogniwem jest turbina i intercooler. 1,1 bara w overboost to dużo jak na cywilny samochód, Saaby chodzą na 0,9 przy 200 KM.
Silnik silnikowi nie równy oczywiście ale to trochę obrazuje sytuację. Turbina w Alfie jest dobrana żeby maksymalnie zmniejszyć turbodziurę, na większej turbinie przy tym samym doładowaniu 260KM można zrobić ale wstaje turbo później.
tylko ze przy overbooscie (1.1 bar) ten silnik ma wiecej niz 200km jak jest zdrowy. 250KM można osiągnąć na fabrycznym turbo z dobrym chipem + wydechem. Wiadomo t25 nie przeżyje drugiej młodości na takim booscie ( 50tys czy więcej). I najgorsze jest to, że t25 jest małą dmuchawą i powyżej 5 tys puchnie... nie ma wtedy sensu piłować samochodu pod odcięcie. Za to zdrowe T28 to jest to czego szukacie;)
A pytanie jeśli chodzi o wtryski z 3.0 24v... Będzie go mocno zalewało jak się je zamontuje bez programu?
Ile wam EGT i AFR pokazuje na serii a ile po chipie?
Nawet na wikipedii... - no to nic innego nie pozostaje tylko biegnij do urzędu zmienić dane w dowodzie. Pewnie producent w swej skromności nie pochwalił się dodatkową mocą.
http://www.squadra-tuning.nl/autos/c...2/auto/48.html
spójrz na moment obrotowy - w jakim zakresie obrotów występuje maksymalny a jaki jest przy maksymalnej mocy, może zrozumiesz, jak działa overboost.
Czasy wtrysków na niepracującym cylindrze to 4 do 4.8 ms i na lambdzie ciągle za ubogo ;) ( wobec okolo 2 ms normalnie )
Kolego sonda mierzy ZAWARTOŚĆ TLENU W MIESZANCE wiec jak niespala ci sie cały tlen to tak ci zaleje silnik sie sie obsra paliwem do momentu gdy ten jeden garnek nie spali całego tlenu ( a przynajmiej jego wartość bedzie akceptowalna ) Jest to wada , jak i zaleta TB. Wada bo jedna sonda steruje 6 garnków a co to powoduje to pewnie nie musze pisać, zaleta bo sonda jest tylko jedna i jest tanio jak nawali
Kolego, gdy się ustali poprawna mieszanka na sumie spalin z cylindrów odczytana przez sondę to na 5 cylindrach jest bogato a na 1 ubogo. Nie są to wartości akceptowalne gdyby były mierzone pojedynczo a jedynie sumaryczna wyjściowa jest wartością akceptowalną.