Musze kupic klocki na przód, mam seryjne tarcze i sa w dobrym stanie i potrzebuje rady które klocki na seryjnych tarczach w Alfie GT spisują sie najlepiej. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Printable View
Musze kupic klocki na przód, mam seryjne tarcze i sa w dobrym stanie i potrzebuje rady które klocki na seryjnych tarczach w Alfie GT spisują sie najlepiej. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Odpisałem już w temacie o łożysku, ale dla potomnych - Steinhoff. Polskie, bardzo dobre, zaopatrują Fiata, trzeci rok jeżdżą w naszej 156, nie pyla za wiele, są na tyle dobre, że kupiłem je również do swojej ;)
Wysłane z mojego GT-S5660 za pomocą Tapatalk 2
a jaka cena tych klocuszków?
Nie są drogie, polecam Ci www.sklepmartec.pl - kupowałem tam, dobra obsługa i dobre ceny. Jeśli nie będziesz pewny to na pewno Ci pomogą z wyborem.
Wysłane z mojego GT-S5660 za pomocą Tapatalk 2
Ja mam Boscha włożone chyba.
Niezmiennie polecam ferodo ds performance. Mju 0.5 ,odporność na wysokie temp, trwałe i oszczędzają tarcze.
A co sadzicie o klockach textar?ma ktos takie?
Też polecam Ferodo Premier, dobrze wypadają - jakość/cena.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk by redek83
Ferodo Premier lub DS Performance w zalezności od budżetu.
PS http://www.forum.alfaholicy.org/hamu...ki_tarcze.html
Ja mam klocki Remsa i jestem bardzo zadowolony
U mnie i z przodu i z tyłu tarcze i klocki TRW. Szczerze polecam, bardzo dobre części.
trw maja jedna wade, pyla dosc intensywnie, polecam ATE.
pzd.
czyli ktore lepsze ATE czy ferodo Premier ( bo wiadomo ze DS Perf... to inna liga) ?
bo tyl bede zmieniac na dniach
miałem premiery i w połączeniu z gówniana tarczą mikody były absolutnie do dupy...
obecnie mam ate, są dosć czyste, wiec nie trzeba tak pucowac felg z pyłu
pzd.
dzieki wielkie !
-nie wiem co oni montowali w serwise (kupilem po 1wlasc z pl salonu i w tym tez salonie wymieniali mu tarcze przod i tyl na nowe - 3 tys km przed zakupem moim alfy ) ciekaw jestem co dali
mogl miec wybor, wplyw na to co zalozyli ?
- - - Updated - - -
te mikody to porazka, w innym aucie zakladalem przod i tyl i po 15tys pokrzywily sie ;)
gdzie na org (nie wiem jakie montuja do renault ) zrobilem ok 110tys
mysle ze nie miał, od lat jest tak ze nie musza zakładac oryginałów jak auto nie jest na gwarancji, wiec tam może być wszystko, rzuc okiem na zacisk, jak były niedawno wymieniane to powinno być widac przez zacisk napisy na klockach tak z przodu jak i z tyłu.
pzd.
czyli z tarczami tez tak pewnie jest ;)
porazka, jutro kukne co mam za klocki i tarcze
dzieki za pomoc !
ceramic to lipa, montuje i polecam ATE i Ferodo tak do 330 jak i 310mm, i nikt nie narzeka, za to klienci z TRW nie nadążają z czyszczeniem felg.
pzd.
cobyście nie kupili najczęściej to niestety jest to chiński chłam.. ATE, TRW i kilka innych "dużych" marek nie ma swoich odlewni i fabryk klocków czy tarcz.
Co do ceramików kilku fachowców już się nie raz wypowiedziało w temacie, że w połączeniu z zwykłą tarczą tylko zmniejszy się pylenie. Niesety droga hamownia będzie dłuższa.
Fizyki nie da się oszukać ceramika nie ma tak dużego współczynnika tarcia.
a tarcze z czego polecacie ? Najlepiej nacinane i nawiercane ?
Najlepiej gladkie
Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
z nacinanych w normalnej cenie tylko Brembo Max
z wierconymi jest kłopot, wiekszosc tarcz predzej czy póżniej popęka, te które nie pękaja sa poza zasiegiem cenowym przecietnego uzytkownika.
pzd.
George, tu się nie do końca z Tobą zgodzę. Użytkuje w trzech autach Zimmermanny wiercone i złego słowa o nich powiedzieć nie mogę. A tym bardziej to, aby pękały.
Moim zdaniem dużo zależy od użytkowania tarczy.
Zimmermam także pękał na potege, dlatego tak trudno dostac go w rozmiarze 330, i 310.
nie ma sie co oszukiwac, dobra tarcza kosztuje!!!!
styl jazdy ma wpływ na zużycie ukladu hamulcowego, niemniej jednak nalezy pamietac że to hamulec cierny, i podczas pracy silnie sie nagrzewa, i powinien to przewidziec producent.
pzd.
Ja od dawna kupuję do samochodów tarcze Brembo i klocki Ferodo (Premier lub DS).
Taki zestaw zawsze się u mnie sprawdza, nawet przy ostrej jeździe po górach.
Osobiście nie zwracam uwagi na to czy pylą ale na to, żeby zatrzymywały samochód na minimalnym odcinku nawet przy gorących tarczach.
Witam,
jakie dobre klocki na tył możecie polecić do GT 1,9 JTD?
ATE, TRW lub ciut tańsza Remsa, poniżej bym nie schodził.
Polecano mi również Ferodo