Strona 13 z 13 PierwszyPierwszy ... 345678910111213
Pokaż wyniki od 121 do 128 z 128

Temat: WYMIANA akumulatora

  1. #121
    Użytkownik Świeżak Avatar kml89
    Dołączył
    08 2024
    Mieszka w
    Poznań Zwiedzam
    Auto
    Giulia 200@294KM (2017) | Audi S3 (2022)
    Postów
    111

    Domyślnie

    mam od 1.5roku AGM i na zimę planowałem wymianę na EFB, ale może się okazać że będzie tak samo - bo alfa więcej stoi niż jeździ (szczególnie teraz w wakacje)


    ale też po ładowaniu prostownikiem (od strony maski) miałem później błąd od IBS (i po paru dniach znowu SoC poniżej 65%) - więc nie wiem czy coś z tym czujnikiem, czy potrzebny reset po ładowaniu - bo przez to nie ładował np. cholera wie
    Ostatnio edytowane przez kml89 ; 10-07-2025 o 10:00

  2. #122
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,724

    Domyślnie

    Normalnie żaden reset nie jest potrzebny, często tak ładuję i nie mam błędów. A powiedzmy ze trzy godziny po ładowaniu jaki miałeś SoC?
    Kiepski prostownik nie wchodzi w grę?

  3. #123
    Użytkownik Świeżak Avatar kml89
    Dołączył
    08 2024
    Mieszka w
    Poznań Zwiedzam
    Auto
    Giulia 200@294KM (2017) | Audi S3 (2022)
    Postów
    111

    Domyślnie

    ładowałem do 100% (od poziomu 53%) przez 12h - mam BOSCH C30 (3.8A), to może sam czujnik u mnie szwankuje,

    ale z drugiej strony, jak jeździłem w trasy to nie było takich spadków - albo inaczej spadki były, ale się uzupełniały na bieżąco

    - - - Updated - - -

    naczytałem się na zagranicznych forach, że ktoś miał podobnie, wymienił na inny akumulator i problemy się skończyły - tak jakby coś nie współpracowało z niektórymi modelami, mam vartę AGM 95ah

    nie wiadomo ile w tym prawdy..

  4. #124
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,724

    Domyślnie

    Trochę nie wierzę w podniesienie o 50% w ciągu 12h prądem 3.8A. U mnie to zajmuje dłużej i to prądem startowym 10A (chyba że u mnie coś jest nie tak :-) ). Tzn nie mówię, że Tobie nie wierzę tylko w realność wskazania.
    Może więc coś faktycznie z czujnikiem? Fajnie byłoby podmienić na próbę - alu albo czujnik...
    Może jeszcze sprawdź solidność umasowienia akumulatora z prostych rzeczy.

  5. #125
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2023
    Auto
    Guilia 2.0 200 MY18
    Postów
    22

    Domyślnie

    Cytat Napisał kml89 Zobacz post
    z drugiej strony, jak jeździłem w trasy to nie było takich spadków - albo inaczej spadki były, ale się uzupełniały na bieżąco
    No i szafa gra
    Cytat Napisał kml89 Zobacz post
    mam od 1.5roku AGM i na zimę planowałem wymianę na EFB
    A są jakieś problemy teraz przy 65%? Albo okolicach 50%? Lusterka nie grzeją? Start stop wariuje?rozumiem, że w proxy zmieniałeś na AGM i w mes zadałeś procedurę wymiany aku? 65% może być normalnym zjawiskiem, może właśnie miał zamiar podładować się do 80% w trasie..

    Troche szokująca jest dla mnie ta wymiana po 1,5 roku. Ja mam jeszcze swój fabryczny EFB z 2018 i planuję wysłać go na emeryturę tylko czysto profilaktycznie.

  6. #126
    Użytkownik Świeżak Avatar andie
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    śląsk
    Auto
    Giulia 2.0 USA; Lancia Delta t-jet
    Postów
    179

    Domyślnie

    Ja z 2.miesiące temu kupiłem molla EFB 94Ah 650zł. Naładowanie utrzymuje się w okolicach 80/85%. Raz w miesiącu go podładuję do full. Co ciekawe ostatnio po doładowaniu żle odczytał lub zawiesił się - pokazywał cały czas 80%. Dopiero po dwóch odpaleniach zaczytał prawidłowy poziom i ładowanie zaraz spadło. Ja przy hamowaniu silnikiem lekko na hamulec nacisnę i dalej hamowanie silnikiem jest już z wyższym ładowaniem.

    Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

  7. #127
    Użytkownik Świeżak Avatar kml89
    Dołączył
    08 2024
    Mieszka w
    Poznań Zwiedzam
    Auto
    Giulia 200@294KM (2017) | Audi S3 (2022)
    Postów
    111

    Domyślnie

    to jeszcze powiedz ile średnio czasu dziennie samochód pracuje od odpalenia, że utrzymuje te 80%>?
    bo u mnie jak robił w roku szkolnym trasy po 15min 2x dziennie, stał przez weekend, albo robił przejażdżkę 2h co 2 tygodnie, to sukcesywnie spadało do tych 50% na tym moim AGM na przestrzeni miesiąca (po ładowaniu prostownikiem do 100%)

  8. #128
    Użytkownik Świeżak Avatar andie
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    śląsk
    Auto
    Giulia 2.0 USA; Lancia Delta t-jet
    Postów
    179

    Domyślnie

    Pracuje ok 35min x 2 w ciągu dnia. W tygodniu dwa/trzy dni jazdy.

    Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [159] Wymiana akumulatora
    Utworzone przez tvardy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 31-10-2017, 16:45
  2. [Giulietta] Wymiana Akumulatora
    Utworzone przez magazino w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2016, 14:40
  3. wymiana akumulatora
    Utworzone przez Johny01 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 18-11-2012, 14:17
  4. wymiana akumulatora.
    Utworzone przez Szyndzielosz w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-06-2010, 12:30
  5. Wymiana akumulatora
    Utworzone przez olaf w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-05-2010, 15:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory