Witam,
Jak w temacie. Poddać skrzynię renowacji ( podczas wymiany oleju pojawiły się opiłki i jest bardzo głośna, słychać ją a nie silnik) czy zakupić używaną? Może któryś z szanownych forumowiczów ma takową w dobrym stanie do sprzedania?
Pozdrawiam
Printable View
Witam,
Jak w temacie. Poddać skrzynię renowacji ( podczas wymiany oleju pojawiły się opiłki i jest bardzo głośna, słychać ją a nie silnik) czy zakupić używaną? Może któryś z szanownych forumowiczów ma takową w dobrym stanie do sprzedania?
Pozdrawiam
mam skrzynie z gtv 2.0ts, wyjeta w piatek, tyle ze pochodzi z samochodu z uszkodzona panewka tak wiec sam osobiscie nie jezdzilem tym samochodem, ale sprzeglo widac bylo wymieniane niedawno wiec pewnie gdyby cos sie dzialo ze skrzynia to tez byla by naprawiana a czegos takiego nie widac, za skrzynie chce 200zl i jestem z Radomia
No to skrzynia mi padła biegi wchodzą jak w lepik i 4 nie działa.....
Renowacja jest nie możliwa. Nie ma w ogóle na rynku potrzebnych części do skrzyni. Jeśli padła to tylko wchodzi w grę zamiana na inną.
Witam, skrzynie zakupiłem od kolegi Cumy_borek, skrzynia założona działa. Dzięki Cuma.
polecam sie na przyszłosc
Podepnę się do tematu żeby nie zakładać nowego.
Auto niedawno kupione i niestety w ferworze emocji przy kupnie drugiej Belli nie pamiętam czy opisane niżej objawy były, ale do rzeczy...
Problem jest następujący: po wymianie sprzęgła (które okazało się był dobre tylko zapaprane olejem bo uciekał przez wałek) zacząłem słyszeć ciche chechłolenie ze skrzyni - na 3 i 4 biegu. Niestety po przejechaniu jakiś 300km dźwięki się nasiliły i przeniosły też na 5 bieg. W tym momencie zaczął się zlot Forza Italia i mała ganianka po torze więc dołożyłem skrzyni i to mocno. Zatem po przejechaniu dynamicznym tempem (mocne przyspieszenia na 2 i 3 biegu) po torze jakiś 150km plus 200km po autoradzie do domu (tempo już spokojne 110-120km/h) skrzynia już dość głośno rzęzi jakby nie było oleju.
Wycieki i brak oleju wykluczam bo olej był tyle co wlany jak robiłem sprzęgło. Biegi zaczęły wchodzić gorzej, ale wchodzą powiedziałbym bez problemu, biegi nie wyskakują nawet przy mocnym przyspieszeniu. Nic nie chrupnęło czy coś takiego, wszelkie objawy narastają. Przy wymowaniu skrzyni olej był spuszczony i żadnych opiłków na korku nie było.
To co mi przychodzi do głowy to że poleciały łożysko/łożyska i wałki w skrzyni mają za duży luz miedzy zębami stąd te dźwięki. Opcja druga to niestety skrzynia. Poproszę o opinie / porady. Łożyska da się dokupić - co prawda koszt w zasadzie jak widzę to więcej będzie niż używana skrzynia - stąd od razu zapytanie czy ma ktoś do sprzedania skrzynie do Spider 2.0 TS - rocznik 2000.
powinienem miec taka o ile pamietam po 98r to juz skrzynia z wysprzeglikiem wewnatrz, najlepiej fotke takiej skrzyni zrobic
Wysprzęglik jest na pewno przykręcony do obudowy skrzyni na górze na zewnątrz. Może jutro spojrzę tam to może jakieś oznaczenia odczytam. Na razie jeszcze w aucie, na warsztat trafi w poniedziałek.
mam kilka roznych skrzyn, najlepiej fotka jakas by sie przydala. zeby porownac
Skrzynia zmielona do wymiany :(
cuma_borek poproszę jakiś kontakt najlepiej telefon - w sobotę lub niedzielę chciałbym przyjechać do Radomia na małe zakupy :)
888 040 070, ale tak jak mowie najlepiej gdybys fotke podeslal zeby nie okazalo sie ze przyjedziesz na darmo
Kilka fotek co się udało zrobić.
Załącznik 108619Załącznik 108620Załącznik 108621Załącznik 108622
Zatem czy masz taką skrzynię i za ile?
Udało mi się znaleźć skrzynię w Łodzi, także cuma - na razie dzięki.