Hej, w świeżo sprowadzonym Stelvio 2.0 280KM mam ten błąd, wymieniłem olej, filtry, nie pomogło. Za pomocą FES robię Service Reset w dwóch miejscach (silnik i service reset) i po uruchomieniu mam komunikat że trzeba wymienić olej - jeszcze gdzieś trzeba go wykasować?. Da się wyprogramować ten zawór pompy jak to jest robione w grupie VAG? Oraz czy wymieniać sam zawór w tej pompie czy całą pompę, i czy też przy tej okazji rozrząd? Miał ktoś podobnie i może podzielić się swoimi spostrzeżeniami?
READING ERROR CODES:
1. P06DD-00 - Variable displacement engine oil pump
Operating time: 226767 min
Startups counter: 10167
Engine speed: 1869 rpm
Gas pedal position: 4,71 %
Throttle angle: 5,06 deg.
Vehicle speed: 21,19 km/h
Gear engaged: 2
Odometer: 131312,1 km
Spark advance: 30,250 deg.
Engine temperature: 88 °C
Battery voltage: 12,0 V
Intake pressure: 329 mbar
Clutch pedal: Released
Clutch contact 2: Released
Brake pedal: Released
Brake contact 2: Released
Air flow rate: 25,38 Kg/h
Air temperature: 60 °C
Boost pressure: 998 mbar
Atmospheric pressure: 983 mbar
Engine oil temperature: 88 °C
STOP&START temporary deactivation status: Speed<10km/h
IBS Battery charge status: 84 %
Brake booster vacuum switch: Open
UniAir electrovalve actuation mode: Hybrid
Universal code: Not received
Engine startup: Allowed
Fuel level: 30,98 %