Witam.Zrobiłem próbę przelewową i wyszło mi:
po 1 min.pracy
1cyl.10ml.
2cyl.8ml.
3cyl.6ml.
4cyl.6ml.
5cyl.4ml.
Po 5 min.pracy
1cyl 33ml.
2cyl 38ml.
3cyl 30ml.
4cyl 29ml.
5cyl 26ml.
Czy to znaczy że 1 i 2 wtrysk jest do wymiany?Proszę o radę.
Printable View
Witam.Zrobiłem próbę przelewową i wyszło mi:
po 1 min.pracy
1cyl.10ml.
2cyl.8ml.
3cyl.6ml.
4cyl.6ml.
5cyl.4ml.
Po 5 min.pracy
1cyl 33ml.
2cyl 38ml.
3cyl 30ml.
4cyl 29ml.
5cyl 26ml.
Czy to znaczy że 1 i 2 wtrysk jest do wymiany?Proszę o radę.
różnica jest spora,raczej trzeba regenerować
Generalnie najlepiej gdyby różnice były minimalne
http://www.youtube.com/watch?v=QQ0y1DUVFxY
Tak oglądałem te próby ale dalej nie wiem czy moje różnice w przelewach są duże.Wiem że najlepiej aby były zbliżone do siebie ale jak bardzo?
zanim zrobiłem regeneracje, wtryski miały różnice rzędu 7-8 ml między najniższym poziomem a najwyższym, no i klekotał strasznie jeden wtrysk (jakbyś młotkiem napier....).
Po regeneracji jest tak jak widać na filmie :D , silnik pracuje równo i nie kopci.
http://www.youtube.com/watch?v=JKkCidA4M7g
fajnie burczy Firestone:) ,ile płaciłeś za regeneracje
Zasada jest prosta. Patrzymy na wtrysk który ma najmniej paliwa czyli ten 4ml według jego różnica z pozostałymi nie może być większa niż 10% teraz według mnie te co mają 4 i6 ml dobre reszta złom do roboty. Ja bym dał komplet do sprawdzenia. Teraz tak niech gość sprawdzi czy są opiłki metalu w wtryskach jeżeli tak pompa opił-kuje i już jest koszt duży. Możesz zrobić wtryski tylko ale jak są opiłki to remont będzie skuteczny na chwilę. Chyba ze lałeś RED BULLA??
Trochę mi wyjaśniłeś dzięki Ci za to,też tak myślałem że 1 i 2 to już spora różnica w przelewie z pozostałymi.Powiedz mi jeszcze co to ten Redbul bo nie kumam.Zawsze leje Verve a zagranicą na dużych stacjach.
RED BULL to opał:)
nie no z tą v-ką to bym nie przeszadzał pracują inaczej,ale chodzi bajerancko jak by to była benzynka R5 a nie gruźlik
Witam,
silnik 2.4 JTD CF3 140 KM,
wykonałem próbę przelewową w czasie 5 minut (gorący silnik) i otrzymałem poniższe wyniki, proszę o interpretację:
1 cyl. - 28 ml
2 cyl. - 35 ml
3 cyl. - 46 ml
4 cyl. - 32 ml
5 cyl. - 35 ml
Objaw, to dłuższe uruchamianie gorącego silnika.
Witam.
U mnie w cf3 140km po 5min na rozgrzanym silniku wyszło tak:
od lewej
1 -39ml
2 -26ml
3 -24ml
4 -30ml
5 -35ml
jaka diagnoza? 1,4,5 leją?
mam też taki objaw jak kolega wyzej na rozgrzanym dluzej trzeba krecic zeby odpalic
Wymieniłem ten 3-ci wtryskiwacz, który wyszedł z mojej próby, że za dużo przelewa.
Po wymianie stwierdziłem, że przy przyspieszaniu znacznie mniej dymka puszcza z wydechu i chyba delikatnie spalanie spadło, wg komputera jakieś 0,2-0,3.
Natomiast co do odpalania na gorącym jakichś większych zmian nie zauważyłem, dlatego powoli skłaniam się do wymiany czujnika wału, chociaż żadnych błędów z niego w ECU nie ma, ale to raczej standard.
wydaje mi sie, ze u mnie jest za duza roznica miedzy 1,4,5 a 2 i 3
chyba najlepszym wyjsciem bedzie oddac do regeneracji wszystkie?
czy w naszym przypadku wtrysk który podaje wiecej paliwa na przelew oznacza uszkodzoną końcówkę,rozpylacz?
w moim przypadku po 3 min jeden wtrysk oddaje 50 ml przy czym reszta góra 25.
silnik chodzi idealnie, tylko problem wystepuje przy odpalaniu goracego silnika. trzeba długo krecic.