Szukaj:

Typ: Posty; użytkownik: Intruz; Słowo(a):

Strona 1 z 20 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.06 sekund(y).

  1. [159] a czy szarpanie moze byc spowodowane wadliwym...

    a czy szarpanie moze byc spowodowane wadliwym dzialaniem pedalu gazu?
  2. Odpowiedzi
    19
    Odwiedzin
    661

    [159] fajne autko - identyczne jak moje, poza kolorem....

    fajne autko - identyczne jak moje, poza kolorem. Sporo dołożyłeś...ja poza uszczelką smoka i przewodem cieczy za w sumie 600 zł przez 18 tys km więcej nie dołożyłem. Aha..jeszcze program robiłem za...
  3. Odpowiedzi
    18
    Odwiedzin
    719

    [159] ja w moim SW łąduję 2.5 na wszystkie koła i jest...

    ja w moim SW łąduję 2.5 na wszystkie koła i jest super.
  4. [159] zapominij o tym - przeciez w oparciu masz...

    zapominij o tym - przeciez w oparciu masz poduszke powietrzną i z tego powodu nie można zakładać pokrowców.
  5. Odpowiedzi
    73
    Odwiedzin
    3,838

    [159] tak - u mnie w sportwagonie klapka jest z prawej...

    tak - u mnie w sportwagonie klapka jest z prawej strony, ale pod nia niczego nie ma - blacha i dwie wiązki...
  6. Odpowiedzi
    73
    Odwiedzin
    3,838

    [159] kurka...u mnie nie ma takiej skrzynki w...

    kurka...u mnie nie ma takiej skrzynki w bagażniku...podobnie jak gniazdka zapalniczki...
    Nie wiecie czasem czy wiązka bedzie miała kostke do podłaczenia gniazdka?
  7. Odpowiedzi
    20
    Odwiedzin
    1,964

    ale ten wypadek miał miejsce chyba w Chinach...

    ale ten wypadek miał miejsce chyba w Chinach...
  8. Odpowiedzi
    12
    Odwiedzin
    1,084

    [Brera] Wyjątkową masz tapicerkę - poltrona frau, skóra...

    Wyjątkową masz tapicerkę - poltrona frau, skóra taka sama jak w Ferrari, Maserati. Ciekawe ile taka opcja kosztowała przy konfiguracji...
  9. Odpowiedzi
    73
    Odwiedzin
    3,838

    [159] u mnie też wzięli zasilanie ze skrzynki...

    u mnie też wzięli zasilanie ze skrzynki bezpieczników w tablicy pod kierownicą...debile
  10. Odpowiedzi
    73
    Odwiedzin
    3,838

    [159] ok, przyznaj sie jak długo auto stało z zapalonym...

    ok, przyznaj sie jak długo auto stało z zapalonym silnikiem, że tak szybko sie zjarało? Nie wierzą , że w pół minuty kostka sie stopiła. To musiało trwać...
  11. Odpowiedzi
    334
    Odwiedzin
    128,414

    [159] kupiłem w inter cars - obroty maja...

    kupiłem w inter cars - obroty maja spore...codziennie od nich bierzemy akumulatory do firmy...
  12. Odpowiedzi
    334
    Odwiedzin
    128,414

    [159] Heh..zamówiłem ta varte i przyszła...

    Heh..zamówiłem ta varte i przyszła rozłądowana...ciekawe ile lezała na magazynie?
  13. Odpowiedzi
    334
    Odwiedzin
    128,414

    [159] co myslicie o Varcie silver 77Ah/780A? Silnik 2.0...

    co myslicie o Varcie silver 77Ah/780A? Silnik 2.0 jdtm z grzałką ptc
  14. Odpowiedzi
    8
    Odwiedzin
    378

    [159] u mnie sprzedajcy wyciagnal wszystko z bagaznika...

    u mnie sprzedajcy wyciagnal wszystko z bagaznika i tez mialem zdeformowana podloge, ale kupilem podkladke,oryginalny zasobnik z narzedziami i penowymiarowe kolo 17 i podloga opiera sie o ten zestaw....
  15. Odpowiedzi
    9
    Odwiedzin
    302

    [159] u mnie tez ten przewod strzelil...zamowilem w aso...

    u mnie tez ten przewod strzelil...zamowilem w aso fiata - mieli z dnia na dzien.
  16. Odpowiedzi
    8
    Odwiedzin
    352

    [159] a jak skontrolować poziom oleju w skrzynce C635?...

    a jak skontrolować poziom oleju w skrzynce C635? Warto zmeniać w niej olej?
  17. [159] dzięki! Możesz przesłać namiar na tego mechanika?...

    dzięki! Możesz przesłać namiar na tego mechanika?

    - - - Updated - - -



    ja mam całą ekologie na pokładzie
  18. [159] a ile dales za czyszczenie egra?

    a ile dales za czyszczenie egra?
  19. [159] a gdzie zleciłeś czyszczenie EGRA?

    a gdzie zleciłeś czyszczenie EGRA?
  20. [159] u mnie szarpie niezależnie od temperatury... :(

    u mnie szarpie niezależnie od temperatury... :(
  21. Odpowiedzi
    1,517
    Odwiedzin
    374,259

    [159] też mam Brembo i potwierdzam, że powłoka...

    też mam Brembo i potwierdzam, że powłoka lakiernicza jest bardzo trwała, z tym że u mnie jest to taki efekt farby młotkowej w grafitowym , metalicznym odcieniu. A classik line to po prostu druga...
  22. Odpowiedzi
    9
    Odwiedzin
    279

    [159] nie, to na zdjeciu to wylacznik czujnikow...

    nie, to na zdjeciu to wylacznik czujnikow parkowania
  23. Odpowiedzi
    3,599
    Odwiedzin
    895,042

    [159] Brzmi jakby właściciielowi prosiaka ktos cukru do...

    Brzmi jakby właściciielowi prosiaka ktos cukru do baku wsypał ;)
  24. Odpowiedzi
    24
    Odwiedzin
    1,674

    [159] fajnie by było, gdyby sie zapalały w momencie...

    fajnie by było, gdyby sie zapalały w momencie otwarcia drzwi a także po włączeniu oświetlenia głownego kabiny na podsufitce...jest to do ogarnięcia? Może ktoś już przerabiał?
  25. Odpowiedzi
    24
    Odwiedzin
    1,674

    [159] orientujecie się, czy w 159 było kiedyś montowane...

    orientujecie się, czy w 159 było kiedyś montowane oświetlenie przestrzeni wokół nóg? bo nawet jeep z lat 80 je miał...Myślałem o zainstalowaniu czegoś takiego, tylko nie wiem gdzie podłączyć...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 500
Strona 1 z 20 1 2 3 4
Amortyzatory Hamulce