Jako że stało się to co widać, to jedyne co mi pozostaje to wyprzedawać w częściach lub w całości za dychę
Produkcja 11.03, pełen lift. Posiadam ją od 3 lat i zostało w nią włożone przez ten okres sporo kasy, naprawdę sporo, z potrzeby i fanaberii.
Uszkodzenia jak na focie, czyli blachy, xenon, chłodnica wody, zderzak, puszka filtra i to co blisko było. Wycena naprawy wg ASO to jedyne 37k.
Wersja Distinctive, xenon, szyber, czujniki cofania, bez BOSE i Ti.
Poniższe części zostały założone prawie 50kkm temu i tylko nowe oryginały z ASO:
- nivomaty kompletne
- przednie zawieszenie kompletne odpowiednie do nivo
- maglownica
- pełno rolek, napinacz, koło pasowe
- poduszki, łapa silnika i skrzyni
- turbina
- pełno innych dupereli i grubszych spraw
- zregenerowany alternator na oryginalnych częściach tydzień temu
Skrzynia F40 wymieniona, dwumas i sprzęgło z ASO zrobione od razu przy zakupie. Doposażone w duże BREMBO 330, forumowa osłona silnika, cooler frontowy nieuszkodzony, dolot z kwasiaka nieuszkodzony, soft był robiony u Cinka na 228CV i 460nM.
Wszystko sprawne prócz uszkodzeń wynikłych z kolizji i długiej ośki.
Aktualnie jestem tylko po wycenie TU sprawcy, po wypłacie zaczynam walkę o lepsze pieniądze i wtedy można zacząć rozbiórkę. Póki co można się pytać o dostępność i ceny.
Polecam w szczególności nivo, przednie amory, turbo zadbane i na pewno będzie lepiej niż byś swoją regenerował, a i cena podobna, soft z coolerem, silnik po pełnym rozrządzie, skrzynie. Felgi prostowane i malowane w jasny grafit 2 lata temu. Resztę oczywiście również.
W piwnicy nówki ori podkładka pod rejestracje i filtr powietrza.
VIN ZAR93200000252082, kolor GRIGIO KAFLA 639/A, skóra szara.
Pisać tu/PW
dzwonić/SMS/Viber 668 82 81 80
mail s@optosem.pl
Bydgoszcz
Ostatnie foto robione sprzed kolizji.
Update fotek
![]()