Panowie od jakich modeli pasuje korektor siły hamowania do 155 1.8 16V ? Jeśli ktoś ma działającą używkę, to oczywiście byłbym zainteresowany.
Printable View
Panowie od jakich modeli pasuje korektor siły hamowania do 155 1.8 16V ? Jeśli ktoś ma działającą używkę, to oczywiście byłbym zainteresowany.
Zdemontuję z auta i mogę Ci sprzedać, jak zaglądałem pod spód to wajcha działała, przy hamowaniu też nic dziwnego nigdy nie widziałem.
Jaką kwotę sobie życzysz?
Stówkę już z przesyłką??
Dobra. To może podeślij mi na priv dane do przelewu i wyślę kasę. No chyba, że wolisz poczekać, aż wymontujesz i upewnisz się, że wszystko ok.
Wolę się upewnić:) Jak sprawdzę to wtedy podeślę Ci dane.
Jasne :) W takim razie będę czekał. Wielkie dzięki.
Ponawiam pytanie, bo niestety transakcja nie wyszła. Potrzebuję info, czy korektor siły hamowania jest taki sam w każdym modelu 155? Ewentualnie, czy pasuje ze 145/146?
Sprawdź w Eperze. Jest jeszcze Tipo/Tempra, też pewnie to samo.
Ja u siebie wywalilem korektor i nie odczulem zadnych negatywnych skutkow takze nie wiem czy jest sens szukania innego. Pamietam ze kupilem jakis uzywany ale nie chcialo mu sie wspolpracowac dlatego podjalem decyzje o jego usunieciu.
j.w
W 145/6 też jest tez taki sam.Bravo I Delta II Marea Tempra Tipo
z tipo, tempra trzeba uważać bo był też jednoobwodowy
a kolego, jakie objawy, że wymieniasz korektor?
Słuszna uwaga, wyleciało mi z głowy, żeby sprawdzić Fiaty i Lancie. Niestety Allegro w dalszym ciągu bezradne. Objawy takie, że tylne koła w zasadzie nie hamują. Wcześniej zmieniałem wszędzie klocki, a na przeglądzie wyszło, że na tylnej osi nie ma w zasadzie hamowania. Pojechałem do mechaników na podnośnik i rozdzielacz jest w fatalnym stanie. Cały układ mi się zapowietrza przez niego, bo pojawiły się też jakieś rozszczelnienia przy nim. Auto jest do sprzedania, ale muszę nim jeszcze ze 2 miesiące pośmigać, a inna sprawa, że nie chce go oddawać z takim bonusem, bo obniży to szanse sprzedaży do zera.
Pisząc "rozdzielacz" masz na myśli zepsuty korektor siły hamowania?
Tak, korektor, rozdzielacz, reduktor, spotkałem się już z wieloma określeniami.
W sumie ciekawa opcja :)
Trójnik lub jak kto woli rozgałęźnik zamiast korektora mam, tez miałem bardzo słabe hamulce z tyłu bo ciekło sobie z korektora, a po jego usunięciu wzrosła siła hamowania. Tak jak napisałem wcześniej nie odczułem żadnych negatywnych skutków. Czytałem kiedyś że mogą wystąpić problemy zimą na zakręcie ale osobiście się z tym nie spotkałem. Nie wiem czy to ważne ale dodam, że nie mam abs.
Normalnie łączysz przewód do przewodu i tyle. Robiłem to dwa lata temu i nie pamiętam jak dokładnie to było ale jednego jestem pewny, że był to prosty proces :) a od tamtej pory mam spokój i mocne hamulce. Korektor działał w ten sposób że sie tak jakby przymykał i otwierał względem obciążenia, a teraz mam cały czas otwarte czyli większy przepływ płynu = większa siła hamowania.