Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
To mogli polecać 0W20, a potem klient pupi nową, al np toyotę [emoji6]. A na serio, to SĄ stosowane przez producentów bardziej wyrafinowane sposoby na dodatkowy zarobek. Weźmy taką lampę przednią od nowego modelu. 10 tyś taki element stoi jak nic. Oczywiście, to pójdzie z OC/AC, ale po kropelce że swoich polis wszyscy na to się zrzucamy.
Dzisiaj dopadła mnie awaria wozu. Wjechałem na drogę ekspresową z włączonym trybem Dynamic. Mocniej wdepnąłem gaz, a po chwili błąd DNA, Start-Stop niedostępny, silnik chodzi jak w starym czołgu, miga kontrolka silnika. Po podłączeniu MES mam błąd B1039-64 - Przełącznik kontroli dynamiki wejście Signal plausibility failure. Po opisie błędu wnioskuję, że to awaria przełącznika DNA, ale martwi mnie nierówna praca silnika.