Witam:)
Mieszkam w Sieradzu (Łódzkie) i szukam warsztatu oczywiście sprawdzonego w promieniu 60,80km który się podejmie uturbić i zrobi to dobrze w AR 156 2.0TS . Bardzo proszę o jakieś info
Pozdrawiam
Printable View
Witam:)
Mieszkam w Sieradzu (Łódzkie) i szukam warsztatu oczywiście sprawdzonego w promieniu 60,80km który się podejmie uturbić i zrobi to dobrze w AR 156 2.0TS . Bardzo proszę o jakieś info
Pozdrawiam
200km masz do Torunia i ItalPerformance http://ital-performance.pl/index.php...d=53&Itemid=18 trochę dalej ale jednak chłopaki robią porządną robote
Ich podstawowy plus - robili już coś takiego.
Daj se spokoj bo bedziesz mial same problemy :) no chyba ze masz na zbyciu 40 tys., ale wtedy bys doszedl do wniosku , ze lepiej kupic inny samochod.
Moim zdaniem lepiej kupić jakąś fikuśną subarke albo lancera ;) dobre uturbienie będzie kosztowało podobne pieniądze.
Na przykład Subaru Impreza GC
http://img843.imageshack.us/img843/1645/imprezagt1.jpg
2.0 Turbo
;)
211 KM (155 kW) przy 6000 obr/min 290 Nm przy 4800 obr/min 5,8 s
Dzięki Teddy84 za info.
Drodzy koledzy nie pytam się jakie auto wybrać ;) Gdybym chciał subare czy lancera to bym tam siedział na forum. Mi już padły dwa silniki 2.0TS i nie poddaje się,teraz kupiłem następny z małym przebiegiem i chce z niego wyciągnąć z 210-220km.
Zadał proste pytanie, a tu znów znaleźli się.... jego kasa, jego fun, dla mnie proste.
niestety zadałes pytanie na forum a tu z reguły jak pytasz np jakie dobre buty na wypad w góry to Ci napiszą jedz na majorke tam ich potrzebować nie bedziesz. Znajdz temat odnośnie uturbionej 156 z TSem pod maską i odezwij sie bezpośrednio do gościa.
Co prawda 1.6 TS ale zasada ta sama...
http://polskajazda.pl/Galerie/Hall-of-fame/1086
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._sprzedam.html
PS. Wiem, że pytanie jest konkretnie o TS'a ... Ale to 2.0, to 2.0 ... to z TURBO i to ... :)
Tylko przy 2.0TB z AR koszt byłby o wiele niższy.
Rzeczywiście poszukam na forum osoby co zmodyfikowała 2.0TS i zaczerpnę trochę info bezpośrednio;)
"Nie łatwiej wrzucić 3.0 ? Albo 2.0T z AR ? :)" - pisałem,że kupiłem właśnie z małym przebiegiem silnik 2.0TS, co mam na nim teraz zupe ugotować ? ;D
Zupę jak zupę :D Taki silnik pójdzie Ci od ręki niczym ciepłe bułeczki :)
A ja - nie siedząc zbytnio w temacie - przypuszczam, że to cholernie duży koszt będzie w zestawieniu ze wrzuceniem uturbionej już, oryginalnej 2-litrówki :)
- - - Updated - - -
Byli tacy, co robili z silników stoliki / stojaki / inne cuda... ale zupy nie gotował nikt. To prawda :D
Przy chęciach na 220KM turbo kompletnie mija się z celem, kasy ogrom, ale jak się uprzesz to w Łodzi jest ZTR Tuning, tam też możesz pytać... Generalnie taniej sprzedać i kupić mocniejsze.
Ktos chce miec cos fajnego i unikatowego, a wszyscy odradzaja :) Czemu? :)
Bo wiedzą coś na temat? Znają koszty? Spodziewają się ogromu problemów? A jeszcze więcej pracy? I ten dreszczyk...... zapali? kiedy się rozpadnie? jak spłacę debet? ;)
Wiesz z ilu stron świata trzeba sprowadzać klamoty, nawet wystroić to nie jest łatwo, a na pewno już nie tanio (ze świecą szukać dobrego tunera który się podejmie i da jakąś iluzoryczną gwarancję)
Wiesz ile było tematów o zaturbianiu ts-a ?.........
A ile ts-ów jeździ z turbo......
itp,itd..... never ending story.....
Ale skoro Grecy wyciskają z niego ponad 700KM to znaczy że się da.
Pomijam fakt że oni są nienormalni:)
moj 2.0 TS Turbo jezdzi i sie dobrze ma :) tylko jak mowilem, ze przystwarza to problemow to mialem na mysli to, ze jezeli ktos chce miec mocny samochod z turbo to lepiej kupic gotowca. Auta przerabiane pod turbo wymagaja duzej ilosci czasu od wlasciciela spedzonego w garazu. ciagle doklada sie jakies nowe mocniejsze elementy bo turbo szybko weryfikuje wytrzymalosc tego i owego w samochodach w ktorych nie bylo jeszcze dobrze przetartych szlakow. Ja tam lubie posiedziec w niedziele 10 godzin w warsztacie, ale trzeba miec jeszcze do tego warunki.
pozdrawiam