Szukaj:

Typ: Posty; użytkownik: Nazar; Słowo(a):

Strona 1 z 20 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.12 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    1,120
    Odwiedzin
    168,301

    [159] Sobota 14.09.19 przy przebiegu 204000km...

    Sobota 14.09.19 przy przebiegu 204000km wymieniony olej Motul 5W30 xclean + filtry .

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  2. Odpowiedzi
    246
    Odwiedzin
    54,379

    [GTV Spider] Szybkie pytanko. Czy ktos probował założyć cos...

    Szybkie pytanko. Czy ktos probował założyć cos szerszego niz 9" na tył? Kolega ma zestaw 17/9,5" ET35 z opona 235/45/17 i niby trzeba było 20mm dystansu zeby felga nie haczyła o wahacz. Mam chec...
  3. Odpowiedzi
    11,800
    Odwiedzin
    2,986,796

    Przyklejony: [159] Obciera czy nie to zalezy od parametrow koła (...

    Obciera czy nie to zalezy od parametrow koła ( opony i felgi ) . Kto powiedzial ,że wieksza felga to wieksze czy szersze koło? Ja mam 19"235 z oponami na profilu 35 , na zime zakładam 18 -235na 45 (...
  4. Odpowiedzi
    56
    Odwiedzin
    8,066

    [MiTo] Ja jechałem nad ranem w Niedzielę i teraz jest...

    Ja jechałem nad ranem w Niedzielę i teraz jest koniec sezonu praktycznie bo wrzesień i szkoły więc tragedii nie było tam jeżeli chodzi o korki bo fakt ze jazda gesiego była ale te 50-60km/h stałe...
  5. Odpowiedzi
    56
    Odwiedzin
    8,066

    [MiTo] Mito we Władysławowie. Spalanie średnie 4,5l ....

    Mito we Władysławowie. Spalanie średnie 4,5l . Trasa, jednak roboty drogowe za Częstochową po Piotrków Trybunalski trochę podniosły średnia. Dobrze , że nie pojechaliśmy 159 bo takie koleiny i dziury...
  6. Temat: Felgi 19

    Nazar
    Odpowiedzi
    31
    Odwiedzin
    952

    Ja obstawiam ze powod tarcia to jak zwykle wkłady...

    Ja obstawiam ze powod tarcia to jak zwykle wkłady nadkola / osłony / szmaty. O ile w autach grupy Vag czy BMW idą one od rantu blotnika w górę i można ładowac na styk felge / oponę tak w Alfach idą...
  7. Temat: Felgi 19

    Nazar
    Odpowiedzi
    31
    Odwiedzin
    952

    Belfer tylko trzeba brac poprawke na to ze im...

    Belfer tylko trzeba brac poprawke na to ze im szersza felga tym wiekszy naciag i inaczej sie schodzi koło pod błotnik. Dla przykładu 19/9,5" ET35 i opona 235/35/19 mam u siebie z dystansem 5mm a...
  8. Odpowiedzi
    20
    Odwiedzin
    831

    Dzięki. Czyli prawdopodobnie to będą te...

    Dzięki. Czyli prawdopodobnie to będą te przedliftowe.

    Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A8-50L przy użyciu Tapatalka
  9. Odpowiedzi
    20
    Odwiedzin
    831

    Trochę zmienie temat bo teściowi padł zacisk na...

    Trochę zmienie temat bo teściowi padł zacisk na tyle w Marei i ciężko dostać zamienniki a nawet używki ( stary zacisk ktos modzil i nie nadaje sie do regeneracj ). Ze swojego doswiadczenia wiem że...
  10. Odpowiedzi
    1,120
    Odwiedzin
    168,301

    [159] Co do dolnych to nie miałem problemów. Miałem...

    Co do dolnych to nie miałem problemów. Miałem łatwiej bo do łożyska ściągnąłem zwrotnice wiec nie przeszkadzał mi przegub ale jak dobrze pamietam to da sie sworzen wyciągnąć bez odpinania przegubu....
  11. Odpowiedzi
    1,120
    Odwiedzin
    168,301

    [159] 159 poskladana , żyje. Na dniach serwis olejowy....

    159 poskladana , żyje. Na dniach serwis olejowy. Z kolei Zendery Siena ze Spidera sprzedane i wrociły chwilowo telefony do łask póki nie trafią się jakieś ładne 18-19" . Ostatki lata trzeba...
  12. Odpowiedzi
    79
    Odwiedzin
    20,473

    Sonda: [GTV] Wydech Supersprinta troche pojezdził na aucie i...

    Wydech Supersprinta troche pojezdził na aucie i jest deczko lepiej ( musiał długo leżeć w polu :) ). Jednak jest on jakby to ująć? Zestrojony tak zeby w trasie przy wyższych obrotach było prawie jak...
  13. Odpowiedzi
    1,120
    Odwiedzin
    168,301

    [159] 210tkm na blacie. Pomyślałem chwile że łożyska...

    210tkm na blacie. Pomyślałem chwile że łożyska pewnie niedługo się odezwą no i trzy dni później zaczęło huczec prawe przednie. Po ściągnięciu okazało się ze sworzen dolnego wahacza ma juz luz a tylna...
  14. Odpowiedzi
    79
    Odwiedzin
    20,473

    Sonda: [GTV] No co wy? Po ktoryms tam roku z powodu kolejnych...

    No co wy? Po ktoryms tam roku z powodu kolejnych norm emisji Euro . Jest tak , ze są dwa katy na kolektorze , potem chyba jeszcze jeden kat i za nim tlumik srodkowy i faktycznie 3 tylne tlumiki czyli...
  15. Temat: Felgi 19

    Nazar
    Odpowiedzi
    31
    Odwiedzin
    952

    Jezeli wchodzą koła 18" 225/40/18 lub 215/40/18...

    Jezeli wchodzą koła 18" 225/40/18 lub 215/40/18 to i wejdzie 225/35/19 lub 215/35/19 bo srednica zostanie zachowana. Teraz kwestia doboru szerokosci felgi i ET zeby ci nie obcierało. A to juz...
  16. Odpowiedzi
    11,800
    Odwiedzin
    2,986,796

    Przyklejony: [159] Idę o każdy piniondz ,że nie. Przerabiałem juz...

    Idę o każdy piniondz ,że nie. Przerabiałem juz kilka kompletow wklesłych felg i niektóre nawet na zwykły zacisk nie wchodzą. U siebie mam zime 18/8" ET35 i na duże Brembo trzeba prawie 2cm dystans (...
  17. Odpowiedzi
    11,800
    Odwiedzin
    2,986,796

    Przyklejony: [159] [QUOTE=Czarny_28;2184132]Chłopaki chce założyć...

    [QUOTE=Czarny_28;2184132]Chłopaki chce założyć podróbki z Giuli 19 " ET 33 i gość twierdzi, że bez dystansow nie wejdą. Mam małe zaciski. 18" z tym samym ET wchodzi ponoć bez niczego. Nie rozumiem...
  18. [GTV Spider] Dla mnie zakładanie na przod 13cm w seryjny otwor...

    Dla mnie zakładanie na przod 13cm w seryjny otwor na dystansie tylko mija sie z celem. Jedyna opcja zeby to w miare grało to zrobic zamkniecie od tylu glosnika zywicą i matą , bo resztki niskich...
  19. Odpowiedzi
    246
    Odwiedzin
    54,379

    [GTV Spider] U mnie przy Zender Siena 18/8" ET32 ( bodajże )...

    U mnie przy Zender Siena 18/8" ET32 ( bodajże ) nic nie obciera. Zawsze mozna dołożyć dystans. Na tyle to samo. Fakt ze GTV Spider ma ranty blotnikow ( te zagiecie do srodka ) mega duże ale na tyle...
  20. Odpowiedzi
    79
    Odwiedzin
    20,473

    Sonda: [GTV] Ja kupiłem uzywke Supersprinta bo był za psie...

    Ja kupiłem uzywke Supersprinta bo był za psie pieniądze i w TSie sie zawiodłem. Jednak chyba nie samym tłumikiem a chyba ukladem wydechowym Spidera. Ja rozumie ze jak zostały makaronom nadstany na...
  21. Odpowiedzi
    11,800
    Odwiedzin
    2,986,796

    Przyklejony: [159] Hehehe nie chce sie tu chwalić ale chyba...

    Hehehe nie chce sie tu chwalić ale chyba przetarłem szlaki w naszym gronie bo chyba pierwszy odważyłem sie na złoty i pozniej był juz wysyp wsrod znajomych. Ja oglądałem wczesniej zdjecia czarneg...
  22. Odpowiedzi
    11,800
    Odwiedzin
    2,986,796

    Przyklejony: [159] Czarne bym olał bo pomniejsza i zgubisz cały wzór...

    Czarne bym olał bo pomniejsza i zgubisz cały wzór koła. Ewentualnie shadow chrome z palety BMW . Srebrny jest uniwersalny no i masz detale w aucie choromowane wiec pasuje. Patrz moje felgi czarne a...
  23. Odpowiedzi
    11,800
    Odwiedzin
    2,986,796

    Przyklejony: [159] Hmmmm złote nie pasują powiadasz... No kwestia...

    Hmmmm złote nie pasują powiadasz... No kwestia gustu. Mi tam się podoba zwłaszcza ze mam ciemny banan...
  24. Odpowiedzi
    10
    Odwiedzin
    740

    100lat temu owal , nierdzewka . 2,4 z...

    100lat temu owal , nierdzewka . 2,4 z przewierconym katem zeby puszke zostawic i tylko koncowy sport i diesel pieciocylindrowy warczał prawie jak boxer Subaru :)261060

    Wysłane z mojego ALE-L21...
  25. Odpowiedzi
    10
    Odwiedzin
    740

    Ja w 156 2,4 SW bez problemu zamontowałem WM...

    Ja w 156 2,4 SW bez problemu zamontowałem WM Sports o standardowej długosci . Każdy tłumikarz ci to ogarnie , nawet mechanik który operuje spawarką :)

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 500
Strona 1 z 20 1 2 3 4
Amortyzatory