proszę pomóżcie mi sparować kable w kostkach iso oto zdjęcia Załącznik 106237Załącznik 106239nowe radio to jvc kd-r53u. a i jeszcze ten kabelek wychodzacy z kostki mini iso(zielonej)Załącznik 106245weźcie mi pomóżcie po nie znam się zbytnio na tym.
Printable View
proszę pomóżcie mi sparować kable w kostkach iso oto zdjęcia Załącznik 106237Załącznik 106239nowe radio to jvc kd-r53u. a i jeszcze ten kabelek wychodzacy z kostki mini iso(zielonej)Załącznik 106245weźcie mi pomóżcie po nie znam się zbytnio na tym.
Dostałeś do zestawu nowego radia kostkę? Wiązkę kabli? Wszystko podpinasz nic nie musisz sparować
Kostka zielona Cie nie interesuje.
no dostałem tylko że w kostce od nowego radia kable są w gniazdach a2 a4 a5 a6 a7 a8. a w kostce wychodzącej z alfy w gniazdach a1 czarno- różowy a3 różowy a5 szary a7 czerwony a8 czarny. poza tym radio nie uruchamia się. jak by działało to nie było by tego postu. po prostu chcę połączyć te kable ze sobą tylko nie wiem który do którego.
Napisz jaki efekt chcesz osiągnąć.
To że masz kable inaczej wynika z tego,że ma ono ustawione plusy tak,aby działało bez stacyjki,a w alfie oryginalnie jest ze stacyjką,ja sam musiałem przenieść plusa "żółty" w inne miejsce.
Najlepiej jak porównasz 2 wtyczki ze sobą,bo prawdopodobnie masz piny w innych miejscach. Najczęściej są 3 plusy i masa-,kolory raczej te same.
alfabetyczny to napisz mi jaki kolor jest przypisany do jakiej funkcji w seryjnej kostce umieszczonej przeze mnie na zdjęciu
kostka w 147 jest to zwykla kostka iso. Jedna jest od glosnikow i tam jest identycznie jak w seryjnej, druga jest od zasilania. W kostce zasilajacej interesuja Cie tylko przewody od zasilania- czyli czarny(masa), czerwony(+12v) i jeszcze jeden ktory daje 12v po wlaczeniu stacyjki ( nie pamietam koloru) reszta Cie NIE INTERESUJE. Sa to kable od komputera pokladowego lub np. elektrycznej anteny
Dostępne są gotowe przejściówki iso znajdź taką i kup lub na necie poszukaj i odwzoruj po kolorach.