witam potrzebuje zdjąć pompe oleju , ale mam problem mianowicie chodzi o koło zębate walu jak je sciagnać???? potrzebuje do tego blokade?? silnik 2.4jtd 166 140km dzieki za odp.
witam potrzebuje zdjąć pompe oleju , ale mam problem mianowicie chodzi o koło zębate walu jak je sciagnać???? potrzebuje do tego blokade?? silnik 2.4jtd 166 140km dzieki za odp.
Poszukaj odpowiedzi na forum Lancii (lanciapolska.org). Jest tam sporo na ten temat. Jak znajdę chwilkę poszukam linka do tematu.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
w technicznym dziale jest tam nawet temat o tym podwieszony
z tą srubą bedziesz miał problem bo tam jest bardzo duzy moment, mozna sobie zrobić jakąś dźwignie z 6ma otworami co ją przykręcisz do koła i gdzies zaprzesz a potem jakis klucz i ze 2 metry albo wiecej rury z kanału..
pamiętaj o nowej srubie przy ponownym skreceniu bo ona jest tylko jednorazowa - uplastycznia się
zmieniasz pompe bo juz nie mozesz wytrzymać klekotania??
Idealnie taką śrubę odkręca się kluczem udarowym. trzeba go tylko skądś wziąć![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
no to napewno ale takimi spartańskimi sposobami tez sie powinno udać, kiedyś przy twin sparku tez walczyłem z tą srubą ale blokowałem w oknie skrzyni i tez sie udało...
ze tak sie spytam.. czy u Was ten łancuszek w pompie tez tak klekocze?? ja juz na niej nakulałem z 90tys (nie wiem ile poprzedni wlasciciel na grzechoczącej już nakulał) i nie wiem czy to zmieniać latem czy zostawić, bo słyszałem juz takie opinie ze ktos zmienił i po paru tys od nowa piękna grzechotka..
U mnie napiernicza jak cholera. Pompa kupiona "okazyjnie" leży na półce, ale kiedy się za to zabiorę to nie mam pojęcia. Pilniejsze rzeczy do roboty a z tego co wiem nic złego się z tym stać nie może.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Kolego dawidkar,
koło zębate napędu rozrządu na wale odkręca się bez problemu kluczem udarowym, ale uwaga w 2.4JTD ta śruba ma lewy gwint.
Można też zablokować koło zamachowe.
Witam, czy u Was pompa "grzechocze" cały czas czy tylko na zimnym bądź ciepłym silniku?
na ciepłym
soryy za odgrzanie kotleta ale ktos to wymieniał ?? w koncu sam ?? bo mnie juz strasznie wkur** to grzechotanie