Szukaj:

Typ: Posty; użytkownik: Kilu89; Słowo(a):

Strona 1 z 6 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).

  1. [Sprzedam] Oryginalne blokady wałków rozrządu, koła prasowego 156 166 2.5 3.0

    Oryginalne blokady wałków rozrządu oraz blokada koła prasowego dla Alfa Romeo 156 166 2.5 V6 24v, 3.0 V6 24v

    Zestaw używany w stanie bardzo dobrym.

    300zl
    ...
  2. Odpowiedzi
    0
    Odwiedzin
    1,055

    [156] Przewód odmy Alfa 156 V6

    Witam. Potrzebowałbym zakupic przedowy odmy z silnika 2.5V6 montowanego w AR 156 w 2000r. Chodzi mi dokladnie o przewód zaznaczony na dolaczonym obrazku....
  3. Odpowiedzi
    5
    Odwiedzin
    1,214

    Wlasnie nie chce normalnej opony :P A sam sie...

    Wlasnie nie chce normalnej opony :P A sam sie tego nie chce podjac bo juz przednie blotniki sam robilem i troszke ta robote spartoliłem :P
  4. Odpowiedzi
    5
    Odwiedzin
    1,214

    Zaklepanie blotnoków Bytom okolice

    Witam,
    Potrzebował bym jakiegos czarodzieja co zaklepałby mi tylne błotniki bo mi opona trze :D Zna ktoś takiego w okolicach Bytomia?
  5. Odpowiedzi
    9
    Odwiedzin
    5,125

    Regeneracja szlif głowicy - dobry tani warsztac

    Witam. Moze ktos polecic kogos kto dobrze zrobi mi głowice w okolicach Bytomia? Ile mozna sie spodziwac za taki szlif?
  6. Odpowiedzi
    24
    Odwiedzin
    8,769

    A to fajnie :) Dzieki kolego za pomoc :) To...

    A to fajnie :) Dzieki kolego za pomoc :)

    To nie bede kombinował z jakimis dziwnymi trojnikami tylko podlacze to tak jak bylo z 2,5
  7. Odpowiedzi
    24
    Odwiedzin
    8,769

    Czyli moge dac pokrywe ze 2.5, odme podlaczyc jak...

    Czyli moge dac pokrywe ze 2.5, odme podlaczyc jak w 2.5 i nic sie nie stanie jak jedna glowica nie bedzie miala odpowietrzenia? Bo w sumie jak tak patrza to niektóre maja a niektóre niemaja tej odmy...
  8. Odpowiedzi
    24
    Odwiedzin
    8,769

    Odgrzeje troche tamat. Ale takie pytanko odnosnie...

    Odgrzeje troche tamat. Ale takie pytanko odnosnie tej odmy bo tez swapuja wlasnie 3,0 do 156. Moge je tak podlaczyc?

    103958

    Czy moze podlaczyc tak jak jest fabrycznie w AR 166 3.0?
  9. Odpowiedzi
    7
    Odwiedzin
    2,746

    To jest 156 sedan 2000 rok

    To jest 156 sedan 2000 rok
  10. Odpowiedzi
    7
    Odwiedzin
    2,746

    On jest wlasnie uciety i nie mo zadnej koncówki....

    On jest wlasnie uciety i nie mo zadnej koncówki. Ale jak byc obadał co to i kaj idzie bylbym wdzieczny :)
  11. Odpowiedzi
    7
    Odwiedzin
    2,746

    Wlasnie ze nie jest to od klimy. Sprezarka jest...

    Wlasnie ze nie jest to od klimy. Sprezarka jest innym przewodem podlaczona, a ten nie jest nigdzie podlaczony. A moze to byc jakis przewód do czujnika ojelu? Temperatury oleju?
  12. Odpowiedzi
    7
    Odwiedzin
    2,746

    Co to za przewód w silniku? 2.5 V6

    Witam. Chciałbym sie dowiedziec co to jest za przewód? Bo mom go i nie jest on do niczego podlaczony. A jak juz robie swapa na 3.0 to chciałbym go podlaczyc tam gdzie jego miejsce.

    Pozdrawiam Kilu...
  13. Odpowiedzi
    37
    Odwiedzin
    8,475

    No to robota wkoncu ruszyla. Fakt ze juz 3 dni...

    No to robota wkoncu ruszyla. Fakt ze juz 3 dni ale nie bylo czasu pisac bo z roboty do roboty :)

    Pierwszy etap to przygotowanie nowego silika. Podwieszenie go jak i wymiana uszczelniacza wału oraz...
  14. Odpowiedzi
    37
    Odwiedzin
    8,475

    Nie mo kompresji ale to tylko przyspieszyło...

    Nie mo kompresji ale to tylko przyspieszyło wsadzenie 3.0 bo i tak o tym myslalem :)
  15. Odpowiedzi
    37
    Odwiedzin
    8,475

    Ino 3.0 :) a za motor dolech 2300

    Ino 3.0 :) a za motor dolech 2300
  16. Odpowiedzi
    37
    Odwiedzin
    8,475

    I tutaj teraz mała aktualizacja :) Wczoraj...

    I tutaj teraz mała aktualizacja :) Wczoraj zakupilem sobie jedna wazna rzecz do mojej 156-ki ktora z niej zrobi małego portowa (mam nadzieje) :D
    87714
  17. Odpowiedzi
    5
    Odwiedzin
    1,537

    Jo mom blokady do Vki. Jak w GTA walki sa takie...

    Jo mom blokady do Vki. Jak w GTA walki sa takie same jak w 2.5 i 3.0 to mozna sie dogadac :)
  18. Odpowiedzi
    0
    Odwiedzin
    1,601

    Garaż! Szukam do wynajęcia Bytom okolice?

    Siema. Mo ktos jakis kontakt na wynajęcie garazu. Interesowol by mnie garaz z kanałem i sztromem. Tyz jak by byl w miara wielki zeby 156 wlazła bez bólu na jakies zabiegi rechabilitacyjne :D Jak by...
  19. Odpowiedzi
    0
    Odwiedzin
    1,363

    Kto zakoduje mi nowe kluczyki?

    Siema. Jes sam ktos w łokolicy bytomia kto umi zaprogramowac kluczyki do 156tki. Karty kodowe mom kable mom program mom ale jo sie z tym polapac nie umia. Nie umia sie polaczyc z kompem imo.
    ...
  20. Odpowiedzi
    15
    Odwiedzin
    4,933

    No i dzieki za odpowiedz. Własnie mi o to...

    No i dzieki za odpowiedz. Własnie mi o to chodzilo. Teraz nic tylko sie musza zabrac za ta robota. Dzieki
  21. Odpowiedzi
    15
    Odwiedzin
    4,933

    Ale co nie da rady? Wymienic samego wspornika czy...

    Ale co nie da rady? Wymienic samego wspornika czy wyciagnac stabilizatora bez rozbierania całego zawieszenie?
  22. Odpowiedzi
    15
    Odwiedzin
    4,933

    [156] Jak wyciagnac przedni stabilizator

    Witam.
    Czy da rade wyciągnąć drążek stabilizatora bez rozbierania całego zawieszenie? Bo pękły mi sruby mocujące wspornik stabilizatora? Czy da rade wymienic takze sam wspornik? Bo jakos nie chce...
  23. Odpowiedzi
    2
    Odwiedzin
    1,389

    Jo pewno nie pojada bo jak znom siebie to auta...

    Jo pewno nie pojada bo jak znom siebie to auta nie byda miol :P Bo nie udo mi sie go jeszcze poskłodac :D
  24. Odpowiedzi
    5
    Odwiedzin
    2,153

    Stukanie na prostej jest rytmiczne. Jak zaczyna...

    Stukanie na prostej jest rytmiczne. Jak zaczyna autem bujac na nierównosciach to stukanie faluje (głosniej-ciszej-głosniej-ciszej)
  25. Odpowiedzi
    5
    Odwiedzin
    2,153

    Własnie w tym jednym była cało rozwalono osłona....

    Własnie w tym jednym była cało rozwalono osłona. A w tych pozostałych fakt osłona juz nie jest młodo ale jest cało. A moze to nie przeguby?
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 148
Strona 1 z 6 1 2 3 4
Amortyzatory Hamulce