dzięki, sprawdzę
...może przygięcie lekko w dół tych skrzydełek zawleczki też coś da
dzięki, sprawdzę
...może przygięcie lekko w dół tych skrzydełek zawleczki też coś da
Ostatnio edytowane przez loozik ; 17-12-2021 o 11:27
Panowie, ale tego pierścienia nie ma w przedlifcie prawda? Bo jak jest to się zastanawiam czy nie iść.
Ciekawe czy można dołożyć sam pierścień
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
ten półksiężyc jest również w przedliftach
Odkopię wątek, bo filmiki z nagraniem dźwięku nie są już dostępne i nie mam z czym porównać.
Pacjent to Stelvio 2019 280km 2.0 benzyna, przebieg 19tys kmPo dłuższej trasie pojawił się dzisiaj taki dzwiek:
https://youtube.com/shorts/8u5xL7ZCPyw?feature=share3
Czy tak hałasuje sprężarka z poluzowanymi śrubami? Najlepiej słychać pod autem, na połączeniu skrzyni i silnika.
Ostatnio edytowane przez Airen ; 23-07-2023 o 17:38
"For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson
Pomogo? U mnie ten sam problem między 2300 - 3500 obr podczas wyprzedzania. Przesyam link do dyskusji na ten temat na yt:
https://www.youtube.com/watch?v=12LzWDn0ark
A to nie są właśnie wibracje od cięgna wastegate? Około 25sec widać jak drży. Przytrzymaj łąpą i zobacz.
Na zimnym silniku z reguły brzęczy bardziej.
U mnie była sytuacja, że w kabinie słyszałem brzęczenie z okolic turbo podczas ostrzejszego wyprzedzania. Nawet zgłaszałem to w ASO ale oczywiście nic w ogóle nie słyszeli.
Natomiast przestałem je słyszeć po wymianie zaworka upustowego DV na GFB. Ale czy to zbieg okoliczności czy to on pomógł to tak na prawdę nie mam pewności.
Ostatnio edytowane przez netzmark ; Dzisiaj o 12:47
terkotanie przy przyśpieszaniu to odkręcona turbina od silnika - popuściły albo uciekły nakrętki 3- majace turbo. przerabiałem temat