Używa ktoś może sprężyn i amortyzatorów sportowych do tego modelu, z jakąś ciekawą "glebą"?
Jak zrobi się cieplej, chciałbym u siebie założyć jakąś ciekawą felgę, szerszą oponę i obniżyć dość sporo auto.
Printable View
Używa ktoś może sprężyn i amortyzatorów sportowych do tego modelu, z jakąś ciekawą "glebą"?
Jak zrobi się cieplej, chciałbym u siebie założyć jakąś ciekawą felgę, szerszą oponę i obniżyć dość sporo auto.
Daj sobie spokój z obniżaniem, na poczatku to przeżyłem, a chłodnica-wymiana ,miska - wymiana ,amorki -wymiana -amory nie sa przystosowane do tak krótkiego skoku - musisz wymienic podczas obnizania amory i sprezyny. ze 2 razy zaczepisz wózkiem i poduchy pod silnikiem pozrywasz, ze juz niewspomne o kolektorze wydechowym - łatałem ze 3 razy.... Wole pomyslec o hydraulicznej regulacji wysokości.... i gleba tylko dla pokazu gdzies na zlotach- do jazdy zapomnij :)
Może i masz rację, szczególnie że to nasze polskie drogi... Obawiałem się właśnie trochę tego, że większa dziura, chwila nieuwagi i zderzak może już być do wymiany. Nie wspominam oczywiście o tym, co Ty wymieniłeś.
Obecnie mam tak:
Przód:
Załącznik 88748
tył:
Załącznik 88749
I całość:
Załącznik 88750
Ogólnie nie jest źle. Chciałem jednak troszkę dać niżej, szczególnie tył, jednak zostawię chyba tak jak jest, ewentualnie pomyśle trochę nad tym tyłem, bo mogłoby być niżej.
Pozdrawiam.
Tył prosi się o obniżenie bo przód raczej jest już niżej niż seria.
Jak Rafał radzi odpuść sobie moim zdaniem zawieszenie w 164 jest wystarczająco sztywne i niskie.
Tylko zdaj sobie sprawę że będziesz miał wtedy taczki a nie sportową limuzynę.
- - - Updated - - -
Jeżdziłam w swoim życiu na prawdę paroma samochodami uważanymi za sportowe ale zwieszenie alfy bije ich na łeb i szyję!
a szczególnie w Polsce.. ja mieszkam w Berlinie i mam spore problemy..muszę cały czas uważać .. a do Polski to sie aż
boje jechać .. fakt Alfa straciła na komforcie ale w zakrętach jest o wiele lepiej no i przy większych prędkościach jest stabilniejsza..
mam drugi komplet amorów z normalnymi sprężynami ... * czekają na założenie jak będę jechał do Polski
Odświeżę temacik, bo mam takie pytanko małe.
Co sądzicie o tych sprężynach?
http://racingstreet.pl/sprezyny-obni...m-p-68996.html
-40mm, cena dość rozsądna no i gwarancja 5 lat bez limitu kilometrów. Wygląda kusząco, z chęcią bym założył takie za około miesiąc, alee... no właśnie nie jestem pewien. Nawet jeżeli siadłyby, to te 5 lat gwarancji zawsze jest, więc za taką cenę dość ciekawa oferta. Kusi mnie te -40mm, wiem że dziury na naszych drogach są nieziemskie, jednak dużo po złych drogach nie podróżuję. Do tego jakieś fajne sportowe amortyzatory, felga 17stka i dość mamy całkiem nisko autko na sportowym zawiasie.
Drogi tak jak mówiłem, raczej tam gdzie jeżdżę są dość ładne, natomiast na dziurawe mam inne auto, postawione jak czołg :D
Pozdrawiam
Sam się nad tymi sprężynami zastanawiam bo cena jak mówisz kusi. Tylko do nich trzeba obowiązkowo zmienić amortyzatory zamontować płytę pod silnik i rozpórkę dla pełnej satysfakcji. Co do opinii, to z tego co wyczytałem różnie to bywa, niektórzy są zadowoleni, a u niektórych cuda wychodzą. Podobno potrafią się pomylić przy pakowaniu sprężyn i dają seryjne zamiast -40 :) lub że są miększe niż seria. Wychodzi na to że jak się trafi na dobrą partię to można śmigać :)
Ja muszę obejrzeć dokładnie moje sprężyny, bo ostatnio przy wymianie klocków i tarcz rzuciły mi się w oczy czerwone sprężyny, i jak to jest -40 to mam wytłumaczenie czemu jest tak kolektor wydechowy pobijany :)
Próba nie strzelba jeśli masz zasoby finansowe zawsze możesz próbować opinie przekaz póżniej na forum
- - - Updated - - -
Dla mnie tak jak pisałam wcześniej standart stanowczo wystarcza.
- - - Updated - - -
Ale to są tylko moje wymagania.
Właśnie tu się rozbija wszystko o finanse. Gdybym posiadał nie wiadomo jaki zasób gotówki, to zakupiłbym takowe sprężyny na wypróbowanie i zdał relacje, ale niestety nie stać mnie na wyrzucanie kasy w błoto i eksperymentowanie na zasadzie "będzie źle, to zamienię na inne". Jak już kupić, to coś na czym chociaż trochę pojeżdżę. Myślałem, że może ktoś takie posiada i wypowie się coś na ten temat.
Bates, u mnie również przód jest dość nisko, nie wygląda mi to jak seria. Muszę zdjąć koło, zaświecić, oczyścić z brudu i zobaczyć jakie tam siedzą sprężyny. Jak możesz to zrób zdjęcie z boku, porównamy prześwity. Chętnie zobaczę jak nisko jest u Ciebie a jak u mnie.
Jutro zrobię fotkę i zmierzę centymetrem prześwit w paru miejscach, no i dokładnie obejrzę co to za sprężyna jest wsadzona.
U mnie jest czarna sprężyna, więc to raczej nie sport. Natomiast samochód jest dość twardy, zdjęcia na pierwszej stronie jak auto stoi. Prześwit zmierzę dziś lub jutro
U mnie to samo, w jednym miejscu sprężyna była maźnięta farba. Co do zdjęć to na razie nie mam jak zrobić, bo mnie pozastawiali. Prześwit jest podobny jak na twoich fotkach może lekko wyżej, ale to może być profil opony.
Czyżby seria wychodziła tak nisko? No i do tego dość twardo jest, bo ugnieść samochód tak łatwo nie jest.
Dokładnie... zależy dużo od rozmiarów opony, inny prześwit będzie na tych zimówkach, co mam teraz, a jeszcze inaczej na letnich alu 18stkach z nisko profilową oponą.
Bardzo nisko, jak na serie. Jeszcze trzeba by było to porównać do nowych sprężyn bo nasze już na pewno lekko usiadły.
Dużo zależy od felgi i opony, mam nadzieję że po zmianie felg efekt będzie taki lub bardzo zbliżony :) Pewnie tobie też zależy na czymś takim :)
Załącznik 92252
Dokładnie coś takiego. Niziutko, sportowo do tego lekko przydymić szybki, dobrze wypolerowany lakier, ładna felga, oponka z niskim profilem i niczego innego do szczęścia mi nie potrzeba :)
Moja to zdecydowanie siadła, tym bardziej że stała prawie 2 lata w bez ruchu. Zastanawiam się dlatego nad tymi sprężynami sportowymi (-40mm), do których podałem link. Powinien być podobny efekt, do tego na zdjęciu. Sportowe amortyzatory, felga i cud miód :)
Od paru dni widzę zawieszenie mojej alfy amorki i sprężyny jest rozebrana na warsztacie i powiem jedno grubość drutu i wielkość przednie kolumny robi wrażenie na nie jednym mechaniku.
I tak to u mnie wygląda z docelowymi felgami
Załącznik 93305Załącznik 93306
Stwierdzam że -40 jest niepotrzebne, dobra felga się liczy :)
Ale ten duży Fiat też fajnie stoi oczywiście tak na ma marginesie!
ale malinka:)wygląda rewelacyjnie,wydaje mi się że zbędne jest jej obniżenie,tym bardziej biorąc pod uwagę nasze drogi:)
poniżej moja na obniżonym zawiasie
Nooo to jest już ekstemalny wyczyn wygląda pięknie ale tylko na równiutkie Niemieckie drogi!
- - - Updated - - -
A i felgi pierwsza klasa!
Elegancka gleba :) ale u mnie na samym wyjeździe z osiedla albo by mi zęby wyleciały albo by koła pourywało :D U nas niestety brakuje równiuteńkich dróg
Najgorzej mam przy skręcaniu bo opona łapie mi nadkole.hehe w sumie z przodu mam 225/40 a z tyłu aż 235/40 więc z komfort jazdy jest ograniczony ale daje radę:)springi są jakieś żółte ale piernik wie jakiej firmy,z takimi już kupiłem autko