czy dla 147 Ts immo-off jest takie same dla sinika 1.6, 1.6 120KM, 155 Km ?
czy dla 147 Ts immo-off jest takie same dla sinika 1.6, 1.6 120KM, 155 Km ?
szybkie pytanie jakim kablem się łaczyć ??
jak na razie mam komunikat otwarcie portu jest nie możliwe
i nie wiem co z tym zrobić tak na dobrą sprawe
Ostatnio edytowane przez zieluch111 ; 24-10-2012 o 21:57
Kolejna alfa kolejne problemy
- VAG KKL łaczy się z ECU, airbagiem, ABS
- ELM 327 ver 1.4 CAN łączy się z ECU, i z resztą urządzeń po szynie CAN.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
poległem!!!
mam z 3 róznych źródeł galletto i żadne się nie chce połączyć
wszytskie inne programy jakie mam łaczą się bez problemu
Kolejna alfa kolejne problemy
o jakim łaczeniu mówisz ?.. bubu321 podał ci jakim interfejsem łaczymy się z Ecu, airbagiem... Galletto łaczy się swoim specyficznym interfejsem, to nie jest żaden VAG KKL ani inny znany na rynku. Podaj jak się łączysz, czy też ECU na stole ?, jakie napięcie zasilania i do jakich pinów połączone. Pin boot wybierasz dopiero jak bedzie potrzeba wgrania immo-off, lub immo-total. Zwykle przy immo-off dla Me 7.3.1 zawsze jest podawany ten schemat połaczeń. Tak mi coś tutaj nie pasowało w 147 TS boot pin to pin =20.Kod:szybkie pytanie jakim kablem się łaczyć ??
Ostatnio edytowane przez 9none ; 25-10-2012 o 16:01
tak też myślałem że zwykłymi kabelkami się nie da takiego niestety nie posiadam wiedziałem że chodzi o 20 pin też mi nie pasowało
ktoś z kablem się podejmie ?? wysłał bym pocztą bo nawet nie mam za bardzo od kogo auta pożyczyć żeby podjechać
chyba że poszukam takowego kabelka na allegro lub gdzieś indziej
- - - Updated - - -
http://allegro.pl/chip-tuning-gallet...670824611.html
taki podejdzie??
- - - Updated - - -
http://allegro.pl/chip-tuning-interf...670868151.html
Ostatnio edytowane przez zieluch111 ; 25-10-2012 o 19:49
Kolejna alfa kolejne problemy
zakupiłem kabelek do galletto ale nadal nic wyskakuje komunikat żeby podpiąć pin 20 do gnd czyli zapewne do masy
ale wtedy musiał bym wypiąć wtyk z kompa i traci to sens
teraz pytanie jak zrobić to "na stole "
podpiąć poszczególne piny pod masę i pod + zgodne z obrazkiem a co podpiąć pod interfejs i w który pin w interfejsie
Ostatnio edytowane przez zieluch111 ; 29-10-2012 o 18:06
Kolejna alfa kolejne problemy
zwykle , trochę profesionalnie to sie robi za pomocą tzw. break-boxa, czyli dodatkowego wtyku + kilka kabli zasilających. ja to zwykle robię na stole. radzę dokladnie sobie to pooglądać te obrazki. -------------------------- masa, 0v piny: 24, 25, 49. +12V, piny: 15,16,32,47,48, boot , pin: 20 , linia K line pin: 53. K-line zawsze jest podłaczona do OBD do pinu 7, musisz jeszcze podłączyć piny masy w OBD, czyli pin 4, 5. no i zasilanie do interfejsu OBD do pinu 16 w gniazdzie OBD. interfejs , czyli galetto jest zasilany z interfejsu OBD.
Ostatnio edytowane przez 9none ; 29-10-2012 o 18:20
w ramach pewności boot pin czyli 20 podpinamy również pod masę patrząc na obrazek ??
Kolejna alfa kolejne problemy
- piny boot , pin 20 łaczony do masy używasz wtedy kiedy jest taka potrzeba.
- pin ten blokuje dla uprocesora dostęp do odczytu zawartości z pamieci eeprom.
- w efekcie tego w zakładce programu nie będzie danych takich jak stan licznika.
- zablokowanie boot pozwala wgrać program immo-off.
- do odczytu pliku ORI , boot wyłaczamy, czyli zdejmujemy połączenie z masą.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm