Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Demontaż pompy oleju 2.4jtd

  1. #1
    dawidkar
    Gość

    Domyślnie Demontaż pompy oleju 2.4jtd

    witam potrzebuje zdjąć pompe oleju , ale mam problem mianowicie chodzi o koło zębate walu jak je sciagnać???? potrzebuje do tego blokade?? silnik 2.4jtd 166 140km dzieki za odp.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Poszukaj odpowiedzi na forum Lancii (lanciapolska.org). Jest tam sporo na ten temat. Jak znajdę chwilkę poszukam linka do tematu.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    w technicznym dziale jest tam nawet temat o tym podwieszony

    z tą srubą bedziesz miał problem bo tam jest bardzo duzy moment, mozna sobie zrobić jakąś dźwignie z 6ma otworami co ją przykręcisz do koła i gdzies zaprzesz a potem jakis klucz i ze 2 metry albo wiecej rury z kanału..

    pamiętaj o nowej srubie przy ponownym skreceniu bo ona jest tylko jednorazowa - uplastycznia się

    zmieniasz pompe bo juz nie mozesz wytrzymać klekotania??

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Idealnie taką śrubę odkręca się kluczem udarowym. trzeba go tylko skądś wziąć
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    no to napewno ale takimi spartańskimi sposobami tez sie powinno udać, kiedyś przy twin sparku tez walczyłem z tą srubą ale blokowałem w oknie skrzyni i tez sie udało...

    ze tak sie spytam.. czy u Was ten łancuszek w pompie tez tak klekocze?? ja juz na niej nakulałem z 90tys (nie wiem ile poprzedni wlasciciel na grzechoczącej już nakulał) i nie wiem czy to zmieniać latem czy zostawić, bo słyszałem juz takie opinie ze ktos zmienił i po paru tys od nowa piękna grzechotka..

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    U mnie napiernicza jak cholera. Pompa kupiona "okazyjnie" leży na półce, ale kiedy się za to zabiorę to nie mam pojęcia. Pilniejsze rzeczy do roboty a z tego co wiem nic złego się z tym stać nie może.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Kolego dawidkar,
    koło zębate napędu rozrządu na wale odkręca się bez problemu kluczem udarowym, ale uwaga w 2.4JTD ta śruba ma lewy gwint.
    Można też zablokować koło zamachowe.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mario166
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 166 2,4 JTD CF3 140 PS
    Postów
    34

    Domyślnie

    Witam, czy u Was pompa "grzechocze" cały czas czy tylko na zimnym bądź ciepłym silniku?

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    na ciepłym

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    soryy za odgrzanie kotleta ale ktos to wymieniał ?? w koncu sam ?? bo mnie juz strasznie wkur** to grzechotanie

Podobne wątki

  1. Demontaż pompy CR
    Utworzone przez kvothe w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-09-2015, 19:12
  2. Alfa 156 2.4jtd 10v Przekaźnik pompy paliwa
    Utworzone przez Cetyler w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-04-2012, 14:25
  3. [145] [2.0TS] Demontaż pompy olejowej
    Utworzone przez Mack the Knife w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-01-2010, 18:54
  4. demontaż pompy oleju 1,6 T.S
    Utworzone przez stanicha851 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-11-2009, 12:24
  5. [156] Wymiana Pompy olejowej 2.4jtd
    Utworzone przez Mario211 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-06-2008, 21:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory