Szukaj:

Typ: Posty; użytkownik: Amoath; Słowo(a):

Strona 1 z 12 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.03 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    70
    Odwiedzin
    11,743

    [Giulia] No więc większość jak już nie wszystkie diesle...

    No więc większość jak już nie wszystkie diesle mają AdBlue by spełnić normy emocji spalin :D
  2. Odpowiedzi
    139
    Odwiedzin
    8,519

    [Giulia] Miałem jazdę testowa diesel plus manual, tragedia...

    Miałem jazdę testowa diesel plus manual, tragedia .... Niższy moment, wiadomo dwumasa , drogie wtryski, sypią się dpfy i wtryski... Wiadomo jak każdy diesel , gość miał trzy auta sprowadzone i bardzo...
  3. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    1,087

    [Giulia] Rozumiem :) dzięki!

    Rozumiem :) dzięki!
  4. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    1,087

    [Giulia] tak z ciekawości gdzie dali Ci tak długi leasing,...

    tak z ciekawości gdzie dali Ci tak długi leasing, FCA bank proponował max 3 lata ... co do swapa nie opłacalne, w "normalnych" autach to jest milion przeróbek, tutaj, hamulce, zawieszenie, cała...
  5. Odpowiedzi
    1,588
    Odwiedzin
    393,206

    [159] a ja wyczyściłem zaciski, jarzma, tarcze,...

    a ja wyczyściłem zaciski, jarzma, tarcze, wszystko na glanc, załozyłem nowe klocki BOSCHA i dalej piszczy ... nie wiem co jest ale mnie to denerwuje ...
  6. Odpowiedzi
    10
    Odwiedzin
    990

    [159] nie, chyba że tłoki spotykaly sie z zaworami ale...

    nie, chyba że tłoki spotykaly sie z zaworami ale też znikoma szansa ze opiłki, jak juz to elementy silnika co pogorszyło by prace silnika, ewidentnie ktos nie wymieniał oleju, i panewki sie przytarły...
  7. Odpowiedzi
    10
    Odwiedzin
    990

    [159] Jak umiesz i masz możliwość micha w dół i zobacz...

    Jak umiesz i masz możliwość micha w dół i zobacz co z panewkami zanim będzie za późno.
  8. Odpowiedzi
    1,867
    Odwiedzin
    183,504

    i jaki czas oczekiwania ?

    i jaki czas oczekiwania ?
  9. Odpowiedzi
    12,154
    Odwiedzin
    3,214,330

    Przyklejony: [159] Ok, a ET38 ,19"x8.5j? Proste ramiona od środka do...

    Ok, a ET38 ,19"x8.5j? Proste ramiona od środka do obwodu, bez udziwnień. ? Tu na pewno będzie potrzeba dystansów?
  10. Odpowiedzi
    1,867
    Odwiedzin
    183,504

    no ja sie imho wstrzymałem z kupnem bo to jest...

    no ja sie imho wstrzymałem z kupnem bo to jest nic niepewnego, ani praca, ani gospodarki, włosi wgl mają rzeźnie więc jak sie uspokoi ponownie przeanalizuje oferte AR a tym czasem zostaje 159
  11. Odpowiedzi
    1,867
    Odwiedzin
    183,504

    od dealera w warszawie bo miałem tam upatrzona...

    od dealera w warszawie bo miałem tam upatrzona wersje veloce :P fabryki stoją ,zamówienia wpływają, wszystko się będzie przedłużać
  12. Odpowiedzi
    12,154
    Odwiedzin
    3,214,330

    Przyklejony: [159] A jaki? 10?15?

    A jaki? 10?15?
  13. Odpowiedzi
    12,154
    Odwiedzin
    3,214,330

    Przyklejony: [159] Witam, Tomason 19" 8.5j et45 wejdzie do alfy 159?...

    Witam, Tomason 19" 8.5j et45 wejdzie do alfy 159? Dystans będzie potrzebny? Małe brembo305mm
  14. Odpowiedzi
    1,867
    Odwiedzin
    183,504

    Jak to teraz z okresem oczekiwania? Slyszalem że...

    Jak to teraz z okresem oczekiwania? Slyszalem że 1.5 roku opóźnienia bedzie
  15. Odpowiedzi
    1,588
    Odwiedzin
    393,206

    [159] A da się z czegoś to zrobić?

    A da się z czegoś to zrobić?
  16. Odpowiedzi
    1,588
    Odwiedzin
    393,206

    [159] A gdzie to choleratwo zdobyć?

    A gdzie to choleratwo zdobyć?
  17. Odpowiedzi
    1,588
    Odwiedzin
    393,206

    [159] Nowe tarcze nie wiem i klocki daco bo takie mieli...

    Nowe tarcze nie wiem i klocki daco bo takie mieli w hurtowni, z tym że hamują zajebiście, tylko przy lekkim hamowaniu pisk że głowa boli, mocniej się naciśnie jest ok.
  18. Odpowiedzi
    1,588
    Odwiedzin
    393,206

    [159] Ceramiki zamówione, z resztą jeszcze może EBC...

    Ceramiki zamówione, z resztą jeszcze może EBC wybiorę, do wtorku mam czas, ale szykują się ostre mody :D
  19. Odpowiedzi
    1,588
    Odwiedzin
    393,206

    [159] A poziom hałasu?

    A poziom hałasu?
  20. Odpowiedzi
    1,588
    Odwiedzin
    393,206

    [159] ATE za 221 PLN vs EBC green stuff za ok. 370pln,...

    ATE za 221 PLN vs EBC green stuff za ok. 370pln, tarcze mam bez nacięć i nawierceń, zwykle gładkie tarcze
  21. Odpowiedzi
    1,588
    Odwiedzin
    393,206

    [159] a ATE vs EBC? roznica 120 PLN tarcze mam dobre...

    a ATE vs EBC? roznica 120 PLN tarcze mam dobre stare ale klocki piszczą jak skurwy*** jakieś gówno założone
  22. Odpowiedzi
    1,588
    Odwiedzin
    393,206

    [159] Szybkie pytanie warto EBC green? Czy lepiej TRW...

    Szybkie pytanie warto EBC green? Czy lepiej TRW klocki lub ATE? Warto przepłacać?
  23. [Giulia] czyli ogólnie silnik 2.2 jtdm warty? czy lepiej...

    czyli ogólnie silnik 2.2 jtdm warty? czy lepiej isc w benzyne
  24. Odpowiedzi
    20
    Odwiedzin
    1,578

    [159] Wyszło z rozmowy i ponownego pomiaru że mapa jest...

    Wyszło z rozmowy i ponownego pomiaru że mapa jest ok ... No nic będę jutro testował na Mes/fes co tam odchodzi od normy
  25. Odpowiedzi
    20
    Odwiedzin
    1,578

    [159] Będę jutro dzwonil

    Będę jutro dzwonil
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 289
Strona 1 z 12 1 2 3 4
Amortyzatory