Szukaj:

Typ: Posty; użytkownik: byczyAchim; Słowo(a):

Strona 1 z 2 1 2

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).

  1. [159] Nie wyobrazam sobie jazdy takim autem. Plywajacy,...

    Nie wyobrazam sobie jazdy takim autem. Plywajacy, ciezki przod i twardy tyl (?). Co dokladnie porownujesz? Jesli przeswit od ziemii to TAK, z przodu powinien byc troszke mniejszy niz z tylu. Jesli...
  2. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    659

    [159] Maly reczniczek/szmatka o wymiarach tylka,...

    Maly reczniczek/szmatka o wymiarach tylka, dobrany pod kolor tapicerki rozwiazuje sprawe ;-)
  3. Odpowiedzi
    19
    Odwiedzin
    1,056

    [159] Czytaj ze zrozumieniem. Sam cytujesz, ze "xl do...

    Czytaj ze zrozumieniem. Sam cytujesz, ze "xl do aut spotowych i suvow PRZEDE WSZYSTKIM" a nie tylko i wylacznie ;-). O tarcie sie nie martw bo jak juz wspominali wczesniej Twoja opona jest mniejsza...
  4. Odpowiedzi
    27
    Odwiedzin
    16,369

    [159] Wyraz "STĄD" jest sam w sobie linkiem do spinek...

    Wyraz "STĄD" jest sam w sobie linkiem do spinek na ali (wiec czas oczekiwania spory) ;-)
  5. Odpowiedzi
    7
    Odwiedzin
    502

    [159] Ale maslo maslane. Chcesz zalozyc opony 17...

    Ale maslo maslane. Chcesz zalozyc opony 17 calowe? Jesli masz "male brembo" to mozesz wsadzic kolo od 16 do 20 cali. Czy bedzie haczyc to wszystko zalezy od profilu i szerokosci opony jaka zalozysz
  6. Odpowiedzi
    8
    Odwiedzin
    689

    [159] Masa wlasna wbita w dowod jest liczona juz z...

    Masa wlasna wbita w dowod jest liczona juz z kierowca wazacym 75kg ;-)
    Gratuluje zakupu. Ja calutki pakiet startowy robilem u Cinka wiec przy okazji zestroilismy na bezpieczne i bezdymne 209KM i...
  7. Odpowiedzi
    161
    Odwiedzin
    15,998

    [159] Z ciekawosci zapytam, owe przeciaganie biegow to...

    Z ciekawosci zapytam, owe przeciaganie biegow to o jakich obrotach mowimy? Po rozgrzaniu jest to samo? Aisin (przynajmniej u mnie) pozwala wrzucac biegi od ~2100obr/min (na D, na recznej zmianie od...
  8. Odpowiedzi
    7
    Odwiedzin
    394

    [159] Jesli ktos stoi przed tym dylematem a nie zalezy...

    Jesli ktos stoi przed tym dylematem a nie zalezy mu do konca na wygladzie (czyli nie u Ciebie ;-)) to polecam kupic na zime 215/55/17 zamiast dedykowanego. Obwod kola rozni sie chyba o 0,2mm jak...
  9. Odpowiedzi
    17,230
    Odwiedzin
    3,429,527

    Przyklejony: [159] Obstawiam, ze przyjechal do Polski po lekkiej...

    Obstawiam, ze przyjechal do Polski po lekkiej kolizji. Taile wymienione pewnie z jakiegos anglika w ori lakierze. Przebieg moze byc realny skoro handlarz juz podaje VIN, poza tym podniesli teraz kary...
  10. [159] Dokladnie, a jesli jest wszystko w aucie sprawne...

    Dokladnie, a jesli jest wszystko w aucie sprawne to wystaczy przebolec to, ze sa tylko dwa wyjscia z tej sytuacji a nie wymieniac wszystkiego po kolei ;)
    1. Dwa razy wlozyc kluczyk/podwojne...
  11. [159] Loo Panie. 3 miechy to expressowo. Ja przed...

    Loo Panie. 3 miechy to expressowo. Ja przed zakupem zdazylem pojezdzic kilkoma wersjami. 2.0 (z softem i bez), 2.4 (w automacie i manualu, z softami i bez..), tbi. Ostateczny wybor padl na 2.4 z...
  12. Odpowiedzi
    6
    Odwiedzin
    1,136

    [159] Musisz byc bardziej stanowczy w swoich...

    Musisz byc bardziej stanowczy w swoich dzialaniach ;-) lekko podwazasz w trzech punktach (mozliwie po trzech stronach) i ciagniesz w gore. Robisz dokladnie to samo co gosc na wspomnianym przez Ciebie...
  13. Odpowiedzi
    6
    Odwiedzin
    1,136

    [159] Przerabialem u siebie temat zeby zalozyc kieszen...

    Przerabialem u siebie temat zeby zalozyc kieszen radia i wymienic plastik knefla start/stop. Najpierw sciagasz galke (kolega wyzej podal Ci linka), ustawiasz na N (najwygodniej). Podwazasz caly dekor...
  14. Odpowiedzi
    6
    Odwiedzin
    1,893

    [Brera] Jak jest okazja to bierz i rejestruj z kierownica...

    Jak jest okazja to bierz i rejestruj z kierownica po prawej. Troche ciezej sie jezdzi ale to w koncu brera, wynagrodzi Ci to :). Jak pisali chlopcy wyzej z przekladka za duzo rzezbienia wg mnie.
  15. Odpowiedzi
    9
    Odwiedzin
    3,834

    Unikaj jak ognia! Powyzej 172kkm na liczniku z...

    Unikaj jak ognia! Powyzej 172kkm na liczniku z marszu spisuj na straty ;D taki np. 110kkm mmhm, malina - brac w ciemno! A tak na powaznie to tym silnikiem (pewnie jak wieloma) mozna przejechac 500kkm...
  16. Odpowiedzi
    17,230
    Odwiedzin
    3,429,527

    Przyklejony: [159] Na pewno jest spora rzesza potencjalnych klientow...

    Na pewno jest spora rzesza potencjalnych klientow (zaryzykuje stwierdzenie, ze z 40%), dla ktorych podwojna warstwa lakieru na dachu to nieistotny fakt. Nawet gdy wypowiesz im to w twarz z glebokim...
  17. Odpowiedzi
    12
    Odwiedzin
    1,060

    [Brera] Jak juz koledy pisali wyzej, ceny beda rosly ale...

    Jak juz koledy pisali wyzej, ceny beda rosly ale tylko najmocniejszych i najlepiej utrzymanych egzemplarzy. Chociaz i tak mowimy tu o kilkunastu latach do przodu. Obserwuje rynki zachodnie ze...
  18. Pewnie nie wiele wniose do Twoich rozwazan nt....

    Pewnie nie wiele wniose do Twoich rozwazan nt. silnika :) ale nawet jesli ktos bardzo sie postara (jak kolega wyzej) to nie ma szans na "rozwianie watpliwosci". Tylko i wylacznie przejazdzka kazdym z...
  19. Odpowiedzi
    17,230
    Odwiedzin
    3,429,527

    Przyklejony: [159] https://carauction.axa.ch/ ulubiony portal...

    https://carauction.axa.ch/ ulubiony portal polskich handlarzy szwajcarami. Szczegolnie Radom, Plock ale nie tylko :) lawety przywoza ponad 100 aut miesiecznie a potem juz tylko mniej lub bardziej...
  20. Odpowiedzi
    17,230
    Odwiedzin
    3,429,527

    Przyklejony: [159] Gdyby stala jeszcze w Szwajcarii, na chodzie i w...

    Gdyby stala jeszcze w Szwajcarii, na chodzie i w calosci, z tym przebiegiem co piszesz to by kosztowala grubo ponad 5 dych samego handlarza. Ta konkretna sztuka najprawdopodobniej to rozbitek bo...
  21. Przyklejony: Witam, jestem w stanie rzetelnie odpowiedziec Ci...

    Witam, jestem w stanie rzetelnie odpowiedziec Ci na pytanie aczkolwiek to tylko moje subiektywne odczucia. Postaram sie bez zbednej wazeliny chociaz wrazenia mam bardzo pozytywne. Ale od poczatku....
  22. Odpowiedzi
    17,230
    Odwiedzin
    3,429,527

    Przyklejony: [159] W porzadku. Na zlecenie sprowadzenia w ciemno,...

    W porzadku. Na zlecenie sprowadzenia w ciemno, zaliczki itp. tez bym sie nie zdecydowal, jak piszesz. Dla mnie liczy sie dany egzemplarz samochodu a nie sprzedawca. Moze byc nawet najwiekszym kutasem...
  23. Odpowiedzi
    17,230
    Odwiedzin
    3,429,527

    Przyklejony: [159] Bardzo prosze: ...

    Bardzo prosze:
    m.facebook.com/story.php?story_fbid=1333707976776960&id=1135841869896906

    259852

    Gosc sprowadza glownie ze Szwajcarii. Sam jade ogladac, kolo soboty, 159 ti 2.4 automat prosto z...
  24. Odpowiedzi
    17,230
    Odwiedzin
    3,429,527

    Przyklejony: [159] Niezly kabaret sie Wam tu robi ;DDD dobrze...

    Niezly kabaret sie Wam tu robi ;DDD dobrze chopie, ze nie kupujesz golfa czy bety bo by Ci znakow braklo ;)



    Niestety efekt orania mlodych ludzi postepuje. Ja w przeciagu roku, w wolnych...
  25. Odpowiedzi
    26
    Odwiedzin
    4,854

    [Stelvio] Dobra fura! Smiem twierdzic, ze obojetnie jaki...

    Dobra fura! Smiem twierdzic, ze obojetnie jaki kolor bys wzial to na zywo okazalby sie feest zaajebistym i tym jedynym ;-) alfy tak maja, a stelvio z tymi pakietami w szczegolnosci.
    Congratulations...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 32
Strona 1 z 2 1 2
Amortyzatory